| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #21 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 53 | inderdaad wat een knuppel....
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds. |
| | |
| | #22 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #23 | ||
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 53 | @ onderhandelen; Wat ben jij een irritant kutventje zeg! wat een knuppel! Ik stel je 1; 2; 3; Citaat:
Citaat:
Leg me het eens uit want ik kan je totaal niet volgen. Je probeert de suggestie te wekken dat ik er helemaal geen verstand van hebt, je lacht me namelijk uit. Wijs me eens op mijn fouten dan, wat is er zo grappig of fout aan een dosering van 1000IU om de dag? Waarom ga je niet gewoon in op mijn vraag en draai je er constant omheen? Leg mij eens uit waarom je het zo grappig vind? Ik zal je ook ff via PM notificeren op mijn vraag want ik ben erg benieuwd.
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds. | ||
| | |
| | #24 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Loo, als je om de dag zet wat is in jouw ogen een max dosis. Kan je tot 2000 gaan of is dat veel te hoog? d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |
| | #25 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 | je zou dan 1500/1500/2000 kunnen doen.
__________________ 1.77 95kg 13% |
| | |
| | #26 | |
Karma Power: 53 | Citaat:
Mijn inziens werkt is rond 1000IU, misschien 1500IU en dat voor een week lang voldoende om de krimp van de knikkers grotendeels te herstellen. Athans dat doen de meeste van mijn maten, bij zwaardere kuren al een keer eerder in de kuur. En anders kan je wel zoals Roberto voorstelt op 2000IU gaan zitten, 1000IU is ook lekker makkelijk afmeten, je deelt die 5000IU door 5, heb je bijvoorbeeld 10 streepjes op je slin naald dan zet je 2 streepjes per keer. Dat spastische gedoe met afmeten van 500 of 750 IU, beetje overrated vind ik. En altijd in combinatie met nolvadex zetten he, ook weer ter preventie van die celbeschadiging.
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds. | |
| | |
| | #27 | ||||
Karma Power: 0 | Loo, maak je niet druk lach je niet uit in tegen deel ben reuze benieuwd naar jou theorie Ik ken m op 2 manieren, crash dosis manier en de 500IU manier beide zet men niet elke of om de dag, ik denk zelf dat ze daar een hele goeie reden voor hebben gezien de halfwaarde tijd Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
| ||||
| | |
| | #28 |
Karma Power: 0 | Loo, zou leuk zijn als je jou theorie ff komt uitleggen. Dan hoef ik mijn 5000IU amp niet weg te gooien |
| | |
| | #29 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 | wat wil je nou van m..? Jij hebt ook geen theorie uitgelegd, enkel 3 posts gekopieerd en daar je conclusies uit getrokken (waarom die van ahmet dr tussen staat..?) En nu moet Loo dus gaan zoeken naar posts waar zijn mening in gekopieerd staat..? Want die staan ook heus wel op dit forum, de meningen over toedienen hcg zijn nogal s verandert de laatste jaren.
__________________ 1.77 95kg 13% |
| | |