Fitness Seller

Herstel van blessures met aas

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

AAS

Novice
10 jaar lid
Lid sinds
1 nov 2009
Berichten
12
Waardering
0
Ik zit al heel lang te kloten met mijn schouders. De ene keer heel erg veel last van en de andere keer vrijwel niets.

Nou wil ik al een tijdje met een test only kuur beginnen. Alleen twijfel ik vanwege mijn schouders. Het is algemeen bekend dat je met aas een veel betere herstel hebt. In hoeverre is dat toespasbaar op bijv je pezen (in mijn geval mijn schouders)?
Heb namelijk een ervaring gehoord dat degene tijdens een test kuur van een langdurige blessure afkwam. Ik loop natuurlijk wel een risico dat het tijdens mijn kuur verergerd...

Ik wil namelijk liever geen deca gebruiken.

Alvast bedank:)
 
Laatst bewerkt:
Ik zit al heel lang te kloten met mijn schouders. De ene keer heel erg veel last van en de andere keer vrijwel niets.

Nou wil ik al een tijdje met een test only kuur beginnen. Alleen twijfel ik vanwege mijn schouders. Het is algemeen bekend dat je met aas een veel betere herstel hebt. In hoeverre is dat toespasbaar op bijv je pezen (in mijn geval mijn schouders)?
Wel vaker verhalen gehoord dat men tijdens een test kuur van een blessure afkwam.

Ik wil namelijk liever geen deca gebruiken.

Alvast bedank:)

hoor het ook wel is idd dat de blessure weg is met een kuur maar wat als de kuur erop zit..? blessure terug of blijft die weg?
 
Ik liep al 6-7 maand met een geiriteerde pees oid in mijn schouder.
Kwam iedere keer weer terug als ik zwaar ging banken. Ben toen ook
begonnen aan een test only kuurtje. Na 4-5 weken was et helemaal weg.
Ook nooit meer last van gehad.

Zegt niet dat dat bij jou zo zal gaan maar ik heb er wel baat bij gehad.
 
  • Like
Waarderingen: AAS
Ik liep al 6-7 maand met een geiriteerde pees oid in mijn schouder.
Kwam iedere keer weer terug als ik zwaar ging banken. Ben toen ook
begonnen aan een test only kuurtje. Na 4-5 weken was et helemaal weg.
Ook nooit meer last van gehad.

Zegt niet dat dat bij jou zo zal gaan maar ik heb er wel baat bij gehad.
bij mij is het wel een beetje serieuzer dan een geiriteerde pees.

hmm.. twijfel twijfel.
 
ik heb ook een zwaar geïrriteerde pols (pees) en zit nou ook in een test only
en kan je vertellen dat in week 4 de pijn vrijwel helemaal verdwenen is..
het doet sowieso wel wat! maar dat is ook gelijk het gevaarlijke ervan.. op het moment dat je niets meer voelt ga je knallen, en kan je het dus OOK zwaar verknallen!!
 
Weet het niet zeker, maar geloof niet dat AAS iets voor je pezen kan betekenen. AAS is wat betreft je pezen het gevaarlijkst omwille van het feit dat je spieren als een idioot groeien, maar je pezen maar op normaal tempo meegaan. Uiteindelijk bench je dus 140Kg omdat je dat kwa spierkracht kunt, maar je pezen kunnen dat gewicht never nooit niet hebben. Als het echt om een pees gaat, zou ik toch nog ff goed research doen bro

gr
 
Weet het niet zeker, maar geloof niet dat AAS iets voor je pezen kan betekenen. AAS is wat betreft je pezen het gevaarlijkst omwille van het feit dat je spieren als een idioot groeien, maar je pezen maar op normaal tempo meegaan. Uiteindelijk bench je dus 140Kg omdat je dat kwa spierkracht kunt, maar je pezen kunnen dat gewicht never nooit niet hebben. Als het echt om een pees gaat, zou ik toch nog ff goed research doen bro

gr
Ja dat is idd een vrij logische gevolg. Maar aangezien ik al zo lang hiermee sukkel zal ik me zeker qua gewicht kunnen inhouden. Ga vooral hoog in rep range zitten om de blessure voor te blijven, als ik het doe.
 
Ik zit al heel lang te kloten met mijn schouders. De ene keer heel erg veel last van en de andere keer vrijwel niets.

Nou wil ik al een tijdje met een test only kuur beginnen. Alleen twijfel ik vanwege mijn schouders. Het is algemeen bekend dat je met aas een veel betere herstel hebt. In hoeverre is dat toespasbaar op bijv je pezen (in mijn geval mijn schouders)?
Heb namelijk een ervaring gehoord dat degene tijdens een test kuur van een langdurige blessure afkwam. Ik loop natuurlijk wel een risico dat het tijdens mijn kuur verergerd...

Ik wil namelijk liever geen deca gebruiken.

Alvast bedank:)

kan wel zijn,maar deca staat er wel om bekend om blessures te verhelpen tijdelijk of voor altijd.
als je toch voor deca kiest doe dat dan wel icm test,anders krijg je een blessure aan je jongeheer:D
 
kan wel zijn,maar deca staat er wel om bekend om blessures te verhelpen tijdelijk of voor altijd.
als je toch voor deca kiest doe dat dan wel icm test,anders krijg je een blessure aan je jongeheer:D
Dit topic gaat juist NIET over het herstelvermogen van deca want daar zijn de meesten van ons wel van op de hoogt.
 
Zou eens wat winny gaan nemen. Ik heb nu 2 gewrichtsinjects gehad,wat niet heel erg hielp. Daarna ben ik winny gaan nemen op 50mg pd,oude garde zweerde erbij....weg.
Let wel op dat winny voor botontkalking ingezet wordt,dus imo veel beter middel dan deca
 
test only heeft mij juist pols en schouder blessure bezorgt...
komt ervan als je te snel in een beest transformeert:D:D

week rustig aan gedaan en het was ook weer over !
 
Denk niet dat we hier over een ''lichte overbelasting'' praten kerel....week rust pffff was alles maar zo simpel
 
Zou eens wat winny gaan nemen. Ik heb nu 2 gewrichtsinjects gehad,wat niet heel erg hielp. Daarna ben ik winny gaan nemen op 50mg pd,oude garde zweerde erbij....weg.
Let wel op dat winny voor botontkalking ingezet wordt,dus imo veel beter middel dan deca
winny voor pees blessures? eerste keer dat ik dit hoor.

maar wat denk jij van een test only? Zal ik het doen of is het slagen van mijn kuur kansloos volgens jou?

Denk niet dat we hier over een ''lichte overbelasting'' praten kerel....week rust pffff was alles maar zo simpel
haha idd.
 
Weet het niet zeker, maar geloof niet dat AAS iets voor je pezen kan betekenen. AAS is wat betreft je pezen het gevaarlijkst omwille van het feit dat je spieren als een idioot groeien, maar je pezen maar op normaal tempo meegaan. Uiteindelijk bench je dus 140Kg omdat je dat kwa spierkracht kunt, maar je pezen kunnen dat gewicht never nooit niet hebben. Als het echt om een pees gaat, zou ik toch nog ff goed research doen bro

gr

daar ben ik volledig mee akkoord.
 
Ja zal idd de eerste keer zijn,maar niet dat het toegepast wrdt. Ik heb van winny altijd gewrchtspijn,maar mijn schouderontsteking heeft het er goed bij geholpen. Was overgens een kapselontsteking
 
Weet het niet zeker, maar geloof niet dat AAS iets voor je pezen kan betekenen. AAS is wat betreft je pezen het gevaarlijkst omwille van het feit dat je spieren als een idioot groeien, maar je pezen maar op normaal tempo meegaan. Uiteindelijk bench je dus 140Kg omdat je dat kwa spierkracht kunt, maar je pezen kunnen dat gewicht never nooit niet hebben. Als het echt om een pees gaat, zou ik toch nog ff goed research doen bro

gr

ik hb altijd gehoord dat deca, winstrol, primo & boldenone een zeer goed peesverstevigend effect hebben.
let wel, ze verstevigen de pees, er is geen enkel middel dat de aanhechting van de pees op het bot kan verstevigen - dat kan enkel na verloop van tijd vermoed ik (als het al kan)

van deca heb ik het al veel in directe omgeving gezien: peesblessures verdwijnen waar deca verschijnt. dus (sommige) AAS hebben wel degelijk een effect op pezen.

over winstrol & pezen is ook al veel inkt gevloeid. de consensus is in het algemeen dat deca beter is (winstrol maakt de pezen dikker maar brozer of zoiets, zou het nog eens moeten opzoeken).
boldenone & primo hebben geen bijwerkingen , en werken een beetje zoals deca.

google maar eens op "tendon" en "stanozolol" (=winstrol)

gr

s

PS ik durf zeggen dat ik hier op gestudeerd heb, omdat ik zelf al behoorlijk gesukkeld heb na een zware blessure aan een pees - en nee, een week rust verandert niks bij een peesblessure....
 
Laatst bewerkt:
ik hb altijd gehoord dat deca, winstrol, primo & boldenone een zeer goed peesverstevigend effect hebben.
let wel, ze verstevigen de pees, er is geen enkel middel dat de aanhechting van de pees op het bot kan verstevigen - dat kan enkel na verloop van tijd vermoed ik (als het al kan)

van deca heb ik het al veel in directe omgeving gezien: peesblessures verdwijnen waar deca verschijnt. dus (sommige) AAS hebben wel degelijk een effect op pezen.

over winstrol & pezen is ook al veel inkt gevloeid. de consensus is in het algemeen dat deca beter is (winstrol maakt de pezen dikker maar brozer of zoiets, zou het nog eens moeten opzoeken).
boldenone & primo hebben geen bijwerkingen , en werken een beetje zoals deca.

google maar eens op "tendon" en "stanozolol" (=winstrol)

gr

s

PS ik durf zeggen dat ik hier op gestudeerd heb, omdat ik zelf al behoorlijk gesukkeld heb na een zware blessure aan een pees - en nee, een week rust verandert niks bij een peesblessure....

Bedankt voor je uitgebreide antwoord!


Heb er goed over nagedacht en heb toch besloten om geen risico te nemen en ga er daarom gewoon deca bij zetten. Zal er volgende week mee beginnen.

Zal misschien een logje bijhouden van mijn gains en blessureherstel als daar interesse in is.

bedankt voor jullie antwoorden!
 
Laatst bewerkt:
Jammer daar zal je het minst van kunnen verwachten. Deca is alleen beetje behulpzaam voor geirriteerde beurs
 
Jammer daar zal je het minst van kunnen verwachten. Deca is alleen beetje behulpzaam voor geirriteerde beurs

en niet voor pezen? raar dat je dit zegt, deca is DE middel voor dergelijke blessures dacht ik zo.

Ik kan sowieso geen orals nemen in mijn kuur, zal primo dezelfde helende werking kunnen hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven