| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Hallo allemaal, Ik zal eerst even iets over mij zelf vertellen. Ik ben een jonge man van 24 jaar en train nu 5 jaar. 1.83 en weeg 78 Kilo. Heb een jaartje terug een keer gekuurt, alleen was dit niet een al te beste kuur. 10 weken Deca 200 (norma) en Winstrol (stanozolol) bijde 1 keer per week. Veel vertelde me dat het geen goede kuur was omdat je die Winstrol om de dag moest zetten. Maar ik kwam wel veel aan, ging van 76 naar 85 kilo. Heb met HCG na gekuurt. Hield er 82 schoon over. Heb even in het ziekenhuis gelegen en heb daarna niet meer goed kunnen eten en trainen en zit nu weet op 78 kilo. Ik heb nu nieuwe spullen gehaalt en had de vraag kunnen jullie wat advies geven, hoe ik het beste kan gaan kuren. En of iemand bekent is met de bachnumbers of het echt of nep is. Ik moet zeggen dat het er allemaal goed uit ziet. Ik prober er morgen foto's bij te doen. Ik heb: Golden Gear - Testosteron enanthate 250 mg / ml - Lot : 389 - Exp 11-2010 Golden Gear - Nandrolone Decanoaat 200 mg / ml - Lot : 167 - Exp 8-2010 Extreme Power Labs - Methandienone 10mg 100 tabs - Batchnumber : 2593 - Expired 2010 ( Dit is Dianabol toch ? ) Extreme Power Labs - Tamoxifen 10 mg 50 tabs - Batchnumber : 2385 - Expired 2010 ( Dit is Nolvadex toch ? ) Anfarm Hellas - Clomiphene Citrate 50mg 12 tabs - bachnumber : 3506 - Expired 07-08 Ik heb gehoord dat je clomid ook in het begin van je kuur moet pakken, maar dat weet ik niet. Ik zat hier aan te denken: wk1 t/m wk3 Methandienone 10mg 4tabs per dag ( misschien 5 ) <-- Moet ik dit opbouwen met dag 1. 3 tabs dag 2. 4 en dan daarna elke dag 5 ? En moet ik dan ook weer afbouwen? wk 1 t/m wk 8 Test 250mg / ml om de 5 dagen (of 1 keer per week 10 weken) wk 1 t/m wk 8 Deca 200mg / ml om de 5 dagen (of 1 ker per week 10 weken) Over de nakuur met Tamoxifen 10 mg en Clomiphene Citrate 50mg heb ik geen ervaring en zou zo niet weten hoe ik dat het beste kan doen. Mensen op mijn sportschool vertellen mij ook wel wat, maar wil het ook aan jullie vragen. Iedereen alvast bedankt!!! Greetz, Jos |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: May 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 19 | 't Kofschip - Wikipedia mwaa..je hebt wel redelijk wat meer info opgedaan tov je vorige kuur.. vind die 8 weekse met om de 5 dagen een prikkie wel ok..dat is 350mg test en 280mg deca per week.. de dianabol zou ik zoals jij zei even opbouwen, begin bij 20 en elke dag ffies 1 tab erbij totdat je op 40mg of 50mg zit...de eerste keer toen ik aan de dbollies ging, nam ik gelijk 40mg...dit resulteerde in een super dikke koppijn..dat kan je voorkomen met even op te bouwen... de nakuur kan je idaad clomid en nolvadex nemen..meningen zijn hier beetje over verdeelt..clomid is qua bijwerkingen vrij heavy, maar vind zelf dat het wel erg goed werk (imo beter dan nolvadex).. het zou er dan zo beetje eruit zien: 1-8 test om de 5 dagen 250mg 1-8 deca om de 5 dagen 200mg 1-4 dianabol aka Methandienone 40mg Elke Dag 11-12 50mg clomid 11-.... nolvadex 20mg nolvadex net zolang nemen totdat je denkt dat je goed herstelt bent..meestal zit dat wel goed na 3 weekies. |
| | |
| | #3 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
Week 11 nolvadex tot ik me weer hersteld voel, maar hoeveel mg per dag heb 50 tabs per tab/ 10 mg. ? Weet jij ook iets over de bachnummers ? Of ze echt zijn ? Greetz Laatst aangepast door jos1982 : 7 March 2007 om 22:32. | |
| | |
| | #4 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: May 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 19 | Citaat:
je zou 25 dagen lang (bijna 4 weken) nolvadex kunnen nemen op 20mg per dag, normaal gesproken is dit voor zo'n kuurtje genoeg voor goed herstel...Als dit om een of andere reden niet zo blijkt te zijn, dan kan je altijd nog wat extra kopen.. | |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: België Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 2 | dboll niet opbouwen, is achterhaald en de test een weekje langer laten doortrekken dan de deca!! ik zou gewoon éénmaal per week zetten beiden w-1-10 test 250mg/w w 1-9 deca 200m/w w1-4 de dboll 40mg/d nakuur zou ik alleen nolvadex doen, 40-20-20 vanaf week 12 wel wat raar dat je dat spul haalt als je niet 100% zeker was dat het dboll betekende.. veel succes ! |
| | |
| | #6 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2005 Locatie: Noord-Brabant Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
Wat hier wordt voorgestld is goed. En dat opbouwen is alleen voor de hoofdpijn normaal is dit niet nodig maar omdat sommige "flinke" hoofdpijn ervaren als ze gelijk 50 mg dianabol erin gooien zou je het kunnen opbouwen. Dit veranderd wel per persoon. En de shit die je hebt is ok, van GG en EPL zijn er geen fakes.
__________________ 180cm 87.6kg 16.2% PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS ETERNAL! | |
| | |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder | spulletjes lijken mij in orde, mooi kuurtje suc6 |
| | |
| | #8 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
nu vraag ik me wel 1 ding af...als je 5 jaar traint hoe kun je dan in godsnaam op 76 kg blijven zitten...ja dan is er maar 1 oplossing natuurlijk,de spuit erin... NUUUUUUEEEH,WRONG! kijk naar je voedingschema,of beter nog,post je voedingschema zodat wij ernaar kunnen kijken en zeggen waar je fout zit,zeg ook effe hoe je traint want ook daar maken veel mensen die blijven hangen op hun gewicht fouten.niet te vlug naar de spuit grijpen vriend (zegt hij die op z'n 19de is begonnen
__________________ I'M A MONSTER SO WHAT...you're just ugly... WACHT MAAR ALS IK GROOT BEN...!!! :D pics 20/01/2008: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...5/#post2530887 pics 09/03/2008 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2664819 pics 30/03/2008: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2724555 | |
| | |
| | #9 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Citaat:
Hoe kun je 50 tabs EPL Tamoxifen (nolvadex) hebben angezien er 100 stuks in een potje zitten. Of heb je een open/gebruikt potje gekregen?
__________________ Momenteel in de bulk!!!!! Test/Bold/Oxy/Dianabol Stats: 187cm 118 kilo 8% BF | |
| | |
| | #10 |
| Moderator | Papegaaien weer uitgevlogen? Opbouwen van tabs is erg verstandig. Om te kijken waar je grens ligt zou ik idd met 30mg beginnen, en dan iets gaan verhogen. Lusteloosheid, hoofdpijn en geen hongergevoel meer hebben is niet grappig.
__________________ MSN : felix400@live.nl Lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) |
| | |
| | #11 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
| |
| | |
| | #12 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 5 | koersoes hollands lijkd me op zijn plaads ouwe.
__________________ Nisam glup samo volim da pitam glupa pitanja. |
| | |
| | #13 | |
| |
| | |
| | #14 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 14 |
__________________ Momenteel in de bulk!!!!! Test/Bold/Oxy/Dianabol Stats: 187cm 118 kilo 8% BF |
| | |
| | #15 |
Karma Power: 3 | Oh jah en joske wat ik vergeten was te zeggen, dat wanneer jullie aan de gang gaan met zijn 2en je moet oppassen dat je niet de verkeerde spuit in het verkeerde gaatje steekt! |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Hmm ... 1m83 bij 78kg en 5 jaar trainen ... dan doe je waarschijnlijk iets niet goed. Zou je niet eerst eens wat naturel massa opzetten Tis maar een vraag.
__________________ Havermout rulezzz Zo gewonnen = Zo geronnen It's simple, if it jiggles, it's fat. Arnold Schwarzenegger |
| | |
| | #17 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: KANDIL...NOORD IRAK fuck PKK shit!!! Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Topic starter luister naar de AAA leden die zijn hier de meesters in. Dan weet je zeker dat je het goed doet. Zoals klaas al aangaf: 1-8 test om de 5 dagen 250mg 1-8 deca om de 5 dagen 200mg 1-4 dianabol aka Methandienone 40mg Elke Dag 11-12 50mg clomid 11-.... nolvadex 20mg Bigmas geeft al alles aan, meer info heb je niet noidig. Jongens ik ben trots op jullie.
__________________ Lid 2 AAA |
| | |
| | #18 |
Karma Power: 19 | |
| | |
| | #19 | |
| |
| | |
| | #20 | |
| Moderator | Citaat:
__________________ MSN : felix400@live.nl Lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) | |
| | |