Fitness Seller

Einde aan mn kuur breien, nakuur vraagjes

Bezoekers in dit topic

rusher

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
5.567
Waardering
30
Heren,

Ik zit in de laatste 2 a 3 weken van mijn kuur en ik wil er graag een einde aan maken (de kuur he!). Heb een klein beetje last van een hard bobbeltje onder mijn linker tepel en dat wil ik graag weg hebben. Ik heb tijdens de kuur al e.e.a. met nolvadex geprobeerd; geen resultaat.

Mijn kuur was grofweg 10 weken lang 250mg sust, 250mg bold en 152mg para EOD. Ben sinds enige tijd geswitched naar 200mg test-prop en 150mg tren-ace EOD. Voor het starten van de kuur heb ik 4 weken anavar op 40mg ED gepakt, dit heb ik door laten lopen tot week 2 van de injects.

Ik zat nu te denken om de laatste weken letrozole toe te passen, opbouwend van 0,5mg naar max 2.5mg ED (indien nodig). Verder 50mg proviron ED en 4 dagen na de laatste inject 20mg nolvadex voor een week of 4 a 5. De letro en proviron wil ik maximaal 1 week tot in mijn nakuur laten doorlopen (indien nodig).

Klinkt dit als enigzins zinvol? Graag jullie mening aangaande mijn nakuur. HCG heb ik niet en kan ik niet krijgen, dus opmerkingen daarover zijn niet zo zinvol ;).

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Nakuur is niets mis mee
Nolva is oke....misschien zelfs te lang, Deed afsluiten met lange etsers herstel was binnen 4 a 5 wkn (bloedtest) dit zou sneller moeten zijn ivm korte etsers (kuur was 12 wkn)
Proviron kan ik in komen voor 1 wk
letrozole, 0,0 verstand van....

Als knobbeltje zich ontwikkeld heeft helpt niets. Heb een mooie fase ding gezien zag er zo ongeveer uit:
Fase 1 je voelt wat opkomen direct starten met middelen
Fase 2 .......????
Fase 3 heeft zich ontwikkeld, alleen chirurgisch weg te halen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb nu ook zo,n knobbeltje in m,n tepel.
was bij mijn vorige kuur ook trok gewoon weer weg.
ben nu ook met tren a en prop bezig heb dat een weekje niet gedaan werd gelijk minder.
 
ik heb nu ook zo,n knobbeltje in m,n tepel.
was bij mijn vorige kuur ook trok gewoon weer weg.
ben nu ook met tren a en prop bezig heb dat een weekje niet gedaan werd gelijk minder.

dat geeft de burger moed :D dit is mijn 1e keer dat ik tekenen van gyno heb... grmbl.

met de letro hoop ik alvast een berg oestrogeen uit mn systeem te verdrijven zodat herstel hopelijk vlotter verloopt!

bedankt voor je terugkoppeling!
 
Naar mijn mening ziet je nakuur perfect uit, hoop dat het goed komt met die knobbeltje.
Alleen letro duurd 3 weken effe voordat het optimaal werkt volgens mij, weet niet als het invloed heeft in je nakuur.
 
dat geeft de burger moed :D dit is mijn 1e keer dat ik tekenen van gyno heb... grmbl.

met de letro hoop ik alvast een berg oestrogeen uit mn systeem te verdrijven zodat herstel hopelijk vlotter verloopt!

bedankt voor je terugkoppeling!

doet het pijn?
ik voel er niets van.
alleen een knobbeltje:D
 
doet het pijn?
ik voel er niets van.
alleen een knobbeltje:D

uhm ja het is zeker wel gevoelig.. pijn is een groot woord, maar prettig is het zeker niet!
normaal voel ik het niet echt, totdat er bv een grietje op je gaat liggen of je op je buik gaat liggen in bed... bij het bankdrukken de bar precies die plek raakt, etc etc.
 
uhm ja het is zeker wel gevoelig.. pijn is een groot woord, maar prettig is het zeker niet!
normaal voel ik het niet echt, totdat er bv een grietje op je gaat liggen of je op je buik gaat liggen in bed... bij het bankdrukken de bar precies die plek raakt, etc etc.

Dan zou ik maar snel Letro toepassen ja ;)
 
heb vandaag de t3 ook nog maar eens verhoogd naar 75mcg voor de laatste weekjes.

verder heb ik nog IGF-1, B12 inject, maca en nog wat supplementen klaar liggen voor in de nakuur.
 
Laatst bewerkt:
Dan zou ik maar snel Letro toepassen ja ;)

kan jij adviseren over de dosering toevallig?
heb gister 0,5mg genomen, wilde vandaag 0,75mg doen en dit elke dag ophogen naar 1,25 en dit even aanhouden.. zien of verdere verhoging noodzakelijk is. klinkt dit goed?
 
Zal wel ff duren voor het werkt,kleine 3 weken voor een stady state.Kijk uit voor libido problemen.Nu merk je nix,maar 0,5mg pd moet echt meer dan genoeg zijn bro.

Het helpt overgens wel direkt,maar omdat het de oestrogeen aanmaak uit de vetcellen stopt duurd het even voor het gewenste resultaat.
kijk uit dat je niet overdoseert
 
hm ok, bedankt voor de info!
 
bedankt MHD, karma voor jou :D
 
week of 6, denk ik
 
knobbeltje constant gebleven?

fase 3 is een soort van schijf best groot, kan je met 3 vingers beetpakken

K heb ook een soort van knobbeltje gehad tijdens kuur, was een klier volgens arts, dat kan t ook zijn, beetje jeukerig/gevoelig ;)
 
op sommige dagen lijkt t knobbeltje minder, vervolgens zit ie er een dag later weer.
het is echt heel klein, ik kan m iig niet met drie vingers beetpakken!

jij hebt het ook GEHAD; dus hij is nu weg ??? :D
 
haha neeuh voel nog steeds onder mn tepels een soort heel klein knobbeltje/schijfje heel klein.

Sterker gesteld, als je borstspier aanspant is t een beetje tja hoe moet ik dat zeggen vettig/ puffy/ kliertje ofzo.Valt gelukkig niet op, doet nu ook geen pijn ofzo

Ik kan/kon t ook niet met 3 vinger beetpakken

K heb er niets tegen gedaan he! groeide ook niet en ja als arts zegt dat t geen gyno is tja ???
moeilijk uit leggen dit haha :P
 
Back
Naar boven