MuscleMeat

Gebruikers AAS gezocht!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

nos

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 feb 2010
Berichten
2
Waardering
0
Voor het NOS Journaal op 3 zijn we op zoek naar mensen die AAS gebruiken of hebben gebruikt. Waarom gebruik je dit soort middelen? Of waarom niet meer?

Neem contact met ons op (kan ook anoniem!) via nosjournaalop3@nos.nl of bel naar 035-6775033
 
Wat levert t op? Wat willen jullie precies weten? Wat voor onderwerp is het?

Objectief bekeken? Of heeft deze uitzending net als elk ander nieuwsfeit over AAS een flink maatschappelijk stigma?
 
Laatst bewerkt:
meer info is zeker gewenst. Of er komen meteen reacties als het zal wel weer negatief zijn. Misschien kunt u vertellen wat het doel van de uitzending is?
 
Lopen jullie nu RTL nieuws achterna?
 
We willen een onderwerp maken over de start van een polikliniek voor gebruikers van Anabolen. We spreken met een arts, maar we willen ook graag het verhaal van een (ex) gebruiker laten horen. Zodat we een zo evenwichtig en objectief mogelijk item kunnen maken. We zijn er dus niet op uit om gebruikers te (ver)oordelen.
 
Als jullie werkelijk van het NOS zijn, mag ik hopen dat het een objectief stukje zal zijn zoals ik dat van jullie gewend ben.
RTL, en in principe de hele media, verteld al jaren eenzijdige onzin over het ''vreselijke misbruik'' van deze middelen.
Zo erg dat het volk moeiteloos erachter aan loopt, echt ziek dus!!!

Iedereen kan jullie nu een mail sturen met hun ervaringen, maar wees wel zo netjes om ook de goede kanten te belichten.

Deze is nu dicht, omdat er ook onzin posts op af komen.



edit: u ziet dat mijn collega zijn vertrouwen al helemaal verloren heeft, dit is het resultaat van jaren lang het publiek voor de gek houden.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat het topic al op slot is, maar toch even toevoegen dat we ondertussen weten hoe het gaat bij dit soort zaken. Men stelt een aantal vragen, en neemt alleen de antwoorden die passen in het eigen verhaal. Mensen die aan dergelijke interviews meedoen om een neutraal verhaal te brengen komen nadien altijd bedrogen uit, vooral niet doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven