| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties |
| | #21 |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Hoelang herstellen na kuur voordat de vrouw zwanger kan worden?
Op zich is het handig om te weten wanneer de man weer een beetje vruchtbaar is. Gedoe altijd dat sexxen, en als het toch niets oplevert. Beter een goed boek dan! Laatst aangepast door t0mm1e : vr 17 apr 2009 om 12:24 |
| | |
| | #22 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Hoelang herstellen na kuur voordat de vrouw zwanger kan worden?
Arnold Schwarzenegger heeft toch ook kinderen? zijn ide eigenlijk perfect gezond? vraag ik me zo even af! heeft Ed van Amsterdam ook niet in de periode dat hij flink wedstrijden draaide kinderen gekregen?
__________________ ON na 19 OFF |
| | |
| | #23 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
ik ben het wel met big maus eens, ken ook genoeg die gezonde kinderen hebben tijdens of na het kuren.. alleen toch zou ik zelf enkele maanden wachten, en ook gewoon met andere dingen zoals drugs enzo.. lijkt me toch veiliger voor mijn gevoel.. zou mezelf nooit vergeven als het kind ongezond/ongelukkig geboren word.. |
| | |
| | #24 |
| Novice Aangemeld: nov 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: V
Bedankt voor jullie advies Het gaat helemaal goed komen! |
| | |
| | #25 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: België Leeftijd: 51 Geslacht: M
maar het zal de eerste drie maanden niet raak zijn. dat zijn uitzonderingen. normaalgezien heeft je partner nu geen enkele levende zaadcel, maar binnen drie en zes maanden zou dat terug hersteld moeten zijn. ik ken iemand die zijn zaad heeft laten testen na een kuur en er zat niks levend in zijn sperma. drie maanden later waren er al 20 milj zaadcelletjes.
__________________ dirk |
| | |
| | #26 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Hoelang herstellen na kuur voordat de vrouw zwanger kan worden?
Citaat:
| |
| | |
| | #27 | |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2007 Locatie: as ma gel is magalles Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Hoelang herstellen na kuur voordat de vrouw zwanger kan worden?
Citaat:
ik heb me 15-20 jaar laten herstellen... weet het niet meer | |
| | |
| | #28 |
| Alpha Male | Re: Hoelang herstellen na kuur voordat de vrouw zwanger kan worden?
HCG gebruik is wel een punt van aandacht! hoge dossisen HCG kunnen spermacellen aantasten...dit herstelt zich dikwijls binnen zesmaanden.. http://www.ergogenics.org/zaad2.html
__________________ life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. "educate before you medicate" |
| | |
| | #29 |
| Monstrous Giant | Re: Hoelang herstellen na kuur voordat de vrouw zwanger kan worden?
Een maat van me had een kuur of 3 gedaan op een jaar tijd en zen vriendin was ook zwanger. Uit voorzorg zou ik toch best paar maanden wachten na de nakuur.
__________________ Men logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3968491 |
| | |
| | #30 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Citaat:
gefeli
__________________ | |
| | |
| | #31 |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2007 Locatie: as ma gel is magalles Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Hoelang herstellen na kuur voordat de vrouw zwanger kan worden?
|
| | |
| | #32 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nieuw vosseveld, PI Vught Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m92 91kg 15% Karma: | Re: Hoelang herstellen na kuur voordat de vrouw zwanger kan worden?
je kan beter 6 maanden wachten en dan een gezonde baby krijgen dan niet het geduld hebben en de kans hebben om voor de rest van je leven met een ongezond kind te leven
|
| | |
| | #33 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: België Leeftijd: 51 Geslacht: M
Citaat:
__________________ dirk | |
| | |
| | #34 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nieuw vosseveld, PI Vught Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m92 91kg 15% Karma: | Re: Hoelang herstellen na kuur voordat de vrouw zwanger kan worden?
Citaat:
| |
| | |
| | #35 |
er is geen zaad na je kuur. 0 zaadcellen zijn er dan als je je sperma laat controleren. na een maand heb je er misschien al 1 milj (wat zeer weinig is) maar die zijn voor de rest normaal. heeft niets met bewijzen te maken. doe een kuur en laat je sperma een maand na je kuur nakijken. die drie maandjes na je kuur is de klans zeer klein dat je iemand zal bevruchten omdat er veel te weinig zaadcellen zijn. al dat gezever altijd over abnormale kinderen krijgen na een kuur. testosteron is al getest geweest als voorbehoedsmiddel om mannen tijdelijk onvruchtbaar te maken zoadt niet altijd vrouwen de pil hoeven te nemen. voor andere redenen is het niet of nog niet op de markt gekomen.
__________________ dirk |
| | |
| | #36 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Hoelang herstellen na kuur voordat de vrouw zwanger kan worden?
Helemaal met Navy eens in deze. Heb ook met mn vrouw afgesproken dat ik lange tijd off ga voordat we raak gaan proberen te schieten
__________________ My tapeworm tells me what to do!! Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda. Sex, X en snoeiharde techno :D |
| | |
| | #37 | |
| Monstrous Giant | Re: Hoelang herstellen na kuur voordat de vrouw zwanger kan worden?
Citaat:
| |
| | |
| | #38 |
| Harcore for muscle | Re: Hoelang herstellen na kuur voordat de vrouw zwanger kan worden?
Ik heb zelf tijdens mijn nakuur een gescheurde condoom gehad, en ze was direkt zwanger ze is 5 maanden terug bevallen en we hebben een kerngezonde meid gekregen. Ik denk dat het niet veel invloed heeft , uiteraard als je heel lang kuurt aan eens stuk door maar voor een gemiddele gebruiker zit er altijd een goeie zaadcel bij. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| herstellen, hoelang, kuur, voordat, vrouw, worden?, zwanger |
| Topic Opties | |
|
|