| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #21 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Citaat:
__________________ Momenteel in de bulk!!!!! Test/Bold/Oxy/Dianabol Stats: 187cm 118 kilo 8% BF | |
| | |
| | #22 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: KANDIL...NOORD IRAK fuck PKK shit!!! Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Citaat:
Nu heb ik vraag. Wat zou het uit maken als je ze allerbij 8 weken doet? Niet gaan zeggen dat deca halfwaarde tijd heeft van 3 weken en test e 2, maar wat zou er dan anders zijn, zal ik je zeggen bijna niks, dat merk je nog niet eens. Wat is nou 8 weken kuren met lange esthers, minnimale duur. Dus hierbij topic starter dan zou ik test e doortrekken tot week 9.
__________________ Lid 2 AAA | |
| | |
| | #23 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: KANDIL...NOORD IRAK fuck PKK shit!!! Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 9 | HMMMMMMMM!!! Lekkah ik kom al bijna klaar als ik er aan denk.
__________________ Lid 2 AAA |
| | |
| | #24 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | @jos1982: Suc6 iig sjefke batchnummer (alleen voor intiemie) Laatst aangepast door jehmarjeh : 8 March 2007 om 16:21. |
| | |
| | #25 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Hey allemaal, Eerst wil ik even zeggen dat je mijn post goed moet lezen voor de gene die zeggen: Hoe kan je 76 kilo wegen als je 5 jaar traint!! Ik heb 86 gewogen en heb een goed voedingsschema. Ik weeg nu 78 Kilo. Ik heb een tijdje terug niet goed kunnen trainen en heb ook nog in het ziekenhuis gelegen en heb toen tijdje alleen vocht gehad via infeus!!!!! Heb daarna ook niet lekker kunnen trainen en helemaal niet goed eten! Heb nog 3 vraagjes, 1. Hoe moet ik nu na kuren omdat dat een beetje onduidelijk is. Moet ik nu wel of niet Climod gebruiken voor deze kuur? Zo wel hoe dan precies Als Deca op 8 weken heb zitten. 11-12 50mg clomid 11-.... nolvadex 20mg < Per dag 2. Als ik test 1 week langer moet door trekken kan ik dan niet eerste keer 400 deca ( Frontload ) doen in plaats van 200 anders moet ik 200 1ml weg weg doen? 3. Moet ik nu wel of niet om de 5 dagen doen of gewoon elke week ? Maat ( M ) Iedereen nogmaals bedankt!!!! Greetz, jos Laatst aangepast door jos1982 : 8 March 2007 om 21:07. |
| | |
| | #26 |
| Ripped Bodybuilder | zit ie er al in?
__________________ ____________ _____ 98kilo lomp vlees |
| | |
| | #27 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
2. Dat kleine beetje extra deca gewoon verdelen over je kuur maar iedere keer met je spuit vullen ben je ook al een heel klein beetje kwijt. 3. Gewoon 1x in de 5 dagen. | |
| | |
| | #28 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Thanks maat! Eerste dianabol gaat ga ik zo nemen na mijn onbijt en straks mijn eerste spuit Gas geven dus! Greetz |
| | |
| | #29 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 4 | en toen hoorde we dr nooit weer wat van.............. |
| | |
| | #30 | |
| Cool Novice | Citaat:
__________________ ‘’Cars are designed to get from point A to point B.My car is designed to do it in 10 seconds or less’’-William Chin | |
| | |