XXL Nutrition

help ik heb gyno

Bezoekers in dit topic

PloiSs

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2007
Berichten
56
Waardering
0
Hallo mense!

ik heb sinds een aantal weken last van gyno...
mijn laatste kuur heb ik een half jaar geleden afgerond en toch kwam t zo laat pas..
nu heb ik mij laten vertellen dat ik Hg femara OF hg arimidex moet proberen.
alleen heb ik ook vernomen dat femara niet gyno verhelpt die er al langere tijd aanwezig is...
wie kan mij wat bruikbare tips geven??
BVD!
Sander
 
Hallo mense!

ik heb sinds een aantal weken last van gyno...
mijn laatste kuur heb ik een half jaar geleden afgerond en toch kwam t zo laat pas..
nu heb ik mij laten vertellen dat ik Hg femara OF hg arimidex moet proberen.
alleen heb ik ook vernomen dat femara niet gyno verhelpt die er al langere tijd aanwezig is...
wie kan mij wat bruikbare tips geven??
BVD!
Sander

plastische chirurgie !!!!!!!

denk niet dat na zo'n lange tijd iets gedaan aan kan worden
 
Hallo mense!

ik heb sinds een aantal weken last van gyno...
mijn laatste kuur heb ik een half jaar geleden afgerond en toch kwam t zo laat pas..
nu heb ik mij laten vertellen dat ik Hg femara OF hg arimidex moet proberen.
alleen heb ik ook vernomen dat femara niet gyno verhelpt die er al langere tijd aanwezig is...
wie kan mij wat bruikbare tips geven??
BVD!
Sander

Ja idd het best is het laten opereren. Zo zit je voor de toekomst ook safe want het kan niet meer terug komen.
 
Gelul,gewoon HG femara,is het zo weg
 
Opereren??

Gaat dat niet gelijk een beetje ver??

heb net met n maatje gesproken die zegt dat nolvadex alleen voldoende moet zijn.
dan zou t binnen een paar weken moeten verdwijnen zegt ie.

maar arimidex zou ook een oplossing zijn...
 
Snel de femera erin jongen ..
 
ik zou zeker niet de nolvadex of arimidex route bewandelen maar zoals reeds aangegeven asap met femara aan de slag. voor zover ik gelezen heb is *juist* femara uitermate geschikt om bestaande gyno mee weg te krijgen.

mijn ervaring ermee is ook positief, en dit zelfs met een UGL versie; echter wel vrij hoog ingezet.

met UGL stuff zou ik direct naar 2.5mg ED toe gaan, met HG wat voorzichtiger 1mg ED of iets in die trant.

succes met je tett'n man ;)
 
Ja idd het best is het laten opereren. Zo zit je voor de toekomst ook safe want het kan niet meer terug komen.

niet voledig mee eens het is niet omdat je een operatie hebt ondergaan dat dit niet meer kan terugkomen men neemt normaal niet alles weg omdat er anders een put achter je tepel komt die fel opvalt btw spreek van ervaring
 
ik zou zeker niet de nolvadex of arimidex route bewandelen maar zoals reeds aangegeven asap met femara aan de slag. voor zover ik gelezen heb is *juist* femara uitermate geschikt om bestaande gyno mee weg te krijgen.

mijn ervaring ermee is ook positief, en dit zelfs met een UGL versie; echter wel vrij hoog ingezet.

met UGL stuff zou ik direct naar 2.5mg ED toe gaan, met HG wat voorzichtiger 1mg ED of iets in die trant.

succes met je tett'n man ;)
Rusher ik meen te lezen dat jij vloeibare gebruikte toch?, om bestaande gyno te verminderen cq laten verdwijnen. Hoe lang ben je bezig geweest met de femara, en was het resultaat wat je ervan verwachte?
 
hoe is het eigenlijk met de jouwe ton?
 
hoe is het eigenlijk met de jouwe ton?
Nou ik denk dat ze voor 85% weg zijn kan er nu gewoon op drukken zonder pijn!

Ik ben echt blij met je advies krieltje had ik het maar eerder geweten was ik er wellicht helemaal vanaf.
 
netjes bro,hoeveel gebruik je nu?
 
Kwart tabl ed denk dat ik volgende week naar kwart eod ga. Of denk je dat elke dag nog toegevoegde waarde zal hebben?
 
Is arimidex in pil vorm ?
 
Gelul,gewoon HG femara,is het zo weg

Wat ik me dus afvraag is het volgende: Ik heb al sinds het begin van de pubertijd last van gyno en zou je dat ook weg kunnen krijgen met HG femara? Of werkt het alleen als je gekuurd hebt ???.

(Niet dat ik nu wil gaan kuren, maar ben er nieuwsgierig naar. Al zou het werken is het misschien een optie voor in de toekomst.)
 
Opereren??

Gaat dat niet gelijk een beetje ver??

heb net met n maatje gesproken die zegt dat nolvadex alleen voldoende moet zijn.
dan zou t binnen een paar weken moeten verdwijnen zegt ie.

maar arimidex zou ook een oplossing zijn...
nee, jij bent aan AAS begonnen en dan weet je toch ook wat de risico's van het vak zijn neem ik aan ?
 
Kwart tabl ed denk dat ik volgende week naar kwart eod ga. Of denk je dat elke dag nog toegevoegde waarde zal hebben?

Zou gaan zakken bro,anders zakt je goede cholesterol,samen met je libido,en dat willen we niet,kan niet opbrengen dat ik WEER bij je langs moet komen,omdat het jouw WEER niet lukt......hehehehe
 
Wat ik me dus afvraag is het volgende: Ik heb al sinds het begin van de pubertijd last van gyno en zou je dat ook weg kunnen krijgen met HG femara? Of werkt het alleen als je gekuurd hebt ???.

(Niet dat ik nu wil gaan kuren, maar ben er nieuwsgierig naar. Al zou het werken is het misschien een optie voor in de toekomst.)

Niet zomaar pakken.fem is goed maar erug slecht.Wat je kunt overwegen is een kwart tabje arimidex ieder 5 dagen.Had ik eens gelezen in de HRT sectie.Bij iemand die dat voorgeschreven kreeg omdat hij dik was,en gyno had.Moet je daar ff uitpluizen.
 
Zou gaan zakken bro,anders zakt je goede cholesterol,samen met je libido,en dat willen we niet,kan niet opbrengen dat ik WEER bij je langs moet komen,omdat het jouw WEER niet lukt......hehehehe
Gna gna is wel makkelijk zo'n backup brother.:D
 
Back
Naar boven