| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: Brugge Leeftijd: 23 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: Karma: | HGH / Controle / Uitsluitsel
Hey, Ik zit dus nog altijd met een groot dilemma en ik geraak er niet aan uit. Heb nog nooit eerder anabolica of hgh genomen in mijn leven. Dus de bangheid sowieso is er wel. Maar aan de andere kant mijn schouder geneest maar niet, en ergens wil ik iets nieuws uitproberen aangezien na mijn operaties van 8 tot 9 maanden geleden er nieuwe kwaaltjes optreden. Het gewricht en kraakbeen in linkerschouder is beschadigd en dit zou wellicht nu nog voor irritatie zorgen. Echter zou het nodig zijn om te gaan trainen om de spieren te versterken zodanig het kraakbeen minder werk moet verrichten. Ik heb onlangs ook 3x een hyaluronzuur infiltratie gekregen en voorlopig helpt zelfs dat niet. (Koste mij zowat 120 euro) Groeihormonen in een zeer lichte kuur tot een aantal maanden lang zou misschien volgens lezen en horen eventueel een oplossing kunnen bieden naar het vernieuwen en herstellen van het bot en kraakbeen toe, en het versterken van spieren. Is dit echter opspoorbaar in het bloed? Heb je hier variaties in? Zoja, welke zijn de betere? Wat is de exacte werking hiervan, en biedt het effectief ook een beter herstel naar de hardware van het lichaam toe (beenderen en kraakbeen en pezen)? Ik kan wellicht in Februari starten met een politieopleiding, en als ze dan een onverwachtse bloedafname doen, dan wil ik zeker van mijn stuk zijn, want ik wil mijn carrière niet verkloten. Wie kan mij verder helpen. Jullie weten allemaal wel een beetje van mijn geschiedenis af van het laatste jaar, gezien de problemen rond mijn schouder. thx
__________________ Hard knock life, action and reaction by heavy endeavors Time and energy, to escape from wastefulness of hours Pure hard discipline, makes you stronger along the inside Body Building, an instrument to improve yourself |
| | |
| | #2 |
| 100% Hardcore Aangemeld: okt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: HGH / Controle / Uitsluitsel
eerlijk gezegd weet ik nog niet genoeg over anabolica om je er iets inhoudelijks over te kunnen vertellen. Wel kan ik je iets adviezeren wat extra hulpmiddelen betreft. Een infra rode lamp van (meestal) phillips bv en tantum creme. Type maar in in google en je word al naar een online drogisterij verwezen ...sterkte
|
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: HGH / Controle / Uitsluitsel
volgens mij testen ze alleen op opiaten. anabolen testen zijn veel duurder. maar dit heb ik alleen van horen zeggen.
__________________ gewoon nog de zelfde kleine jongen als altijd!!!(01-02-10 119kg) wacht maar tot ik later groot ben!!! |
| | |
| | #4 |
| Huge Freak | Re: HGH / Controle / Uitsluitsel
Ze testen niet op doping. En dan nog zeg je moest voor medisch doeleinde. Zo lang hoeft het ook niet opspoorbaar te zijn. Maar goed er zijn zowieso nog geen fatsoenlijke tests die aanduiden dat je hgh hebt gebruikt. Dat is voor hun ook helemaal niet intressant want dat kost bergen veel geld.
__________________ insano@hushmail.com Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: Brugge Leeftijd: 23 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: Karma: | Re: HGH / Controle / Uitsluitsel
Mja ik ga er niet mee doorgaan denk ik, ik ben er te onzeker over, weet er te weinig van (de controles) en lees teveel politiegericht dat de controles wel degelijk dopinggericht zijn, kan ook niet anders want als je door doping je opleiding laat slagen sportgericht is het ook niet eerlijk.
__________________ Hard knock life, action and reaction by heavy endeavors Time and energy, to escape from wastefulness of hours Pure hard discipline, makes you stronger along the inside Body Building, an instrument to improve yourself |
| | |
| | #6 |
| Ripped Bodybuilder | Re: HGH / Controle / Uitsluitsel
Ik hoorde ergens is een keer dat hgh 3 maanden traceerbaar is in het bloed, correct me if i'm wrong
|
| | |
| | #7 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2006 Locatie: Limburg Leeftijd: 22 Geslacht: M
Citaat:
Spoiler: Toon
__________________ Current stats: Length: 182cm Weight: 96.5Kg Fat %: rond de 10% Training years: 4 :) Legpress Pr: 6x 310Kg (8e set) Biceps koud: 42cm links, 43cm rechts Status: Gunslinger ALL NATURAL BABY | |
| | |
| | #8 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Stats: 1m80 - - Karma: | Re: HGH / Controle / Uitsluitsel
volgens mij is hgh niet te traceren omdat het van nature al voorkomt en sommige mensen hebben van nature al een heel hoog hgh niveau ik wist ook niet dat het bestond maar dat is dus echt zo en volgens mij tetsten ze daar echt niet op..
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch al begin ik daar nu toch aan te twijfelen |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Denk niet dat ze naar HGH zullen zoeken,zoals Jacky zegt is lichaamseigen stof zou niet weten hoe ze dat zouden traceren.
|
| | |
| | #10 |
De meeste controles zijn helemaal niet anabolica gericht, meer xtc, meth en die zooi. Ik heb lang last gehad van scheenbeenvliesontsteking. Dmv traumeel injecties ben ik er vanaf geraakt. mvg
__________________ OVERCOME Goal: Become an athlete |
| | |
| | #11 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: ergens in Azie Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m65 103kg 15% Karma: | Re: HGH / Controle / Uitsluitsel
hgh is alleen op te sporen door je igf te testen.Dat kan je vergeten,omdat de piek erg kort is. HGH als pees of spierversterker zou ik afraden.Ik persoonlijk gebruik het al sinds mei,met alleen maar meer pijn in pezen en gewrichten.
__________________ 1.65m 101-kg 15-% PM mag altijd. |
| | |
| | #12 |
What about Igf?
__________________ OVERCOME Goal: Become an athlete |
| | |
| | #13 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2003 Locatie: België Leeftijd: 89 Geslacht: M
Citaat:
het is zeker nuttig voor herstel van kraakbeen en mongsky op sth gaan ze écht niet testen, dat doen ze enkel in professionele topwedstrijden omdat een hgh test erg moeilijk EN erg duur is, zelfs op de meeste wielerwedstrijden wordt daar niet op getest, enkel op de echte topafspraken, maar de halfwaardetijd is zo kort dat enkele dagen van te voren stoppen al veilig genoeg is | |
| | |
| | #14 |
| 100% Hardcore Aangemeld: okt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
lekker duidelijk antwoord zo.. Nog succes met het afronden van je opleiding enzo en kijk toch maar es na zo'n tubetje tantum |
| | |
| | #15 | |
Blog Berichten: 1 Stats: Karma: | Re: HGH / Controle / Uitsluitsel
Citaat:
dickhead
__________________ Hard knock life, action and reaction by heavy endeavors Time and energy, to escape from wastefulness of hours Pure hard discipline, makes you stronger along the inside Body Building, an instrument to improve yourself | |
| | |
| | #16 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2006 Locatie: Limburg Leeftijd: 22 Geslacht: M
Citaat:
__________________ Current stats: Length: 182cm Weight: 96.5Kg Fat %: rond de 10% Training years: 4 :) Legpress Pr: 6x 310Kg (8e set) Biceps koud: 42cm links, 43cm rechts Status: Gunslinger ALL NATURAL BABY | |
| | |
| | #17 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: ergens in Azie Leeftijd: 44 Geslacht: M
zou kunnen dat je geen stijging van ADH ondervind.Maar vd 10 gasten die ik ken,klagen 60% vd verhoging,en pijn in gewrichten,en pezen
| | |
| | #18 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2003 Locatie: België Leeftijd: 89 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #19 |
ik persoonlijk pak het op 3iu,3 jongens van 26,23,27 zitten op 5iu,zelfde ellende
| | |
| | #20 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
@Jurriaan Ik denk dat je al "corrected" bent, maatr HGH is niet op te sporen en maar enkele uren actief (de gevolgen natuurlijk iet maar die tref je niet aan bij bloedonderzoek | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| controle, uitsluitsel |
| Topic opties | |
| |