| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Monstrous Giant | In hoeverre heeft AS jou ambitie weerlegt?
Toen je voor het eerst aan den lijven de chemische mogelijkheden leerde kennen... ging dat eveneens gepaard met een nog verdergaande wens qua te behalen fysiek?
__________________ CYBER STUD |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: In hoeverre heeft AS jou ambitie weerlegt?
ambitie weerleggen? verleggen zal je wel bedoelen. OT: nee.
__________________ Idiots 'r us... |
| | |
| | #3 |
| Monstrous Giant | Re: In hoeverre heeft AS jou ambitie weerlegt?
Nee ik zie wel waar ik eindig als ik oud ben. Maar ik zou tog wel minimaal een schone 10 kg verder willen zijn en 5% in bf gezakt zijn |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: In hoeverre heeft AS jou ambitie weerlegt?
Nee, maar ik zie wel in dat ik mijn doel niet zal halen wanneer ik geen A.S. zal gebruiken. Ik heb 0,0 aanleg en ik ben nog ongeduldig ook.
|
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: the wild Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m88 94kg 12% Karma: | Re: In hoeverre heeft AS jou ambitie weerlegt?
nee, mijn doelen zijn hetzelfde gebleven. wel ben ik tevreden geworden door AAS en heb ik wat rust gevonden mbt het trainen en dieten.
|
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder | Re: In hoeverre heeft AS jou ambitie weerlegt?
Toen ik 90 woog wilde ik 100 wegen... Toen ik 100 woog wilde ik 110 wegen.. toen ik 110 woog wilde ik maar is iets droger worden.. en toen nog maar iets droger.. Nu wil ik weer terug naar de 110 maar dan met 10-12%.. Dan denk ik naar de 120 met 10%..... Ik hoop wel dat ik et ooit genoeg vind... Maar dit wat zonder AAS ook zo.. Mischien nu alleen wat erger...
__________________ "Oprichter van de Melk/AAS stack fanclub" Ben jij, net als ik, verliefd geworden op melk en AAS? Meld je dan aan en deel je liefde! |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Abcoude Geslacht: M
Toen ik 55 woog wilde ik 60 wegen... Toen ik 60 woog wilde ik 65 wegen.. toen ik 65 woog wilde ik maar is iets droger worden.. en toen nog maar iets droger.. Nu wil ik weer terug naar de 60 maar dan met 16-17%.. Dan denk ik naar de 65 met 14%..... Ik hoop wel dat ik et ooit genoeg vind... Maar dit wat zonder AAS ook zo.. Mischien nu alleen wat erger... |
| | |
| | #8 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: In hoeverre heeft AS jou ambitie weerlegt?
Citaat:
Klootzak...
__________________ "Oprichter van de Melk/AAS stack fanclub" Ben jij, net als ik, verliefd geworden op melk en AAS? Meld je dan aan en deel je liefde! | |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Abcoude Geslacht: M
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| ambitie, heeft, hoeverre, weerlegt? |
| Topic opties | |
| |