AndroidHealthClinic

Stelling HG Primobolan/boldenone (€ buiten beschouwing gelaten)

welke ?

  • primobolan

    Stemmen: 29 87,9%
  • boldenone

    Stemmen: 3 9,1%
  • geen verschil

    Stemmen: 1 3,0%

  • Totaal stemmers
    33
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

AP geeft in ieder geval 0,0 pip. Althans bij mij dan.

Van PIP heb ik sowieso nog nooit echt last gehad, hoop ook dat het wat schoner is en me acne wegblijft.
 
Van PIP heb ik sowieso nog nooit echt last gehad, hoop ook dat het wat schoner is en me acne wegblijft.


Op welke manier zou het dan "schoner" moeten zijn?

Beter gefilterd? Andere olie?

Pip had ik vroeger wel met GG.

Heb je altijd Acne als je kuurt dan?
 
Op welke manier zou het dan "schoner" moeten zijn?

Beter gefilterd? Andere olie?

Pip had ik vroeger wel met GG.

Heb je altijd Acne als je kuurt dan?

Ja precies, vernam van een maat van me dat dat erg kan verschillen per merk.

Heb er pas 2 achter de rug maar vooral bij de laatste veel last gehad (test/tren/mast).
 
Ja precies, vernam van een maat van me dat dat erg kan verschillen per merk.



Heb er pas 2 achter de rug maar vooral bij de laatste veel last gehad (test/tren/mast).


Ja tren en mast samen. 2 zeer sterke androgenen. Dat verhoogt de kans op acne. Heeft volgens mij niet zoveel te maken met schoon merk. Maar meer met je gevoeligheid, de compounds en dieet.

AP heeft die wel tren trouwens?

Anders ook even wat roa bij de hand houden en als de acne komt opzetten meteen mee starten.
 
Ja tren en mast samen. 2 zeer sterke androgenen. Dat verhoogt de kans op acne. Heeft volgens mij niet zoveel te maken met schoon merk. Maar meer met je gevoeligheid, de compounds en dieet.

AP heeft die wel tren trouwens?

Anders ook even wat roa bij de hand houden en als de acne komt opzetten meteen mee starten.

Dat is ook wel zo ja, maargoed het is even afwachten hoe het gaat :D
Geen idee man, volgens mij wel...
 
Dat is ook wel zo ja, maargoed het is even afwachten hoe het gaat :D

Geen idee man, volgens mij wel...


Ik heb het even gechecked. AP heedt alleen parabolan of tren supsension. Geen tren enanthaat volgens mijn prijslijst.
 
Ok. Echte Primo merk je wel, zeker op 400-600mg pw. De echte komt altijd met bijsluiter en per 1 ampul in een soort plastic omhulsel per doosje. Olie is heel erg dik.

BP is natuurlijk geen HG, dat lijkt me vrij logisch ;)
Dus het document dat ze een geregistreerd farmaceutisch bedrijf zijn in Moldavië, als ook het document dat ze voldoen aan de eisen voor de productie van medicijnen voor mensen zijn gefabriceerd?

Edit: heb het Agentia Medicamentului si Dispozitivelor Medicale van Moldavië gemaild om te verifiëren of het klopt. Waarschijnlijk de enige instantie waar ik een betrouwbaar antwoord uit ga krijgen.
 
BP is balkan pharma?
 
Er is een verschil tussen Balkan Pharma (BP) en Baltic Pharma (BP). De 1e is wel HG en de andere is een net-HG-lijkende UG bij mijn weten. Denk dat Rob dat door de war haalde ( ik eerst ook )
 
Er is een verschil tussen Balkan Pharma (BP) en Baltic Pharma (BP). De 1e is wel HG en de andere is een net-HG-lijkende UG bij mijn weten. Denk dat Rob dat door de war haalde ( ik eerst ook )
ik dacht ook dat balkan gewoon hg was idd. baltic ken ik niet
 
BP en AP worden beide in een GMP/HG faciliteit geproduceerd maar wel puur voor bodybuilders, enig idee wat voor apparatuur je nodig hebt om dat soort ampullen, verpakkingen, blisters te fabriceren?
Blijkbaar niet anders zou je niet zulke onzin posten.
En blisterlijn, kartoneer/verpak machine, ampuleer apparaat etc koop je niet zomaar en zet je ook niet zomaar ff op een zoldertje neer.
Ik werk met dat soort apparatuur en weet waar ik over praat.
AP en BP zijn niet te vergelijken met andere UG labs zoals GG,GS,EP etc.

Ben je nou zo achterlijk? Met BP werd in eerste instantie Baltic bedoeld, niet Balkan. Dit werd mij in een 'karma bericht' gestuurd en daar reageerde ik op. Vraag anders eerst even om welk met het precies gaat voor je me een hele uitleg gaat geven die ik al lang weet.
Verder heb ik ook nergens gezegd dat AP UG is, of wel? Je hoeft niet net te doen alsof ik net kom kijken en onzin ga lopen verkondigen.

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

Dus het document dat ze een geregistreerd farmaceutisch bedrijf zijn in Moldavië, als ook het document dat ze voldoen aan de eisen voor de productie van medicijnen voor mensen zijn gefabriceerd?

Edit: heb het Agentia Medicamentului si Dispozitivelor Medicale van Moldavië gemaild om te verifiëren of het klopt. Waarschijnlijk de enige instantie waar ik een betrouwbaar antwoord uit ga krijgen.

Nogmaals, we hadden het over Baltic. Dat was ook het merk wat ik in karma ontving. AP en Balkan zijn idd HG. AP laat overigens alle of iig een deel van hun producten produceren door navdeepbioceuticals als ik me niet vergis.
 
Inderdaad verwarrend deze afkortingen.

Nu is het gelukkig duidelijk en kan iedereen weer lief doen tegen elkaar [emoji4]

Ik vond het al vreemd want Rob S. is vaak goed op de hoogte van merken en geeft goede info hierover.
 
Ik heb het even gechecked. AP heedt alleen parabolan of tren supsension. Geen tren enanthaat volgens mijn prijslijst.

Als AP tren of parabolan heeft kan AP toch geen hg zijn?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ze kunnen toch gewoon de grondstoffen bestellen en in een HG lab maken naar HG standaarden? Of zie ik dat verkeerd?

Dit dus. Er wordt al vermeld dat 't voor BB'ers is opgericht dus kunnen ze evengoed Para maken.

Overigens zie ik je zeggen dat ze Tren Susp hebben? Dat lijkt me nou prachtig spul, combi van Test Susp en Tren Susp pre-workout ;D
 
Ben je nou zo achterlijk? Met BP werd in eerste instantie Baltic bedoeld, niet Balkan. Dit werd mij in een 'karma bericht' gestuurd en daar reageerde ik op. Vraag anders eerst even om welk met het precies gaat voor je me een hele uitleg gaat geven die ik al lang weet.
Verder heb ik ook nergens gezegd dat AP UG is, of wel? Je hoeft niet net te doen alsof ik net kom kijken en onzin ga lopen verkondigen.

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------



Nogmaals, we hadden het over Baltic. Dat was ook het merk wat ik in karma ontving. AP en Balkan zijn idd HG. AP laat overigens alle of iig een deel van hun producten produceren door navdeepbioceuticals als ik me niet vergis.

Zowel baltic als Balkan hebben ampullen en blisters/doosjes dus beide hebben deze apparatuur nodig.
Beide zijn niet te vergelijken met de UG labs die handmatig hun oils in vials en tabs in tubs verpakken.
 
Baltic is gewoon een top merk wie dat ontkent heeft het zelf nooit gebruikt. Heb hier verder geen belangen bij, sterker nog, ik kan het niet eens uithalen op dit moment. Is ook geen vraag na pm's trouwens. Heb m'n kuur al in huis liggen van een ander merk
 
Baltic is gewoon een top merk wie dat ontkent heeft het zelf nooit gebruikt. Heb hier verder geen belangen bij, sterker nog, ik kan het niet eens uithalen op dit moment. Is ook geen vraag na pm's trouwens. Heb m'n kuur al in huis liggen van een ander merk

Deze keer geloof ik je op je woord dat je er geen belangen bij hebt :D
 
Back
Naar boven