Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Anabolen

ANABOLICS 2007 - Dé Encyclopedie op AAS Gebied!

• Bijna 1000 pagina’s dik!
  • Kuurschema’s voor beginners en gevorderden.
  • Bevat meer dan 200 profielen van verschillende aas.
  • No nonsens info over middelen en bijwerkingen.
  • Fakes, ug labs, en human grade info, foto’s en batch nrs.
  • IGF-1, Insuline, HGH, Diuretica,... alles komt aan bod!

» Klik hier voor een GRATIS dianabol voorbeeld profiel!

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 12 March 2007, 11:58   #1
ira
Cool Novice

ira's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 2 ira is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (8 foto's)
Gyno

beste mannen,
ik zat net denken aan gyno. hoe kun je zien of merken dat je gyno hebt?
erzijn mensen tijdens het kuur die gevoelige tepels krijgen of tepels vallen beetje uit en los. welke van 2 is gyno? of hoort het alle 2 gyno te zijn?

alvast bedankt!! het is puur om meer informatie te winnen.

Laatst aangepast door ira : 12 March 2007 om 12:30.
ira is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2007, 12:21   #2
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 25
Karma Power: 4 cozmo heeft een spectaculair aura over zichcozmo heeft een spectaculair aura over zichcozmo heeft een spectaculair aura over zich
Bekijk Galerij (2 foto's)
tapels = tepels?

De tepels zijn opgezet en hebben dus een verharding eronder zitten.
Je kan natuurlijk ook gewoon puffy tepels hebben van te veel lokaal vet.
cozmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2007, 12:52   #3
ira
Cool Novice

ira's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door cozmo Bekijk Post
tapels = tepels?

De tepels zijn opgezet en hebben dus een verharding eronder zitten.
Je kan natuurlijk ook gewoon puffy tepels hebben van te veel lokaal vet.
ik ken genoeg mensen die heel droog zijn maar ze hebben wel beetje loze tepels. hebben ze dan gyno
Oud 12 March 2007, 16:33   #4
Dutch Bodybuilder
Elite Member

Marcuss's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 4 Marcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door ira Bekijk Post
ik ken genoeg mensen die heel droog zijn maar ze hebben wel beetje loze tepels. hebben ze dan gyno
Ik denk niet dat dat direct gyno is. Maar als je voelt dat het hard is dan zou het weleens een gyno kunnen zijn.
Marcuss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2007, 16:51   #5
ira
Cool Novice

ira's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Marcuss Bekijk Post
Ik denk niet dat dat direct gyno is. Maar als je voelt dat het hard is dan zou het weleens een gyno kunnen zijn.
dus ik ga vanuit dat gyno kun je alleen maar zien? dus als ik bijv gyno heb dan voel ik niks? gevoeligheid bijv?
Oud 12 March 2007, 17:51   #6
Cool Novice

little n's Avatar

Leeftijd: 34
Karma Power: 3 little n is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via MSN naar little n
Ik krijg steeds gyno als ik kuur na een 4tal weken meestal en komt er een bolletje achter de tepel die ondanks nolvadex toch wat dikker word en doet tamelijk pijn toch als je net met uw tepel ergens tegenstoot of op ligt.

Greetz.
Oud 12 March 2007, 18:37   #7
Dutch Bodybuilder
Elite Member

Marcuss's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 4 Marcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijnMarcuss heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
dus ik ga vanuit dat gyno kun je alleen maar zien? dus als ik bijv gyno heb dan voel ik niks? gevoeligheid bijv?
Als je een gyno hebt, die in ontwikkeling is, dan heb je een pijnlijk/gevoelig plekje daar. Het begint ermee dat je het kan voelen en daarna kun je rondom je tepel een verdikking zien.
Marcuss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2007, 22:26   #8
ira
Cool Novice

ira's Avatar

ahaaaa thnx bro's. dus als iemand gyno krijgt dan worden zijn tepels ook gevoelig.. ik begrijp het
thnx!!
Oud 9 May 2008, 09:44   #9
Cool Novice

jand's Avatar

Karma Power: 4 jand is op een gedistingeerde weg
staan hier zat voorbeelden van kijk bij pics gyno!!
jand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 10:29   #10
Advanced Bodybuilder
Elite Member

krieltje's Avatar

Leeftijd: 42
Karma Power: 8 krieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar krieltje
Citaat:
ahaaaa thnx bro's. dus als iemand gyno krijgt dan worden zijn tepels ook gevoelig.. ik begrijp het
thnx!!
nee je begrijpt het niet.Gevoelige tepels zegt nix over gyno.Als ik Trenbolone gebruik heb ik erg pijnlijke tepels,maar kep geen gyno.
Veel mensen denken dat ze gyno hebben omdat ze pijnlijke tepels hebben.Dit is onzin.
Gyno kan je voelen door verdikking en verharding vd klieren.Niet door jeukende of gevoelige tepels
krieltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 14:39   #11
sic
Cool Novice

sic's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 1 sic heeft een spectaculair aura over zichsic heeft een spectaculair aura over zichsic heeft een spectaculair aura over zich
Bekijk Galerij (3 foto's)
Bestaat er dan ook iets zoals 'vrouwelijke vetafzetting' rond de tepel als gevolg van a.s gebruik of ligt dit geheel aan verhoogd vet % ?
Oud 9 May 2008, 21:10   #12
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 53
Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
Citaat:
Origineel gepost door krieltje Bekijk Post
nee je begrijpt het niet.Gevoelige tepels zegt nix over gyno.Als ik Trenbolone gebruik heb ik erg pijnlijke tepels,maar kep geen gyno.
Veel mensen denken dat ze gyno hebben omdat ze pijnlijke tepels hebben.Dit is onzin.
Gyno kan je voelen door verdikking en verharding vd klieren.Niet door jeukende of gevoelige tepels
amen, gelukkig post er af en toe nog iemand van de oude garde in deze godvergeten sectie
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds.
Loo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 21:17   #13
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 33
Karma Power: 3 u299778 is een juweel in het ruweu299778 is een juweel in het ruweu299778 is een juweel in het ruweu299778 is een juweel in het ruwe
Citaat:
ben ik niet echt mee eens ik heb een mega gyno gehad en verharding die opkomt ging altijd gepaard met hevige jeuk ,brandend gevoel en overgevoeligheid
u299778 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 21:22   #14
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 53
Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
Citaat:
Origineel gepost door u299778 Bekijk Post
ben ik niet echt mee eens ik heb een mega gyno gehad en verharding die opkomt ging altijd gepaard met hevige jeuk ,brandend gevoel en overgevoeligheid
Gevoelige tepels zijn geen gyno, dat probeert krieltje uit te leggen.
Bijna iedereen heeft gevoelige tepels tijdens de kuur, slechts een klein percentage krijgt daadwerkelijk gyno.
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds.
Loo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 22:25   #15
Freaky Bodybuilder
Elite Member

Infinity's Avatar

Karma Power: 60
Infinity is herboren als heerser van het SamsaraInfinity is herboren als heerser van het SamsaraInfinity is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Stuur een bericht via MSN naar Infinity
Betekend dit dat men vriendin aan het kuren is zonder mijn wetenschap?

MSN
most-muscular@hotmail.com
Infinity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 22:49   #16
Dutch Bodybuilder

yourawatse's Avatar

Leeftijd: 52
Karma Power: 2 yourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Zeer juist! Ik heb ook steeds gevoelige tepels met testosteron, en heb toch nooit gyno gehad.
Squats: 230 kg x 1.
Military Press (zittend): 100 kg x 4.
Bent over row: 145 kg x 4.
Deadlift: 225 kg.
yourawatse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 23:12   #17
Competitive Bodybuilder
Strongman

XLarge's Avatar

Karma Power: 12
XLarge is herboren in de Mens realmXLarge is herboren in de Mens realmXLarge is herboren in de Mens realmXLarge is herboren in de Mens realm
Ik heb er op het moment ook last van,
Ik gebruik al een tijdje dagelijks 1tab a 1mg arimidex, echter na de kuur daarvan komt het weer terug

Druk- en typfouten voorbehouden.
XLarge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2008, 07:59   #18
Advanced Bodybuilder
Elite Member

krieltje's Avatar

Leeftijd: 42
Karma Power: 8 krieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar krieltje
Citaat:
Origineel gepost door Infinity Bekijk Post
Betekend dit dat men vriendin aan het kuren is zonder mijn wetenschap?
Nee bro ze is gewoon ongesteld
krieltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2008, 19:16   #19
Cool Novice

Leeftijd: 26
Karma Power: 0 rob1901 is op een gedistingeerde weg
Smile

gyno heb je enkel als je een verharding (of een bolletje) onder je tepel voelt en opgezwollen tepels krijgt.
gevoelige of pijnlijke tepels kan soms wel het begin zijn van gyno maar dat is niet altijd zo.
gyno kan je proberen weg te krijgen met nolvadex of nog beter arimidex en in het slechte geval via operatie. t'is een kleine ingreep maar het is dan wel aangeraden om 3weken niet te trainen van je UB
rob1901 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels