MuscleMeat

Stelling HG Primobolan/boldenone (€ buiten beschouwing gelaten)

welke ?

  • primobolan

    Stemmen: 29 87,9%
  • boldenone

    Stemmen: 3 9,1%
  • geen verschil

    Stemmen: 1 3,0%

  • Totaal stemmers
    33
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

spitfire01

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2009
Berichten
1.031
Waardering
667
Wat zouden jullie kiezen naast test voor lean gains en graag waarom! wanneer je niet kijkt naar de financiële verschillen van beide producten. 400 primo/500 bold wanneer het allebei HG is. gr
 
Primo. Hg alleen van AP verkrijgbaar volgens mij.
 
Zeker en vast primo! Bestaan er hiervan eigenlijk HG met een hogere dosering dan 100mg/ml?
 
Waarom niet allebei? :P
 
Er is ook nog altijd Primo van Bayer. Veruit de beste keuze alleen prijzig als je het niet zelf in Turkije haalt.
 
Er is ook nog altijd Primo van Bayer. Veruit de beste keuze alleen prijzig als je het niet zelf in Turkije haalt.

Klopt idd! Zelf voor zover alleen fake Bayer primo tegengekomen
 
Er is ook nog altijd Primo van Bayer. Veruit de beste keuze alleen prijzig als je het niet zelf in Turkije haalt.

Idd.

Maar als ik aan de primo van BP kan geraken aan een redelijke prijs dan gaat er binnenkort zeker nog eens primo in ;)
 
Klopt idd! Zelf voor zover alleen fake Bayer primo tegengekomen

Hoe weet je dat zeker? Alleen ampullen zonder doosje, bijsluiter, plastic etc?

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Idd.

Maar als ik aan de primo van BP kan geraken aan een redelijke prijs dan gaat er binnenkort zeker nog eens primo in ;)

Wat is BP? Kan veel afkortingen zijn ;)
 
Een van m'n beste vrienden zat er aan. We mogen geen prijzen bespreken maar laat ik t houden op 2x de standaard prijs van UG primo. O.0 effect. Doosjes zagen er precies uit zoals ze er uit hoorde te zien

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Idd.

Maar als ik aan de primo van BP kan geraken aan een redelijke prijs dan gaat er binnenkort zeker nog eens primo in ;)

Er aan komen kan ik maar om er betaalbaar aan te komen word lastig :p

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Hoe weet je dat zeker? Alleen ampullen zonder doosje, bijsluiter, plastic etc?

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------



Wat is BP? Kan veel afkortingen zijn ;)

Kijk karma
 
Ok. Echte Primo merk je wel, zeker op 400-600mg pw. De echte komt altijd met bijsluiter en per 1 ampul in een soort plastic omhulsel per doosje. Olie is heel erg dik.

BP is natuurlijk geen HG, dat lijkt me vrij logisch ;)
 
Zeker weten? Vind BP namelijk echt een top merk en het ziet er allemaal behoorlijk HG uit. AP komt trouwens per 5 ampullen
 
100% zeker. Dat het er top uitziet wilt niks zeggen. Ze hebben een leuke site, leuke verpakking en dat is het dan ook. Wil niet zeggen dat hun producten brak zijn maar het zal net als 99% van alle UG gewoon ergens op een kamer, kelder, zolder of wat dan ook worden gemaakt.
 
Oke bedankt dat wist ik niet
 
Back
Naar boven