Fitness Seller

Groei hormonen gezond of ongezond?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
http://www.ergogenics.org/groeihormoon16.html

''Veertig procent van de groeihormoongebruikers krijgt last van bijwerkingen. Dat blijkt uit een onderzoek van de Amerikaanse National Institutes of Health onder 131 oudere mannen en vrouwen die met het hormoon veroudering wilden bestrijden. Vooral mannen lopen een groot risico op het ontwikkelen van suikerziekte.

Op het internet worden anti-verouderingsmiddelen aangeboden, vaak in de vorm van elixers met HGH of capsules met bepaalde kruiden. Deskundigen betwijfelen of er ook maar enige werking uit kan gaan van dit soort middelen. Zij denken dat degenen die zich bezighouden met de verkoop van anti-verouderingsmiddelen op hetzelfde niveau eindigen als de 'kwakzalvers, slangenolie verkopers en charlatans van de voorbije eeuwen'. ''
 
Ook het door groeihormoon verkregen botgroei is van slechte kwaliteit. broze botten/botontkalking.
Verder kans op besmetting van erfelijke ziektes zoals Kreuzfeld Jacob wanneer je GH gebruikt wat afkomstig is van menselijke kadavers (Rusland).

Ik vind het tricky shit en bovenal expensive shit!

Oja, je moet het ook niet erg vinden als je gezicht vergroeid en je een kin krijg die een Neanderthaler niet zou misstaan.
 
tis natuurlijk een wondermiddel als je een grote bek en een klein hartje hebt... je hart groeit er namelijk door :D, dus dan eindelijk woorden en daden!!!!

mja.. als je pech hebt dan groeit je bek trouwens ook mee, en krijg je een grote neus, kaak en oren... oja je handen kunnen ook nog groter worden...

ik heb zelfs van iemand gehoord die in de lengte was gegroeid (hoewel andere dit weer tegenspreken omdat je groeischijven al dicht zijn)
 
De neveneffecten die hierboven allemaal worden genoemd zijn overtroffen doordat de gebruikers hun grens niet kennen en een dosis gaan innemen die niet meer verantwoordelijk is. Het geval betreffende Kreuzfeld Jacob is juist in de pre-historie, sorry maar de tegenwoordig gemaakte GhG word niet meer gewonnen uit "kadavers".

Mijn persoonlijke mening is dat GhG een verdomd goed middel is met zeer weinig bijwerkingen voor de kuren waar wij het voor gebruiken, dit word onderbouwd door mijn vriendin die afgestudeerd arts is.

Waar het fout gaat is de te hoge dosissen (>12IU/dag) de combinatie met andere middelen en het langer gebruiken dan een jaar achter elkaar.
Maar wie kuurt er een jaar achtereen met AAS? niemand toch.
Bij goed gebruik en een goede verzorging is het een topmiddel.
 
swimming zei:
De neveneffecten die hierboven allemaal worden genoemd zijn overtroffen doordat de gebruikers hun grens niet kennen en een dosis gaan innemen die niet meer verantwoordelijk is. Het geval betreffende Kreuzfeld Jacob is juist in de pre-historie, sorry maar de tegenwoordig gemaakte GhG word niet meer gewonnen uit "kadavers".

Mijn persoonlijke mening is dat GhG een verdomd goed middel is met zeer weinig bijwerkingen voor de kuren waar wij het voor gebruiken, dit word onderbouwd door mijn vriendin die afgestudeerd arts is.

Waar het fout gaat is de te hoge dosissen (>12IU/dag) de combinatie met andere middelen en het langer gebruiken dan een jaar achter elkaar.
Maar wie kuurt er een jaar achtereen met AAS? niemand toch.
Bij goed gebruik en een goede verzorging is het een topmiddel.

Hmm interessant, kijk dus dagelijks 4iu voor 20 weken zou dus de gezondheid alleen maar bevorderen?
 
Is het door GH dat bb'ers zo'n enorme handen hebben ?
IK zag gisteren M3 van Levrone en die kerel zen handen zijn megagroot
 
Moen zei:
Is het door GH dat bb'ers zo'n enorme handen hebben ?
IK zag gisteren M3 van Levrone en die kerel zen handen zijn megagroot

:rolleyes: dat zijn die hard testoboys moen die mastruberen gewoon veel :mad:
 
Juriaan zei:
Hmm interessant, kijk dus dagelijks 4iu voor 20 weken zou dus de gezondheid alleen maar bevorderen?

laten we voorop stellen dat hetgeen wij doen niet gezond is, zie het als topsport dat is ook niet gezond. Je lichaam to the edge brengen is nou eenmaal niet bevordelijk.
Maar wij willen leven en prestaties bereiken dan is groeihormoon voor 20 weken het veiligst t.o.v. andere middelen. En in tegenstelling tot AAS maak je met GhG wel van een mini een porsche omdat deze stof je cellen induikt en aanleg creert die je eerst niet had.
 
swimming zei:
laten we voorop stellen dat hetgeen wij doen niet gezond is, zie het als topsport dat is ook niet gezond. Je lichaam to the edge brengen is nou eenmaal niet bevordelijk.
Maar wij willen leven en prestaties bereiken dan is groeihormoon voor 20 weken het veiligst t.o.v. andere middelen. En in tegenstelling tot AAS maak je met GhG wel van een mini een porsche omdat deze stof je cellen induikt en aanleg creert die je eerst niet had.

Dus 3 maanden GH zou opzich niet eens zeer schadelijk zijn, maar als je er 10 weken sus op 500 mg bij zou zetten dan is het een stuk schadelijker?
 
Juriaan zei:
Dus 3 maanden GH zou opzich niet eens zeer schadelijk zijn, maar als je er 10 weken sus op 500 mg bij zou zetten dan is het een stuk schadelijker?

nieuwe sig te koop voor juriaan:

"i`m not a BEACHBOY, i`m ****ing HUGE"

:cool: :eyebrow: :p
 
Juriaan zei:
Dus 3 maanden GH zou opzich niet eens zeer schadelijk zijn, maar als je er 10 weken sus op 500 mg bij zou zetten dan is het een stuk schadelijker?

Dan word het wel schadelijker en wat ga je doen de volgende keer!!!
Er komt iedere keer meer bij en voor je het weet ben je schadelijk bezig.
Eenmaal per jaar een kuur kan je lichaam wel aan ook naar de toekomst toe.

Ik heb een artikel gelezen deze week in een medisch blad, hier hadden ze een groep mannen tussen 30 en 50 jaar een jaar lang GhG gegeven 6iu/dag deze groep werd vooraf medisch gekeurd en na een jaar Ghg weer, wat bleek was dat er geen vitale functies waren aangetast (mild,lever,nier).De mannen hadden zich een jaar lang nog nooit zo fit gevoeld en ze waren ook niet gegroeid!!wel met de spieren.
 
grootste angst voor mij zou toch insulineresistentie zijn
 
swimming zei:
Dan word het wel schadelijker en wat ga je doen de volgende keer!!!
Er komt iedere keer meer bij en voor je het weet ben je schadelijk bezig.
Eenmaal per jaar een kuur kan je lichaam wel aan ook naar de toekomst toe.

Ik heb een artikel gelezen deze week in een medisch blad, hier hadden ze een groep mannen tussen 30 en 50 jaar een jaar lang GhG gegeven 6iu/dag deze groep werd vooraf medisch gekeurd en na een jaar Ghg weer, wat bleek was dat er geen vitale functies waren aangetast (mild,lever,nier).De mannen hadden zich een jaar lang nog nooit zo fit gevoeld en ze waren ook niet gegroeid!!wel met de spieren.

Oke thanx, nee ik begin in juli mijn 2e kuur pas. niet dat ik nu al aan hgh ga maar ik kan voor een prikkie jintropin krijgen dus missch interessant voor in de toekomst. en hoe zit het met suikerziekte dan?

Thanx

Juriaan :thumbs:
 
Suikerziekte

Juriaan zei:
Oke thanx, nee ik begin in juli mijn 2e kuur pas. niet dat ik nu al aan hgh ga maar ik kan voor een prikkie jintropin krijgen dus missch interessant voor in de toekomst. en hoe zit het met suikerziekte dan?

Thanx

Juriaan :thumbs:

Suikerziekte is een van de ziektes die door GhG gestimuleerd word zich te versnellen bij gebruik van GhG dit is alleen bij meerdere jaren gebruik en hoge dosissen. Zie het als de bijsluiter van bv. paracetemol als je die bij de verpakking van GhG zou doen dan schrik je ook maar omdat iedereen paracetemol gebruikt lees je zelfs de bijsluiter niet meer.
Er zijn natuurlijk altijd uitersten maar die mensen hadden van groente ook suikerziekte gekregen.

Ga je GhG met insuline gebruiken?
 
Ik vind GH op zich weinig voordeel bieden qua massawinst, verlaagt het vet%, maar zonder as, slin en igf-1 zal het qua massawinst geen topper zijn. terwijl het flink aan de prijs is.
 
Thanx voor de info jongens, ik hou het wel gewoon bij wat kuurtjes met als basis test :thumbs:
 
Juriaan zei:
:rolleyes: dat zijn die hard testoboys moen die mastruberen gewoon veel :mad:

Was men vraag niet interessant genoeg ofzo ?
 
swimming waar baseer je dat op dat dat alleen bij meerdere jaren gebruik is? groei hormoon moet je langere perioden gebruiken om er echt iets aan te hebben veel gebruiken het voor 6 maanden of meer en dat vindt ik persoonlijk ook al lang

4cc
 
In dat geval wil ik nog steeds men antwoord
Hebben prof bb'ers (bvb Levrone) zo'n enorme handen door de HGH ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven