MuscleMeat

Halotestin

Bezoekers in dit topic

jasperOEM

Novice
Lid geworden
1 mrt 2015
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Goedenavond iedereen

Ik heb 2 weken terug van een maat 20 stuks 5mg halotestin tabs gekregen die hij overhad en niet meer zou gebruiken. Halotestin is schijnbaar puber zwaar voor je lever maar ik vraag mij nou af hoe schadelijk is dit als je 5/10mg 2-3 keer per week neemt voor een zware training ? Klinkt misschien voor sommige als een achterlijk plan maar schijnbaar is het snel werkend

Graag wil ik jullie expertise horen
 
Halotestin wordt genomen in milde doseringen (10-20 mg) per dag voor een korte periode van 4 weken, 6 weken maximum vanwege de hoge mate van toxiciteit. Men moet voor een veilig gebruik vooral de leverwaarden op regelmatige basis laten controleren. Medicijnen om de lever te beschermen worden normaal gezien niet aanbevolen gedurende een kuur vanwege dat ze ook de steroïde makkelijker afbreken, maar in dit geval kan men een uitzondering maken vanwege de zeer hoge toxiciteit. Middelen als mariadistel en vitamine B6 gedurende en na een kuur zijn aan te bevelen.
 
Je wilt het dus als een prewo gebruiken. Je zet er dan toch wel wat naast?
 
Je zou niet de eerste zijn die met een week of 3-4 met geelzucht wordt opgenomen xD Voorzichtigheid is echt geboden...
 
Echt niet na alleen 10mg halo kerel.
 
Als jij op 30mg ED gaat zitten (wat hij als max-range o.a. voorstelt als mogelijkheid) zou ik toch beetje opletten met de duur enzo. Ik zeg ook niet dat hij het sowieso gaat krijgen met 10mg, maar er zijn wel degelijk gevallen bekend van mensen die met 30mg ED uiteindelijk toch met serieuze leverkwaaltjes naar de huisarts gingen.
 
Hij gaf aan max 20mg te willen gebruiken bro. Ik zou zelf op 40 gaan zitten. In Amerika gebruiken ze het zo voor 10 weken op 50mg. Ja dat gaat je lever vast niet leuk vinden maar om nou te gaan zeggen dat je geelzucht krijgt op max 20mg voor 3 weken... Nee
 
Oh, inderdaad verkeerd gelezen. Dacht 2-3 x per dag 5-10mg :D my bad

En ja, wat je die idioten uit Amerika ziet doen vind ik onbegrijpelijk. Hoop nominees for the Darwin Award, wat een topics zie je daar voorbij komen zeg haha
 
AAS zijn geen pre work out middelen. AAS neem je dagelijks op basis van een schema en je doel is een contante bloedspiegel. AAS op trainingsdagen gaat nooit werken. En ik neem aan dat je wil groeien en sterker wil worden. Halotestin is voor maar een paar specifieke doelen relevant en is geen allround groei middel. Zelf 6 weken winny 50mg is dan nog een betere kuur dan dit met die handvol pilletjes. Je hebt voor 5-10 dagen AAS en daar heb je helemaal niks aan.

Een goede kuur kost 2 vials test en een potje nolva en wat naalden en spuiten.....ik mag geen prijzen noemen maar dat kleine bedrag is het echt wel waard indien je toch besluit AAS te nemen. Dit slikken want graties is echt doodzonde voor je eigen hormoon spiegels en levert niks op. Wel kosten geen opbrengsten.
 
Laatst bewerkt:
AAS zijn geen pre work out middelen. AAS neem je dagelijks op basis van een schema en je doel is een contante bloedspiegel. AAS op trainingsdagen gaat nooit werken.

En ik neem aan dat je wil groeien en sterker wil worden. Halotestin is voor maar een paar specifieke doelen relevant en is geen allround groei middel. Zelf 6 weken winny 50mg is dan nog een betere kuur dan dit met die handvol pilletjes. Je hebt voor 5-10 dagen AAS en daar heb je helemaal niks aan.

En de bijwerkingen van Halo pff! Zo wie zo ben ik geen fan van orals, gebruik het echt nooit. Maar als je het dan doet, ga gewoon op dboll/winny. Halo lijkt me meer toepasselijk als je echt in prep zet.
 
halo is lekker spul 10mg 1 uur pre workout en je gaat knallen.
 
halo is lekker spul 10mg 1 uur pre workout en je gaat knallen.

??? Dus TS gaat knallen op een handje vol pilletjes zonder iets van een basis ernaast? En jij bent voorstander van orals alleen op trainingsdagen nemen en de andere dagen niks? TS heeft geen kuurervaring.....is een handje halo dan een ideale kuur volgens jou? Want dat suggereer je met je met je gaat knallen.....

Ja ik ken de functie die halo kan hebben in de vechtsport, powerlifting of precontest maar is dat voor de gemiddelde kuurder ideaal die denkt zo gratis even te kunnen groeien?
 
Back
Naar boven