Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Anabolen

ANABOLICS 2007 - Dé Encyclopedie op AAS Gebied!

• Bijna 1000 pagina’s dik!
  • Kuurschema’s voor beginners en gevorderden.
  • Bevat meer dan 200 profielen van verschillende aas.
  • No nonsens info over middelen en bijwerkingen.
  • Fakes, ug labs, en human grade info, foto’s en batch nrs.
  • IGF-1, Insuline, HGH, Diuretica,... alles komt aan bod!

» Klik hier voor een GRATIS dianabol voorbeeld profiel!

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 9 May 2008, 20:37   #21
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Leeftijd: 24
Geslacht: M
Karma Power: 53
Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
Citaat:
Origineel gepost door sic Bekijk Post
Is toch duidelijk : kerel weet niet waarover hij praat en verward het met HGH
inderdaad wat een knuppel....
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds.
Loo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2008, 02:06   #22
Cool Novice

onderhandelen's Avatar

Karma Power: 0 onderhandelen is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door Loo Bekijk Post
je zet 1000IU om de dag, dan ben je er met een week doorheen, valt wel mee toch...
ga nu maar es voor de grap in dit topic lezen
Nakuren, hoe zit dat nou?

Leg dan ff jou theorie uit, misschien leer ik en de rest wat nieuws bij
onderhandelen is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2008, 20:12   #23
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
@ onderhandelen;

Wat ben jij een irritant kutventje zeg! wat een knuppel!
Ik stel je

1;
Citaat:
wat is daar zo grappig aan?

vind je 1000IU veel ofzo
2;
Citaat:
wat is er zo grappig aan een dosering van 1000IU dan?
3;
Citaat:
@ onderhandelen;

hou eens op met mij quoten en om de vraag heen draaien, frikandel die je er bent!

Nogmaals; wat is er zo fucking grappig aan een dosering van 1000iu hcg
keer een vraag en je geeft nog geen antwoord.

Citaat:
Origineel gepost door onderhandelen Bekijk Post
ga nu maar es voor de grap in dit topic lezen
Nakuren, hoe zit dat nou?

Leg dan ff jou theorie uit, misschien leer ik en de rest wat nieuws bij
Wat probeer je nou te suggesteren, dat ik iets compleet onzinnigs voorstel met een hcg dosering van 1000IU om de dag?

Leg me het eens uit want ik kan je totaal niet volgen. Je probeert de suggestie te wekken dat ik er helemaal geen verstand van hebt, je lacht me namelijk uit. Wijs me eens op mijn fouten dan, wat is er zo grappig of fout aan een dosering van 1000IU om de dag?

Waarom ga je niet gewoon in op mijn vraag en draai je er constant omheen?
Leg mij eens uit waarom je het zo grappig vind?
Ik zal je ook ff via PM notificeren op mijn vraag want ik ben erg benieuwd.
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds.
Oud 12 May 2008, 20:16   #24
Advanced Bodybuilder
Moderator Content Editor

Donkers's Avatar

Karma Power: 5
Donkers is herboren in de Dier realmDonkers is herboren in de Dier realmDonkers is herboren in de Dier realm
Loo, als je om de dag zet wat is in jouw ogen een max dosis. Kan je tot 2000 gaan of is dat veel te hoog?

d
Oud 12 May 2008, 20:31   #25
Freaky Bodybuilder

roberto24's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 13
roberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realm
je zou dan 1500/1500/2000 kunnen doen.
Oud 12 May 2008, 21:55   #26
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Donkers Bekijk Post
Loo, als je om de dag zet wat is in jouw ogen een max dosis. Kan je tot 2000 gaan of is dat veel te hoog?

d
Nee zou ik niet doen, zeker niet met oogpunt op beschadiging van cellen van Leydig, het is toch een risico die ik niet zou willen lopen.
Mijn inziens werkt is rond 1000IU, misschien 1500IU en dat voor een week lang voldoende om de krimp van de knikkers grotendeels te herstellen. Athans dat doen de meeste van mijn maten, bij zwaardere kuren al een keer eerder in de kuur.
En anders kan je wel zoals Roberto voorstelt op 2000IU gaan zitten,

1000IU is ook lekker makkelijk afmeten, je deelt die 5000IU door 5, heb je bijvoorbeeld 10 streepjes op je slin naald dan zet je 2 streepjes per keer.
Dat spastische gedoe met afmeten van 500 of 750 IU, beetje overrated vind ik.

En altijd in combinatie met nolvadex zetten he, ook weer ter preventie van die celbeschadiging.
Oud 14 May 2008, 02:46   #27
Cool Novice

onderhandelen's Avatar

Loo, maak je niet druk
lach je niet uit in tegen deel ben reuze benieuwd naar jou theorie

Ik ken m op 2 manieren, crash dosis manier en de 500IU manier

beide zet men niet elke of om de dag, ik denk zelf dat ze daar een hele goeie reden voor hebben gezien de halfwaarde tijd

Citaat:
Origineel gepost door DBC01 Bekijk Post
Nee lol

"In het midden van je kuur gedurende 10 dagen om de dag 500IU"

Dus gedurende 10 dagen, om de dag zetten, zijn dus in totaal 5 dagen zetten. Want 5 keer 2 is bij mij nog altijd 10
Citaat:
Origineel gepost door Big Cat Bekijk Post
Nee een eenduidig juiste methode is er niet, ik heb er dan ook al twee gepresenteerd die in mijn bevinding evengoed werken. Er zijn wel al een hele hoop eenduidig verkeerde methoden. Dit is er eentje van. Je hoeft echt geen genie te zijn dat een dosis die 5-voudig het normale is met een frequentie zo dicht op elkaar als twee dagen voor de duur die nodig is voor herstel je zal achterlaten met desensitisatie en je herstel alleen maar zal rekken ...nu jij.

Citaat:
Origineel gepost door ahmet 110kg Bekijk Post
Pregnyl wordt gemaakt van de urine van de zwangere vrouwen en zorgt er voor om je testikels weer sneller groot worden zodat sneller testosteron wordt geproduceerd in je ballen. Je kunt niet met HCG nakuren het is de bedoeling dat je dat tijdens of op het einde van je kuur neem en liefst met nolvadex om dat HCG 400% aromatiseert.
Citaat:
Origineel gepost door G21 Bekijk Post
wanneer je HCG toedient in gebruikelijke (medische) doseringen, veroorzaakt dit een verhoogde aromatase en dus een hoge estrogen peak! dit heeft een negatieve invloed op de leydigcellen, met eventuele vertraagde herstel in het verlengde..

door de HCG dosis laag te houden (max 500iu per injectiemoment) voorkom je de estrogen peak.

in die zin kun je het toedienen van HCG, 500IU per injectiemoment evt 2 keer per week handhaven tot aan de nakuur zonder nolvadex, aangezien het op formaat houden van de testikels tijdens de kuur de doelstelling is.(niet het herstellen van de axis)
Verder suggereer ik niets, zeg ik ook niet dat je liegt oid dr is gwoon geen 1 duidig iets over te zeggen. Ik ga ff uit van wat gebruikelijk is om de dag 1000IU ken ik niet vindt ik te veel van t goeie, daarom ben ik ook reuze benieuwd naar jou theorie
Oud Vandaag, 00:03   #28
Cool Novice

onderhandelen's Avatar

Loo, zou leuk zijn als je jou theorie ff komt uitleggen. Dan hoef ik mijn 5000IU amp niet weg te gooien
Oud Vandaag, 08:10   #29
Freaky Bodybuilder

roberto24's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 13
roberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realm
wat wil je nou van m..? Jij hebt ook geen theorie uitgelegd, enkel 3 posts gekopieerd en daar je conclusies uit getrokken (waarom die van ahmet dr tussen staat..?)
En nu moet Loo dus gaan zoeken naar posts waar zijn mening in gekopieerd staat..? Want die staan ook heus wel op dit forum, de meningen over toedienen hcg zijn nogal s verandert de laatste jaren.

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels