| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 0 | gebruik van aas wie heeft er door gebruik van aas een zwaar acne probleem gekregen en hier door nu in behandeling van roaccuntane |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | Wat is zware acne? heb je pics? Zelf wel sinds gebruik van nolvadex puisten op me schouders. Zonnebankie en scrubben en het blijft binnen de perken.. (hopelijk) |
| | |
| | #3 |
| Sexy Bastard Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: In my girls heart Geslacht: M
Karma Power: 4 | Ik heb er Ben nu reeds 2maanden bezig met antiboitica kuur en alles verloopt vlekkeloos. Dus geen roactune nog
__________________ Pumping iron 1.77m 88.9kg %9vet Doel zomer 2008 :87.1kg 7%vet |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 0 | ik ben al ruim 4 maand bezig met roa te nemen en het is nauwelijks beter juist in mijn gezicht valt het goed mé maar mijn shouders en mijn borst zijn niet om aan te zien |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Welke AAS hebben jullie dan gebruikt? |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 0 | dianabol sustanon deca winstrol nolvadex |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 4 | ik heb net 9maand roacutane achter de rug.. had in het begin bijna geen puistjes.. na kuurtje met masteron zat ik helemaal vol.. schouders, rug.. 3 soorten antibiotica geprobeerd nix hielp.. dan overgeschakeld naar roacutane en na maandje zag ik al verschil
__________________ Bulken! |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 0 | wat is uw dosis dan van de roa wan van mij begint het nu pas te werken op 80mg |
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 0 | roaccutane is echt een goed middel om acne weg te krijgen maar bij de één duurt het wat langer dan bij de ander. ik heb het in begin van het jaar 3maanden genomen en na 1.5maand was het resultaat al goed zichtbaar en na 3maanden was het zo goed als volledig weg. |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 0 | maar om terug te komen op mijn vraag wat was uw dosis dan |
| | |