XXL Nutrition

Half-life Testosterone Enanthate 5 dagen (niet 10.5) ?

Bezoekers in dit topic

Remy_Bonjasky

Cool Novice
15 jaar lid
Lid sinds
6 jan 2005
Berichten
57
Waardering
0
Lengte
1m83
Hallo,

Ik heb nu al op een heleboel sites gelezen dat mensen beweren dat de half-life van test e een stuk lager is dan dat men denkt. Nu zou ik graag achter de waarheid willen komen want als het daadwerkelijk zoveel korter is, zouden we dan eigenlijk niet vaker dan 1x in de 7 dagen moeten spuiten?

Hier verschillende links waarin beweerd wordt dat het niet 10,5 maar 5 dagen (of nog een ander getal) is:

http://www.elitefitness.com/forum/a...-enanthate-has-half-life-4-5-days-399160.html
[Link niet meer beschikbaar]
http://velocity.t-nation.com/free_o...ilding_gear/testosterone_enanthate_3?pageNo=0
http://www.elitefitness.com/forum/a...-half-life-testosterone-enanthate-286142.html
http://www.elitefitness.com/forum/anabolic-steroids/cyp-enanthate-half-life-88722.html
http://articles.muscletalk.co.uk/article-steroid-half-life.aspx
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zou graag achter de waarheid willen komen!
 
Is geloof ik tussen de 5 en 6 dagen volgens pubmed.
 
24 uur na inject is mijn Test waarde 34nml/ml op 90mg test.....................> 10 dagen later is deze 13nmol/l
 
halfwaardetijd is afhankelijk van meerdere factoren, metabolisme, in welke spier geinjecteerd,...

De meeste onderzoeken houden het idd op rond de 5 dagen, maar de SD hiervan is redelijk hoog.
 
24 uur na inject is mijn Test waarde 34nml/ml op 90mg test.....................> 10 dagen later is deze 13nmol/l

Ik las op een dergelijke site dat het ook verschillend is voor iedereen, de één kan een half-life van 4 dagen observeren en de ander 8 dagen.

halfwaardetijd is afhankelijk van meerdere factoren, metabolisme, in welke spier geinjecteerd,...

De meeste onderzoeken houden het idd op rond de 5 dagen, maar de SD hiervan is redelijk hoog.

Wat betekent SD?
 
Laatst bewerkt:
Ik las op een dergelijke site dat het ook verschillend is voor iedereen, de één kan een half-life van 4 dagen observeren en de ander 8 dagen.



Wat betekent SD?

standaard deviatie. In lekentaal, het verschil dat een gemeten waarde met het gemiddelde heeft.
 
Ik zet halve week dosering test-e om de vier dagen. dus 500mg per week verdeel ik over twee keer 250. Weet dat het hier niet gebruikelijk is.
 
standaard deviatie. In lekentaal, het verschil dat een gemeten waarde met het gemiddelde heeft.

Aha, dus even ter verduidelijking: Een gemiddelde van 10.5 dagen zoals bekend is klopt dus niet?

Een vraag richting krieltje: Wat moeten we nou dus doen met onze kuurtjes. Ik had gepland om 12 weken test e 500 te lopen en elke maandag te injecteren. Is het dan eigenlijk beter om om de 5 of 6 dagen te injecteren voor beter resultaat?
 
Laatst bewerkt:
7dgn kan gewoon hoor, zal iets schommellen maar dat is te verwaarlozen.
Gaat je hues geen 10kilo massa schelen.
Maar je kunt ook gerust om de 5dgn gaan zetten.
Ik zet om de 7dgn, omdat het makkelijk te onthouden is en je minder hoeft te prikken..
 
Ik zet halve week dosering test-e om de vier dagen. dus 500mg per week verdeel ik over twee keer 250. Weet dat het hier niet gebruikelijk is.

Is dat dan beter? De test levels zullen constanter zijn maar zullen nooit een zo hoog komen als bij 1x500. Mij lijkt constanter eerlijk gezegd beter.

Om te speculeren (graag reacties hierop): Als je iedere keer een dag na de injectie een bepaalde spiergroep traint, zal deze spiergroep de gehele kuur veel meer kunnen bereiken omdat op deze dag de test levels (iedere keer) veel hoger zijn dan een spiergroep die getraind wordt op de dag voor de wekelijkse injectie (laagste test levels).
 
Laatst bewerkt:
Probleem is het effect op de hypofise, meerdere malen hoge test piek, betekend een negetief effect op de FSH/LH.
 
7dgn kan gewoon hoor, zal iets schommellen maar dat is te verwaarlozen.
Gaat je hues geen 10kilo massa schelen.
Maar je kunt ook gerust om de 5dgn gaan zetten.
Ik zet om de 7dgn, omdat het makkelijk te onthouden is en je minder hoeft te prikken..

Het lijkt me echter wel significant? Als de half-life om de 5 dagen is dan zit je op de dag van de volgende injectie rond de 200 mg. Wanneer je elke 5 dagen injecteert zal je niet onder de 250 mg komen. Zou dat uiteindelijk niet significant zijn over kuren van 12-16 weken?

What about sides? Constantere levels schijnen sides te verminderen of is dat niet waar?
 
halfwaardetijd is afhankelijk van meerdere factoren, metabolisme, in welke spier geinjecteerd,...

De meeste onderzoeken houden het idd op rond de 5 dagen, maar de SD hiervan is redelijk hoog.
Hey dat wist ik niet.
Ik gebruik zo nu en dan schouders om een kleine hoeveelheid Test Enth (1ml) te injecteren, lekker makkelijk en snel.
Komt de Test Enth in de schouders dan sneller vrij, is er een halfwaardetijd bekend?

Enig verschil tussen halfwaardetijd tijd bij injectie in quadriceps en gluteus?
 
Is dat zowieso al niet zo? Zeker bij langere kuren?

Uiteraard, tenzij je héél laag doseert. Waar krieltje op doelde is het idee van 500x1 tegen 250x2. 500x1 is een hogere piek de dag daarop dan om de 3-4 dagen 250 zetten (veel constantere niveau's).
 
kriel is naar mijn weten voorstander van 1x/week prikken met test-e.
neem aan dat de schommelingen van 1x/weer tov 2x te verwaarlozen zijn?
 
kriel is naar mijn weten voorstander van 1x/week prikken met test-e.
neem aan dat de schommelingen van 1x/weer tov 2x te verwaarlozen zijn?

Als de half waarde tijd zo erg schommelt tussen personen en de SD dus zo groot is, kan het wel degelijk significant zijn?
 
In de VS is het al redelijk gangbaar om 2x per week te zetten...
 
Testosteron bloedwaarden na 194mg Test e injectie (uit anabolics 2009)

testEkinetics.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven