XXL Nutrition

Goede krachtkuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Verum

Novice
Lid geworden
27 dec 2014
Berichten
23
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Ik wil volgende blast mij vooral richten op kracht, het moet geen tijdelijke kracht zijn zoals met halotestin dat zodra het uit mijn systeem is, de kracht ook weg is. Normaal blast ik altijd met Tren en hoewel mijn kracht als ik cruise wel afneemt is het wel nog hoger dan voordat ik met de blast begon. Echter hou ik vocht vast met Tren (met Tren weeg ik 102-103 en zonder Tren 98 met de zelfde hoeveelheid kcal) en word ik erg snel depressief als ik het gebruik. Voordeel van Tren is wel dat ik geen fysieke bijwerkingen krijg

Ik zat te denken aan NPP/Winstrol kuur met wat Test ernaast. Hoor dat je van NPP minder vocht vasthoudt dan deca en alle krachtsporters worden altijd betrapt op winstrol daar zal wel een reden voor zijn:p. 1g Test-e zou ik graag ook een keer willen proberen, met Arimidex/Aromasin moet het vocht wel te beperken zijn lijkt me
 
Als je nou een meer vertel over je laatste kuur kunnen wij je beter helpen. Dat je vocht vast houd kan aan zo veel dingen liggen dan Tren!
 
Als je nou een meer vertel over je laatste kuur kunnen wij je beter helpen. Dat je vocht vast houd kan aan zo veel dingen liggen dan Tren!

Als alles hetzelfde blijft behalve dat ik stop met Tren kan er geen andere oorzaak zijn.
 
Wat is je streven precies als je zegt 'kracht'? Hoge one rep maxes?

Als het blijvende krachtgains zijn die je wilt dan moet je het waarschijnlijk vooral hebben van meer spiermassa en meer kunnen oefenen op lifts en er daardoor beter en efficienter in worden omdat je van meer kunt herstellen als je on bent.

En don't quote me on this, maar een grote reden waarom geteste atleten vaak gepakt worden op winstrol is omdat die drug een relatief korte halfwaardetijd heeft en daardoor goed te gebruiken is rondom drug tests als je weet wanneer die zijn.
 
Wat is je streven precies als je zegt 'kracht'? Hoge one rep maxes?

Als het blijvende krachtgains zijn die je wilt dan moet je het waarschijnlijk vooral hebben van meer spiermassa en meer kunnen oefenen op lifts en er daardoor beter en efficienter in worden omdat je van meer kunt herstellen als je on bent.


Ja vooral 1RMs zijn voor mij belangrijk. Ik ken mensen die 20kg lichter zijn dan mij en veel minder spiermassa hebben en nog 240kg kunnen deadliften
 
Volgens mij zijn er niet zo veel krachtgerichte lifters actief in de aas sectie op dbb. Van een beetje googlen naar krachtgericht trainen en kuren ga je waarschijnlijk meer leren dan hier. :p
 
Ja vooral 1RMs zijn voor mij belangrijk. Ik ken mensen die 20kg lichter zijn dan mij en veel minder spiermassa hebben en nog 240kg kunnen deadliften

Je hebt je lengte ook niet bepaald mee voor 1RM's, hou dat ook in je achterhoofd. Je gewicht zit daarnaast ook inbegrepen bij je lengte.

Kort samengevat
- geen halo ivm tijdelijke krachtstoename wat je niets wilt
- geen tren vanwege vocht

Spreek je over tren-e of tren-a?
Welk schema volg je in combinatie met eerder genoemde kuren?

Winstrol voor 1RM's vind ik zelf tricky, belastend voor je pezen en gewrichten die toch wel een opdonder krijgen als je snel(ler) progressie boekt met kracht.

Als je deadlift progressie wil en je bent nog niet bekend met rackpulls dan kunnen die een uitkomst bieden.

Ben benieuwd!
 
Je hebt je lengte ook niet bepaald mee voor 1RM's, hou dat ook in je achterhoofd. Je gewicht zit daarnaast ook inbegrepen bij je lengte.

Dat is wel erg kort door de bocht, je kunt echt wel brutally strong worden als iemand van 1m90. Dat dat niet zou kunnen is voornamelijk een dingetje dat de wereld ingeholpen wordt door lange mensen die proberen sterk te worden in gewichtsklassen waar manlets de baas zijn.

Een jacked to the gills manlet van 1m70 en 100kg veegt de vloer aan met iemand van 1m90 en 100kg ja, maar die 1m90 heeft potentieel om veel zwaarder en sterker te worden dan nu op 100kg.

Hoogstens is er een lichte neerwaartste trend waarbij langere lifters iets minder impressive presteren relatief aan lichaamsgewicht. En dan bedoel ik niet gewoon gelifte gewicht / lichaamsgewicht, want dat is echt een waardeloze nietszeggende manier om prestatie te relateren aan bodyweight. Maar ik betwijfel sterk dat dit echt zon beperkende factor is vergeleken met andere genetische factoren.

De hoogste wilks (formule die gebruikt wordt om prestaties van atleten van verschillende bodyweights te kunnen vergelijken) in powerlifting ooit: iemand van 1m88
 
wat zijn je lifts eigelijk?

ik denk dat je meer moet zoeken in je manier van trainen dan de AAS als je at 100kg met blast cruise nog geen 240 deadlifts kan halen. tenzij je erg slechte aanleg hebt voor deads en je andere lifts wel hoog zijn.
 
Dat is wel erg kort door de bocht, je kunt echt wel brutally strong worden als iemand van 1m90. Dat dat niet zou kunnen is voornamelijk een dingetje dat de wereld ingeholpen wordt door lange mensen die proberen sterk te worden in gewichtsklassen waar manlets de baas zijn.

Een jacked to the gills manlet van 1m70 en 100kg veegt de vloer aan met iemand van 1m90 en 100kg ja, maar die 1m90 heeft potentieel om veel zwaarder en sterker te worden dan nu op 100kg.

Ik ben het ook volledig met je eens maar echt kort door de bocht is het niet. Gewicht en kracht zijn ook niet in ieder opzicht te relativeren maar je hebt nu eenmaal te maken met een optimale lengte voor bepaalde lifts ivm de ROM die behaald moet worden om een lift geldig te krijgen. Massive buffed out manlets hebben hierin gewoon de edge ondanks dat ze veelal lichter zijn.

Als je langer bent kan er inderdaad ook meer vlees(of strongman vet) op je frame, 1m90 is natuurlijk niet op en top lanky maar het is natuurlijk ook niet ideaal.

Ik woog toen ik nog serieus PL deed (eerst kracht opbouwen om vervolgens over te stappen op massa leek me in ieder opzicht logischer) 20kg lichter als TS
naturel dat wel
en wist toch 220 te deadliften. Als king of the manlets geloof ik dan prima dat ik mijn lengte in dat opzicht wel aardig mee heb.
 
Ik ben het ook volledig met je eens maar echt kort door de bocht is het niet. Gewicht en kracht zijn ook niet in ieder opzicht te relativeren maar je hebt nu eenmaal te maken met een optimale lengte voor bepaalde lifts ivm de ROM die behaald moet worden om een lift geldig te krijgen. Massive buffed out manlets hebben hierin gewoon de edge ondanks dat ze veelal lichter zijn.

Als je langer bent kan er inderdaad ook meer vlees(of strongman vet) op je frame, 1m90 is natuurlijk niet op en top lanky maar het is natuurlijk ook niet ideaal.

Ik woog toen ik nog serieus PL deed (eerst kracht opbouwen om vervolgens over te stappen op massa leek me in ieder opzicht logischer) 20kg lichter als TS
naturel dat wel
en wist toch 220 te deadliften. Als king of the manlets geloof ik dan prima dat ik mijn lengte in dat opzicht wel aardig mee heb.

Zo veel manlet lifters zijn er toch niet die wereldrecords hebben los van gewichtsklassen? Ik schat dat dat voornamelijk 1m75 - 1m85 lifters zijn. Ook niet geheel onverwachts natuurlijk dat er meer succesvolle lifters zijn van gemiddelde lengte, er zijn ook gewoon meer mensen van gemiddelde lengte.

---------- Toegevoegd om 00:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

Jammer dat bij pl uitslagen van wedstrijden meestal geen lichaamslengte vermeld wordt, anders zou je dat een stuk makkelijker een beetje op kunnen zoeken adhv wat grote meets.
 
Hoogstens is er een lichte neerwaartste trend waarbij langere lifters iets minder impressive presteren relatief aan lichaamsgewicht. En dan bedoel ik niet gewoon gelifte gewicht / lichaamsgewicht, want dat is echt een waardeloze nietszeggende manier om prestatie te relateren aan bodyweight. Maar ik betwijfel sterk dat dit echt zon beperkende factor is vergeleken met andere genetische factoren.

De hoogste wilks (formule die gebruikt wordt om prestaties van atleten van verschillende bodyweights te kunnen vergelijken) in powerlifting ooit: iemand van 1m88

Ik had niet echt veel zin om gelijk op al je punten in te gaan doordat m'n laatste meal gemaakt moest worden. Sorrie, prioriteiten he:o

Voor bepaalde lifts zoals deadliften is een korter frame voordeliger ivm de lengte van je rug en benen.
Benchpress kan je nog mee weg komen behalve als je long ass orangutan armen hebt:o
Clean en press/jerk geloof ik wel in 1m80-1m88 doordat hier vorm veel meer een rol speelt doordat de bar een bepaalde(in verhouding lange) weg af moet leggen om op het eindpunt te komen. Langere benen tov korte kunnen hierbij assisteren om de bar explosief weg te laten komen.

Erg moeilijk uit te leggen, het zijn meer dingen die je in praktijk moet zien/laten zien om het logisch over te laten komen:o


Zo veel manlet lifters zijn er toch niet die wereldrecords hebben los van gewichtsklassen? Ik schat dat dat voornamelijk 1m75 - 1m85 lifters zijn. Ook niet geheel onverwachts natuurlijk dat er meer succesvolle lifters zijn van gemiddelde lengte, er zijn ook gewoon meer mensen van gemiddelde lengte..

Echte strongman zijn ook vaak best lang maar wegen ook (veel) meer dan TS, daar komt ook (denk ik) die 1m88 vandaan.

Mariusz Pudzianowski: 1m86 - 142kg
Magnús Ver Magnússon: 1m90 - 130-135kg
Haf*ór Júlíus Björnsson: 2m06 - 185-200kg (the flying fuck)
Jón Páll Sigmarsson: 1m91 - 133kg

Dem genetics.
 
Ik had niet echt veel zin om gelijk op al je punten in te gaan doordat m'n laatste meal gemaakt moest worden. Sorrie, prioriteiten he:o

Voor bepaalde lifts zoals deadliften is een korter frame voordeliger ivm de lengte van je rug en benen.
Benchpress kan je nog mee weg komen behalve als je long ass orangutan armen hebt:o
Clean en press/jerk geloof ik wel in 1m80-1m88 doordat hier vorm veel meer een rol speelt doordat de bar een bepaalde(in verhouding lange) weg af moet leggen om op het eindpunt te komen. Langere benen tov korte kunnen hierbij assisteren om de bar explosief weg te laten komen.

Erg moeilijk uit te leggen, het zijn meer dingen die je in praktijk moet zien/laten zien om het logisch over te laten komen:o

langere/grotere mensen hebben gemiddeld en maximaal grotere muscle CSA dan kleinere, dat is een factor die (groten)deels het nadeel van langer zijn compenseert tot een bepaald punt.

Het is wel erg frappant dat pl records niet allemaal in handen zijn van 1m70 lifters als wat jij zegt waar is.
 
absolute strenght. groot>klein.
relative strenght klein>groot.


is toch allemaal niet zo moeilijk jongens :)
 
absolute strenght. groot>klein.
relative strenght klein>groot.


is toch allemaal niet zo moeilijk jongens :)

srs wel een beetje onverwachts dat die eerste geen common sense/duidelijk is voor iedereen

http://www.powerliftingwatch.com/records/raw/world

echt heel weinig manlets die records hebben in de 275/308/shw, in lagere gewichtsklassen komt het vaker voor omdat je lengte dan steeds meer een beperking wordt wat betreft hoeveel massa je kunt hebben
 
Laatst bewerkt:
Het is wel erg frappant dat pl records niet allemaal in handen zijn van 1m70 lifters als wat jij zegt waar is.

Beweer ook nergens dat ze 1m70 moeten zijn. Voor sommige lifts is een korter frame handiger dan voor andere.

Tot een bepaald gewicht is het voordelig om een korter frame te hebben maar uiteindelijk moet je een flink frame hebben om een hoop massa op te kweken(daarom zijn die strongman viking genetic overlords allemaal lang en huge). Iemand van 1m70 die 130kg+ weegt, ja nee, die vind je niet in een sportschool.
 
Beweer ook nergens dat ze 1m70 moeten zijn. Voor sommige lifts is een korter frame handiger dan voor andere.

Tot een bepaald gewicht is het voordelig om een korter frame te hebben maar uiteindelijk moet je een flink frame hebben om een hoop massa op te kweken(daarom zijn die strongman viking genetic overlords allemaal lang en huge). Iemand van 1m70 die 130kg+ weegt, ja nee, die vind je niet in een sportschool.

is ook niet zo zeer hoe kort of lang je frame is maar de verhoudingen.
 
Beweer ook nergens dat ze 1m70 moeten zijn. Voor sommige lifts is een korter frame handiger dan voor andere.

Tot een bepaald gewicht is het voordelig om een korter frame te hebben maar uiteindelijk moet je een flink frame hebben om een hoop massa op te kweken(daarom zijn die strongman viking genetic overlords allemaal lang en huge). Iemand van 1m70 die 130kg+ weegt, ja nee, die vind je niet in een sportschool.

Dan zijn we het toch gewoon met elkaar eens. :p Enige wat ik zei is dat je door je 1m90heid wsl niet significant beperkt wordt in je pursuit om hoge/sterke 1rms te hebben, tenzij je per se in een gewichtsklasse wilt blijven die dusdanig laag is dat je gewoon niet genoeg massa op je frame kunt hebben om competitief te zijn.
 
is ook niet zo zeer hoe kort of lang je frame is maar de verhoudingen.

Dan zijn we het toch gewoon met elkaar eens. :p Enige wat ik zei is dat je door je 1m90heid wsl niet significant beperkt wordt in je pursuit om hoge/sterke 1rms te hebben, tenzij je per se in een gewichtsklasse wilt blijven die dusdanig laag is dat je gewoon niet genoeg massa op je frame kunt hebben om competitief te zijn.

Lol, ik dacht dat we het allemaal over hetzelfde hadden en dat ik daardoor niet erbij hoefde te zeggen dat je door je manletheid uiteindelijk op een dood punt komt qua massa wat op je frame past. Wanneer dat punt bereikt is word je door de ''lanky phaggot'' ingehaald omdat hij uiteindelijk meer mass op zijn frame kan zetten.

Dit is echter allemaal (nog) niet relevant aan TS, hij vind het stiekem gewoon kut dat een manlet die lichter is dan hij, een hoger deadlift pr heeft:o

Het komt er dus op neer dat TS gewoon moet cleanbulken naar 140kg.

1500test-e ew
600 deca ew voor de gewrichtjes
800 tren-e ew omdat tren
Nakuur TRT

Succes
 
Wat dacht je van Anadrol in combinatie met Tren Ace?

Ik zeg ook maar wat :rolleyes:
 
Back
Naar boven