| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: GG labtest *NEW* 20-7-05
Citaat:
__________________ It's all about discipline | |
| |
| | #42 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: GG labtest *NEW* 20-7-05
Citaat:
__________________ Kolossenzen 2:23 "Dit toch is, al staat het in een roep van wijsheid met zijn eigendunkelijke godsdienst, zijn nederigheid en kastijding van het lichaam, zonder enige waarde, bevrediging van het vlees." | |
| |
| | #43 |
| ** BULL POWER ** Aangemeld: okt 2002 Locatie: Rotturdam Leeftijd: 33 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: GG labtest *NEW* 20-7-05
Nette resultaten hoor, ben echt verbaasd over de tren enanthate.. grt D.W.
__________________ ***Geweld eindigt waar respect begint*** _______________________________________ ------<///////////}--I Disclaimer: Alles wat ik hier schrijf is suggestief. Ik ben geen dokter dus zal ook nooit dokters adviezen kunnen geven. |
| |
| | #44 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
wel beetje opvallend dat de testo enanthaat eerst als onder gedoseert uit de test komt en nu inees juist over gedoseert is!! heb verder geen kritiek op deze uitslagen, maar beetje maf is het wel. alle test uitslagen die er zijn van alle undergroundlabs zijn moment opnamen en we moeten maar hopen dat de makers ervan ons de juiste kwaliteit blijven bieden.
__________________ THE MIND POWERS THE BODY!!! Wetenschap is geleende kennis, ervaren is weten. (Osho). | |
| |
| | #45 |
| Moderator | Re: GG labtest *NEW* 20-7-05
Natuurlijk kan de dosis elke keer afwijken. Maar ik weet zeker dat GG goede producten willen leveren en daar dus ook voor zal zorgen. Ik zou niet weten waarom ze iets expres gaan onderdoseren, een goed product leverd op langer termijn meer op dan dat je de boel aan het belazeren ben. Ik kan me herinneren dat GS een tijd terug ook problemen had met het mengen, en dan met name de tabs, in middels is dit ook verbeterd voor zover ik weet. Waarschijnlijk zijn het idd wat "beginners foutjes".
__________________ email: navy@safe-mail.net |
| |
| | #46 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Unknown Geslacht: M
Citaat:
Vanuit winstoogmerk zullen ze dat nooit doen omdat je er niet véél meer op gaat verdienen als je onder gaat doseren en je erop kunt wachten dat de mensen dat gerust gaan merken. | |
| |
| | #47 | |||
| Huge Freak | Re: GG labtest *NEW* 20-7-05
Citaat:
Citaat:
Citaat:
__________________ Stats: Lengte: 179cm Gewicht: 88.1kg Bovenarmen: 41.0cm koud BF: 11% Doel: 105kg, 12/13% BF | |||
| |
| | #48 |
Ik weet niet wat je hiermee wil impliceren maar ik zie geen flame hier hoor? Of probeer je zelf wat op te wekken ofzo? Voor jouw informatie dan....mijn kuur bestaat op dit moment uit test e van GS en vanaf volgende week lekker Tbol (ook GS)erbij dus ik zou je wappo gedachten maar snel laten varen... |
| |
| | #49 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: GG labtest *NEW* 20-7-05
Citaat:
(elke 2 maanden bijvoorbeeld)
__________________ God made man. Man made Fina. Fina makes god? God made Man. Man made HGH IGF MGF PGF2 and INSULINE. HGH+IGF+MGF + PGF2+INSULINE makes God! | |
| |
| | #50 | |
| ugly as hell Aangemeld: mei 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Citaat:
| |
| |
| | #51 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2004 Leeftijd: 39 Geslacht:
Citaat:
ik zit zelf net als testo ook aan de GS, maak je nou niet druk wij spekken die jongens net zo goed hoor kerel | |
| |
| | #52 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: GG labtest *NEW* 20-7-05
Citaat:
__________________ It's all about discipline | |
| |
| | #53 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2004 Leeftijd: 39 Geslacht:
haha maar je kan onze humor wel waarderen iig |
| |
| | #54 |
Altijd lachen met die Cohennetjes
__________________ Kolossenzen 2:23 "Dit toch is, al staat het in een roep van wijsheid met zijn eigendunkelijke godsdienst, zijn nederigheid en kastijding van het lichaam, zonder enige waarde, bevrediging van het vlees." |
| |
| | #55 |
| Pruts mod | Re: GG labtest *NEW* 20-7-05
Cohen is een theedrinkende lafaard. Kunnen we nu weer ontopic please?
__________________ "Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte " - soulreaver |
| |
| | #56 | |
Citaat:
-editje- ontopic; Prima tests en nu kan iedereen weer met een gerust hart de nederlandse ug labs vertrouwen. GS,GG en MRP maken gewoon goede spullen voor een knappe prijs. Laatst aangepast door MrJ : vr 22 jul 2005 om 08:56 | |
| |
| | #57 | |
Citaat:
__________________ Stats: Lengte: 179cm Gewicht: 88.1kg Bovenarmen: 41.0cm koud BF: 11% Doel: 105kg, 12/13% BF | |
| |
| | #58 |
Wij Nederlanders mogen blijkbaar graag vertoeven in een laboratorium..we worden er wereldwijd om geroemd
__________________ Kolossenzen 2:23 "Dit toch is, al staat het in een roep van wijsheid met zijn eigendunkelijke godsdienst, zijn nederigheid en kastijding van het lichaam, zonder enige waarde, bevrediging van het vlees." |
| |
| | #59 | |
Citaat:
__________________ Stats: Lengte: 179cm Gewicht: 88.1kg Bovenarmen: 41.0cm koud BF: 11% Doel: 105kg, 12/13% BF | |
| |
| | #60 |
| Advanced Bodybuilder | Re: GG labtest *NEW* 20-7-05
Ik ken een heleboel mensen die er al tevreden over waren, maar gelukkig wordt het nu ook bevestigd. Wel goed dat gg regelmatig nieuwe tests gaat laten doen. DOE ZO VOORT ZOU IK ZEGGEN
__________________ site: www.glennvanvooren.com |
| |