| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Banned Geregistreerd: May 2008 Locatie: Oostende Geslacht: M
Karma Power: 0 | H drol , Mdrol enz.... Hallo, Heeft er iemand ervaring met gelijkaardige producten als : H drol M drol Phera Plex Heb een eindje terug epidrol genomen maar heb moeten stoppen gezien de side-effects: maagpijn , rugpijn , neus bloedde regelmatig enz.... (heb nu nog een potje epidrol staan maar durf dat toch niet meer te nemen) Bedankt op voorhand voor de wijze raad. (let's hope) |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Geen drol aan, schijtzooi! Maar vertel eerst ff wat over jezelf, misschien wel zo handig! Vrouw? stats? enz? |
| | |
| | #3 |
Karma Power: 0 | Het is de V van Vent en niet vrouw. Weeg 93 kg , 1.80 m |
| | |
| | #4 |
| ****** | je bent de eerste die deze aas in de juist sectie plaats ipv onder supplementen. anyways m-drol is een kloon van superdrol, een heel zware en toxische aas, nice gains etc etc maar om een kuurtje te doen moet je ook heel wat extra ondersteunende sups nemen wil je het zo ''verantwoord'' mogelijk doen. h-drol is wat minder toxisch en zwaar, ook wat mindere gains maar dacht kwa verhoudingen in sides toch heel goed. pheraphlex is geloof nog een stapje minder zwaar. anyways als je problemen had met epidrol(kloon havoc/epistane) zou ik zowieso van m-drol en h-drol afblijven. van pheraplex ben ik niet zeker.
__________________ Mijn Havoc kuur: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-146591/ |
| | |
| | #5 |
Karma Power: 0 | oké bedankt voor de info Barbellman....dat is nu echt nuttige info |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 0 | Hoe lang moet je eigenlijk wachten om aan een nieuwe cycle te beginnen. Heb dus een epidrol cycle gedaan van half maart tot begin april (ongeveer) Heb echter overdreven met de dosis denk ik: dag 1 : 10 mg dag 2 : 20 mg dag 3 : 30 mg en dan alle andere dagen 40 mg. Kracht ging wel omhoog en mijn gewicht ook ...maar de sides.... Thanks Laatst aangepast door probetty : 10 May 2008 om 13:20. |
| | |
| | #8 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 9 | De M is dus van meid??
__________________ Pain is temporary, pride is forever |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 0 | of de M van mietje |
| | |
| | #10 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 9 |
__________________ Pain is temporary, pride is forever |
| | |
| | #11 | |
| ****** | Citaat:
maar ik deed dan ook dit; wk1; dag1/2;10mg de rest 20mg. week2; 20mg week3;30mg week4; 40mg. je hebt gewoon een veel te hoge dosis gebruikt meteen. en dan geef ik toe dat ik na week 3 ook mischien wel te hoog ging voor een eerste kuur, maar was dan ook zwaarder in gewicht dan de doorsnee persoon die ermee begint, wat ook meetelt in doseren.
__________________ Mijn Havoc kuur: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-146591/ Laatst aangepast door Barbellman : 9 May 2008 om 23:05. | |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 0 | Ik zal het binnenkort nog eens proberen met Epidrol ...zonder te overdrijven . Hoe lang wacht je best alvorens nog een cycle te doen Zoals je zegt: wk 1 : dag 1/2 10 mg ...de rest 20 mg wk 2 : 20 mg wk 3 en 4 : 30 mg Ik zal eens zien wat dit geeft. Gedurende de cycle : liver detoxifier®enerator Als pct : nolvadex , cissus drol, Ibe xlean Bedankt voor de hulp. |
| | |
| | #13 |
Karma Power: 0 | Na enige opzoeking en raad van o.a. Ian van Extremesupplements.co.uk zal ik eens een epidrol pulse cycle doen. Is minder belastend dan een volledige cycle. Ik neem enkel Epidrol in op dagen dat ik train...namelijk zaterdag, zondag , woensdag en donderdag. Week 1 : 10 - 20 - 30 -30 week 2 : 30 - 30 - 30 -30 week 3 : 30 - 30 - 30 -30 week 4 : 30 - 30 - 30 -30 week 5 : 40 - 40 - 40 -40 week 6 : 40 - 40 - 40 -40 Gedurende deze pulse cycle: liver detoxifier , whey , lean gainer Pct : nolvadex , cissus drol , Ibe xlean , novedex xt Ik ben benieuwd. Weeg nu 93 kg. |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder | je kan beter aan de winstrol gaan dan aan mdrol of hdrol(hdrol weet ik niet zeker). Pheraplex geeft weinig sides.. redelijk mild, maar voor wat je ermee wint kan je beter winstrol doen..
__________________ "Vertrouwen is goed, controle is beter." |
| | |
| | #15 |
Karma Power: 0 | het mag zeker niet belastend zijn voor de gewrichten ....heb hier vlug problemen mee. Bedankt voor de tips. |
| | |
| | #16 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
__________________ "Vertrouwen is goed, controle is beter." | |
| | |