Fitness Seller

gyno problems

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefke1

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
16 apr 2007
Berichten
59
Waardering
0
vorig jaar heb ik 2 keer gekuurd met havoc en vlak voor deze zomer nog een 3de keer met havoc. nadien nagekuurd met nolva zoals het hoort.
nu een maand na de laatste inname van die nolva kreeg ik aan men linkerborst een verharding. gesitueerd onder de tepel. mijn tepel is ook iets gevoeliger. kdenk dat die verharding ongeveer een 3 cm is. als ik er aan kom doet het ook wel beetje zeer. ook vind ik dat mijn borst er beetje anders begint uit te zien maar dit kan ook verbeelding zijn. nadat ik dit de eerste keer voelde ben ik begonnen met nolva te nemen. 2 weken lang 20mg maar het verbetert niet.
ik ben nadien bij de dokter geweest maar die wist niet wat gyno was, hij voelde even en zei gewoon ja het is wat vocht. nu ben ik er wel redelijk zeker van dat het gyno is.
wat raden jullie me aan te doen? ik heb veel op het net gelezen over famara. dit zou kunnen de gyno wegkrijgen. of doe ik beter nog is nolva week 1 40mg en week 2 , 20mg? of neem ik de nolva door tot het weg is?

bij de meeste die ik ken is het door nolva te nemen weggegaan...

thanks!
 
vorig jaar heb ik 2 keer gekuurd met havoc en vlak voor deze zomer nog een 3de keer met havoc. nadien nagekuurd met nolva zoals het hoort.
nu een maand na de laatste inname van die nolva kreeg ik aan men linkerborst een verharding. gesitueerd onder de tepel. mijn tepel is ook iets gevoeliger. kdenk dat die verharding ongeveer een 3 cm is. als ik er aan kom doet het ook wel beetje zeer. ook vind ik dat mijn borst er beetje anders begint uit te zien maar dit kan ook verbeelding zijn. nadat ik dit de eerste keer voelde ben ik begonnen met nolva te nemen. 2 weken lang 20mg maar het verbetert niet.
ik ben nadien bij de dokter geweest maar die wist niet wat gyno was, hij voelde even en zei gewoon ja het is wat vocht. nu ben ik er wel redelijk zeker van dat het gyno is.
wat raden jullie me aan te doen? ik heb veel op het net gelezen over famara. dit zou kunnen de gyno wegkrijgen. of doe ik beter nog is nolva week 1 40mg en week 2 , 20mg? of neem ik de nolva door tot het weg is?

bij de meeste die ik ken is het door nolva te nemen weggegaan...

thanks!

Bij mij ging het weg bij 40mg per dag en dan gewoon nog een tijd 20mg doornemen.
Van femara hoor ik verschillende dingen. De een zegt dat het werkt de ander zegt dat het niet werkt en dat je juist een rebound effect kan krijgen.
Sommigen zeggen ook dat nolva niet zou werken voor gyno maar volgens mij doen veel mensen het zo met succes.
 
Dus dan ga ik vandaag hier terug met beginnen met die nolva
Hopelijk gaat het weg!

thanks
 
Nog een tijdje nolva nemen en het zal wel weggaan.
Bij de volgende kuur direct met nolva beginnen als je het voelt aankomen zo bespaar je u die problemen
 
Oke...
ik heb nu een tijdje nolvadex doorgenomen en het verbetert niets! nu heb ik ook langs mijn rechterkant een klein knobbeltje achter mijn tepel... het heeft precies een averechtse werking bij mij. kan dit?
wat nu gedaan?
zou ik nog eens proberen met femara? daar lees ik nogal goede dingen over!
graag enige hulp hier! ik zit er nogal met in:)

grtz
 
Zeker man je had direct letro erin moeten knallen..
 
Kan je (als ik het goed zeg) beter met Arimidex beginnen. Femara (letrozole) is geloof ik de zwaarste vorm in zijn soort.

Maar kan je wel vertellen dat mijn trainingsmaat al ZWAAAAARE gyno krijgt als hij z'n spuit alleen al vult met test of deca, en binnen een week al bijna van de gyno af was! Wel met Letro...
Neem in de ochtend 10mg nolva en de avond, denk niet dat hogere doseringen wat gaan doen.
Kijk wel uit met je arimidex of letro, dat gaat je gains kosten als je het lang en hoog doseerd.
 
ja letro is de beste optie, ik voel hem nu na 7 dagen dat ie al minder begint te worden
 
ja letro is de beste optie, ik voel hem nu na 7 dagen dat ie al minder begint te worden

geen gain vermindering? Trekt wel lekker het vocht uit je gewrichten toch?
 
neem ipv nolva eens clomid,
voor mij werkt dat veel beter.
Had afgelopen kuur beetje fluffy nipels,
nam mijn eerste pil voor het trainen.
Na het trainen ging ik douche en mijn tepels waren weer heel lief klein en niet gevoelig.
Heb clomid 21 dagen genomen op 50 mg pd.
 
neem ipv nolva eens clomid,
voor mij werkt dat veel beter.
Had afgelopen kuur beetje fluffy nipels,
nam mijn eerste pil voor het trainen.
Na het trainen ging ik douche en mijn tepels waren weer heel lief klein en niet gevoelig.
Heb clomid 21 dagen genomen op 50 mg pd.

clomid blijkt klote uit studies (en ervaringen) voor je ogen. Heb je daar geen last van gehad?
 
geen gain vermindering? Trekt wel lekker het vocht uit je gewrichten toch?

Ik viel wel wat af gelijk ja maar zal wel vocht en vet zijn. Ik heb in ieder geval geen last van mn gewrichten en ook geen last van libido verminderen hoewel ik dat niet zo erg zou vinden !

Ik kwam sowieso niks meer bij en heb toen ook mijn kcal met 500 verhoogt dus ik hoop dat ik morgenochtend weer wat zwaarder weeg.
Ik denk dat verminderde gains wel meevallen nu ik al verhoogte oestrogeen had, het is denk ik zaak om het gewoon in de perken te houden en dan komt het allemaal wel goed met gainen.
 
oke dus letro zal het worden.
kan iemand me de goede doseringen zeggen? op het net lees ik vanalles door elkaar:)
 
Zit je nou nog aan de nolvadex?
 
ik ben nadien bij de dokter geweest maar die wist niet wat gyno was, hij voelde even en zei gewoon ja het is wat vocht. nu ben ik er wel redelijk zeker van dat het gyno is.

wat niemand jou adviseerde: ga gewoon naar een andere dokter!!! ;)

een dokter die niet weet wat gyno is, is een sukkel!
 
0,5 a 1Mg eod

2.5mg p/d met UGL letro.

TS probeert gyno na zn kuur weg te krijgen, imo kan je dan beter wat grover te werk gaan. een lagere dosering is leuk om tijdens je kuur mee te laten lopen.
 
2.5mg p/d met UGL letro.

TS probeert gyno na zn kuur weg te krijgen, imo kan je dan beter wat grover te werk gaan. een lagere dosering is leuk om tijdens je kuur mee te laten lopen.

Klopt, had niet alles gelezen van TS.
Ik ben maandag gestopt met de letro, denk dat het ten koste van mijn gains gaat, eerste 4weken ging goed, nu de deca zn werk zou moeten doen ga ik traag
 
Eens met rusher.. zou ook de eerste week ff nolva mee laten lopen totdat je letro goed werkt. (je had natuurlijk nooit moeten stoppen met een anti-e toen je zag dat je gyno kreeg maar goed)

Als je HG kan krijgen begin op een kwartje en verhoog elke dag met een kwart tab. tot je op een hele zit (2,5mg) totdat je gyno weg is. Blijf daarna nog minstens een week op deze dosering. Bouw af (om de 3 dagen) weer met een kwart tab) en gooi, als je weer op een kwart tab, zit nolvadex erin om de rebound tegen te gaan. Daarna nolva nog ff appart laten lopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven