Fitness Seller

hCG ICM Bread en Butter Kuur

Bezoekers in dit topic

B0tjeBuilder

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
25 jun 2009
Berichten
1.452
Waardering
392
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
zou het van toegevoegde waarden zijn? of alleen goed om te voorkomen dat je ballen krimpen.

als het je herstel zou bevorderen. zou je uiteindelijk meer overhouden van je kuur toch? voor de prijs hoef je het niet te laten

ben benieuwt wat de mensen met wat meer verstand er van vinden

barst maar los
 
altijd hcg;)
 
Mijn laatste kuurtje was 500mg Test E p/w en ook HCG bijgezet. Ook 500mg gooit de boel plat, en met HCG zorg je er voor dat je testikels op maat blijven. Zodat je weer snel opstart, na een kuurt(je). Werkte voor mij perfect en ga ik de volgende kuur weer mee laten lopen. Sides heb je er niet van, zelf niet gemerkt iig.
 
hcg is niet alleen voor testiculaire atrofie.

Doet veel meer dan dat;)
 
Ohh oke, heb het alleen om die reden gebruikt. Waar is het nog meer goed voor?
 
als ik het goed begrijp. zorg het dat je sneller herstelt na je kuur.
weet de preciesen werking niet. het is me wel vertelt. maar dat wetenschappelijke gedoe ging me beetje boven de pet :P

hCG=sneller herstellen = meer gains overhouden van je kuur=sneller weer gainen zonder AAS
+ het is best goedkoop

als ik me 1e kuur ga doen prik ik er denk ook hCG bij...
ook bij een 500 test/40m winny
 
altijd hcg
 
Nooit hcg...

Sorry bro's haha..

HCG mimict LH. Dus onderdrukt dus je eigen LH aanmaak. Bevordert dus helemaal niet het herstel van je lichaams eigen aanmaak.

Enige wat hcg doet is je ballen op grootte brengen. Dus eigenlijk is et een puur cosmetisch middel haha.

Ja en het zorgt voor verbeterde, herstellende of behoude vruchtbaarheid.
 
hmmm kan je dat onderbouwen??

dit las ik er over op annabolen info.

Over HCG bestaan meestal veel misverstanden. HCG staat voor Human Chorionic Gonadotrophin en is een natuurlijk peptide hormoon wat normaal gesproken in de placenta van zwangere vrouwen wordt gevormd om andere “moederlijke” hormonen te reguleren. Het is dus geen steroide! Natuurlijk worden nu voornamelijk synthetische vormen van HCG gebruikt met de generieke naam Pregnyl. Gedurende langere of middelzware tot zware AAS kuren wordt HCG gebruikt om verkleining van de testikels (testicular atrophy) te voorkomen of weer te herstellen. Dit bevordert dan namelijk een beter herstel van de eigen testosteronproductie (en dus massabehoud) na een AAS kuur.
Toediening van HCH heeft namelijk hetzelfde effect als het LH hormoon wat in een normale situatie de testikels aanzet tot testosteronproductie. In een wat zwaardere of langere kuur wordt de aanmaak van dit hormoon echter onderdrukt. Daarom worden je testikels in-actief en krimpen. Na je kuur wil je echter zo snel mogelijk op natuurlijke wijze testosteron aanmaken. Gekrompen testikels zijn echter niet gereed om die productie meteen weer op te pakken. Daarom is het zaak om dat probleem op te lossen VOOR je je nakuur begint.

Toediening van HCG heeft echter een sterke testosteronpiek tot gevolg en eveneens een sterke aromatisering naar oestrogeen. Oestrogeen onderdrukt je axis echter ook sterk. Daarom is HCG geen geschikt middel om tijdens de nakuur te gebruiken!
 
Heb geen tekst wat dat onderbouwt. Maar het komt bij dr. de Ronde vandaan.

Ook kriel weet dit.

Mart kom er is in...
 
van mijn kant ff geen mooie uit gewerkte onderzoeks resultaten oid...
maar eigen ervaring!!!
hcg heeft geen meer waarde voor mijn herstel...
ben nu 'n jaar on...en neem geen hcg...en dat bevalt prima!!!
 
in verleden behaalden resultaten zijn geen garantie voor de toekomst :P

maar ben blij dat het bevalt
 
van mijn kant ff geen mooie uit gewerkte onderzoeks resultaten oid...
maar eigen ervaring!!!
hcg heeft geen meer waarde voor mijn herstel...
ben nu 'n jaar on...en neem geen hcg...en dat bevalt prima!!!


Hoe zijn je ballen dan?
 
HCG mimict LH. Dus onderdrukt dus je eigen LH aanmaak. Bevordert dus helemaal niet het herstel van je lichaams eigen aanmaak.

Er valt tijdens de kuur niet echt veel LH aanmaak te onderdrukken, hormonen-huishouding staat immers op non-actief en word er geen LH-hormoon naar de testes gestuurd.
 
Neem ook nooit hcg en ga dat komende kuur waarschijnlijk ook niet doen. Ballen verkleinen iets ja.. nou en! haha;) Uit onderzoek is gebleken dat hoe meer hcg je gebruikt, des te meer afwijkende zaadcellen je krijgt. Het best is gewoon je lichaam goed te laten herstellen na je kuur.
 
het zelfde onderzoek zegt ook de zaadcellen paar maanden na de kuur weer normaal zijn.
denk dat ik het zelfde onderzoek heb gelezen.

kan het wel opnieuw googlen voor je als je daar behoefte aan heb.
 
Nooit hcg...

Sorry bro's haha..

HCG mimict LH. Dus onderdrukt dus je eigen LH aanmaak. Bevordert dus helemaal niet het herstel van je lichaams eigen aanmaak.

Enige wat hcg doet is je ballen op grootte brengen. Dus eigenlijk is et een puur cosmetisch middel haha.

Ja en het zorgt voor verbeterde, herstellende of behoude vruchtbaarheid.

Studies waarbij hCG only zelfs weet te herstellen:

  • Gill GV. Anabolic steroid induced hypogonadism treated with human
    chorionic gonadotropin. Postgrad Med J 1998;74:45–6.
  • Martikainen H, Alen M, Rahkila P, Vihko R. Testicular responsiveness
    to human chorionic gonadotropin during transient hypogonadotropic
    hypogonadism induced by androgenic/anabolic steroids in power ath-
    letes. J Steroid Biochem 1986;25:109 –12

En een combi van hCG en hMG (toevoeging van LH zelf lijkt dus ook geen probleem):
  • Menon DK. Successful treatment of anabolic steroid-induced azoospermia with
    human chorionic gonadotropin and human menopausal gonadotropin. Fertil Steril.
    2003 Jun;79 Suppl 3:1659-61.

Ultra-short negative feedback lijkt in ieder geval ook niet plaats te vinden bij hCG:

  • Endogenous luteinizing hormone surges following administration of human chorionic gonadotropin: further evidence for lack of loop feedback in humans.
Sterker nog LH stijgt. Dit stemt overeen met het herstel van de patienten in eerder genoemde studies.
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk, thanks XXL!
 
haha dit soort praat gaat mij ff boven de pet.

plain dutch maybe :P
 
Back
Naar boven