MuscleMeat

Effecten van veelvuldig anabolen gebruik op de gemoedstoestand

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

SexB

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2006
Berichten
1.002
Waardering
0
Wat ondervinden de meer ervaren gebruikers inzake verandering van gemoedstoestand ? ikzelf gebruik veel anabolica op een herhalende basis gedurende het hele jaar en ik begin echt te merken dat ik zeer nare gedachten aan het ontwikkelen ben, ik vertrouw men vriendin niet, terwijl ik er helemaal geen redenen toe heb, het is een schat van een meisje maar ik barst gewoon uit als ik nog maar iets afwijkend denk!

Ik gebruik vanalle middellen dus tis niet de bedoeling van het aan een middel toe te wijzen. Wat kan ik hieraan doen ? Praten heb ik geprobeerd maar dat helpt maar tijdelijk, zie ik ze 1 dag niet ben ik weer helmaal dol. Ook begin overal enorm hard over na te denken en heb ik gewoon geen rust meer.

Moet ik men vriendin gewoon late valle tot ik weer rust vind ?
aub geen placebo reacties, ik heb geen roidrage en ongelooflijke geilheid maar wel een echte doordringende verandering in men hoofd.
 
Goeie post maat.
Geen dom gelul over agressiviteit of geil zijn bla bla bla......

Ik begrijp je gemoedstoestand zeker, want ik heb dit vaker gehoord.

Je kan niet de gear hiervan 100% de schuld geven...andere factoren spelen ook mee, zoals nieuwe fases in je leven....
Neem af en toe ff dagje voor jezelf, en doe dingen voor jezelf en niemand anders.

Enne, neem verder het leven niet al te serieus:D

gr, Dr. Phil
 
Goeie post maat.
Geen dom gelul over agressiviteit of geil zijn bla bla bla......

Ik begrijp je gemoedstoestand zeker, want ik heb dit vaker gehoord.

Je kan niet de gear hiervan 100% de schuld geven...andere factoren spelen ook mee, zoals nieuwe fases in je leven....
Neem af en toe ff dagje voor jezelf, en doe dingen voor jezelf en niemand anders.

Enne, neem verder het leven niet al te serieus:D

gr, Dr. Phil

bah kan je geen karma geven, heb je tegoed
 
ik ben nu al een tijdje "verplicht" clean na toch wel lang op snoep gezeten te hebben en ik moet eigenlijk zeggen dat ik me beter voel ook in de "kop".

praten helpt veel als is het maar voor even en het maakt de kans op shit veel kleiner ;)
 
Wat ondervinden de meer ervaren gebruikers inzake verandering van gemoedstoestand ? ikzelf gebruik veel anabolica op een herhalende basis gedurende het hele jaar en ik begin echt te merken dat ik zeer nare gedachten aan het ontwikkelen ben, ik vertrouw men vriendin niet, terwijl ik er helemaal geen redenen toe heb, het is een schat van een meisje maar ik barst gewoon uit als ik nog maar iets afwijkend denk!

Ik gebruik vanalle middellen dus tis niet de bedoeling van het aan een middel toe te wijzen. Wat kan ik hieraan doen ? Praten heb ik geprobeerd maar dat helpt maar tijdelijk, zie ik ze 1 dag niet ben ik weer helmaal dol. Ook begin overal enorm hard over na te denken en heb ik gewoon geen rust meer.

Moet ik men vriendin gewoon late valle tot ik weer rust vind ?
aub geen placebo reacties, ik heb geen roidrage en ongelooflijke geilheid maar wel een echte doordringende verandering in men hoofd.

Lijkt verdacht veel op een paranoide waan en dat is niet goed. Kan een voorteken zijn van een beginnende psychose obv hormoon onbalans. Niet schrikken hiervan, ik zeg kan he. Maar het komt voor dus sowieso ff stoppen met AAS!

Ik heb nu een beetje veel gedronken dus ben zelf niet helemaal helder, mits is morgen tijd heb zal ik wat meer schrijven
 
Inderdaad een tijdje off gaan, ik herken wel een beetje wat jij zegt. Heb in tijden dat ik veel Test gebruik hier ook wel last van (paranoia en negatief gedrag), trekt na enkele weken dan vaak wel weer weg als ik off ben.
 
Wat bedoel je juist met op herhalende basis het hele jaar door?
Bedoel je daar mee 6 on , 6 off ? Of continu het hele jaar door?
 
Dit is normaal, ik heb het zelf ook heel erg, bij Deca, en Tren is nog erger.

Het komt soms erg dichtbij in de buurt van een psychose, je moet zelf beoordelen of je je kuur doorzet, ik blijf gewoon weg van situatie's die mij nekken.

Het zijn hormonen die we toedienen, in vaak extreem hoge doseringen, en de veel androgenen zitten in de hersenen, dus je zal bijwerkingen krijgen.
Roid Rage is natuurlijk overdreven, maar de middelen zullen bij de meeste je gemoedstoestand flink veranderen.

En ik weet niet waar je het het meest hebt, ik kan mezelf altijd goed onder controle houden, maar het is iets met Tren wat me gestoord maakt.
 
Trouwens, het verhaal van je vriendin niet vertrouwen, precies hetzelfde maak ik mee, en ik heb het van ZEKER 6 andere bodybuilders gehoord.
Behalve dat wordt ik ook paranoide verliefd op elk meisje dat me een glimlach geeft of met me praat en die er mooi uit ziet, ik doe dan alles om bij haar te zijn.
 
Van alle anabolica die ik geprobeerd heb ga ik lekker in mn vel zitten, voora van test en dianabol. Er is 1 aas waar ik merkbaar van verander en dat is Tren. Heel toevallig verander ik alleen maar ten kwade van dit spul, angst, paranoia, agressie, ongeduld, eigenlijk alleen maar negatieve emoties.
 
Klinkt allemaal niet fijn jongens.....maar ja every joy comes whit a price zo blijkt maar weer. :)
 
Klinkt allemaal niet fijn jongens.....maar ja every joy comes whit a price zo blijkt maar weer. :)

Klopt kerel, inVorm heeft hier een goed punt.

Ik denk dat iedereen het daar wel een beetje mee eens is.
 
ik merk wel dat sinds ik het hele jaar door test neem (hrt) dat ik er geen last meer van heb. tis volgens mij vooral toe te schrijven aan continue wisselende hormoonspiegels, en dan heb ik het niet over een beetje schommelen als dat je je prop een dag te laat zet maar meer met het starten van een kuur to t het pieken van bloedwaardes en dan weer over op pct waarin je in het begin op 0,0 aan hormonen zit. nu met mijn hrt zijn die dips eruit en zijn de ergste schommelingen weg wat enorm scheelt MITS je gear natuurlijk goed is. had laatst nep susts gekregen en ik had gelijk weer last van enorme stemmingswisselingen :( toen ik daarna een ml. goede test nam voelde ik me met de dag beter :)

dit geeft eens te meer aan dat we wat we met ons lichaam doen zeer serieus moeten nemen. dus verstandig kuren en doe aub bloedonderzoek op regelmatige basis want je denkt je eigen lichaam nog zo goed te kennen maar ik had er toch echt bloedonderzoek voor nodig om er achter te komen waarom ik me zo k*t voelde(lage testlevel ivm nep) puur omdat je er op vertrouwt dat je spullen echt zijn, maar ook bij de beste dealers kan er soms iets zonder opzet van slechte kwaliteit tussen zitten.

-rodge
 
ik merk wel dat sinds ik het hele jaar door test neem (hrt) dat ik er geen last meer van heb. tis volgens mij vooral toe te schrijven aan continue wisselende hormoonspiegels, en dan heb ik het niet over een beetje schommelen als dat je je prop een dag te laat zet maar meer met het starten van een kuur to t het pieken van bloedwaardes en dan weer over op pct waarin je in het begin op 0,0 aan hormonen zit. nu met mijn hrt zijn die dips eruit en zijn de ergste schommelingen weg wat enorm scheelt MITS je gear natuurlijk goed is. had laatst nep susts gekregen en ik had gelijk weer last van enorme stemmingswisselingen :( toen ik daarna een ml. goede test nam voelde ik me met de dag beter :)

dit geeft eens te meer aan dat we wat we met ons lichaam doen zeer serieus moeten nemen. dus verstandig kuren en doe aub bloedonderzoek op regelmatige basis want je denkt je eigen lichaam nog zo goed te kennen maar ik had er toch echt bloedonderzoek voor nodig om er achter te komen waarom ik me zo k*t voelde(lage testlevel ivm nep) puur omdat je er op vertrouwt dat je spullen echt zijn, maar ook bij de beste dealers kan er soms iets zonder opzet van slechte kwaliteit tussen zitten.

-rodge


:thumbs:
 
sinds mijn relatie uit is een relatie van 3 jaar heb ik na de tijd nog wel gekuurd het is nu een jaar geleden dat het uit is en heb al een nieuwe vriendin maar ben nog steeds zo depri dat ik eerst met de kuur gekapt ben en medicijnen heb gevraagd .....volgens mij als je depri bent dat je dan kuurt dat je er dan nooit weer boven opkomt dus eerst maar eens kijken of ik me weer wat beter voel en miss dan weer een kuurtje .......zonder medicijnen is het me ook niet gelukt om mijn toestand beter te krijgen :(



goed topic dit :)
 
Kwartlife crisis :D

Heb ik ook gehad. Even een jaar stoppen met de gear om door die perioden heen te komen. Veel mensen die ik ken van jou leeftijd zijn bijna of helemaal overspannen. Dus take it easy for one jear.
 
ik heb ook wat mood swings van kuren, vooral als ik tren nam werd ik GEK, soms wel te erg, de echte dips in men relatie kwamen dan ook tijdens tren gebruik ,en nee ik nam dat niet als excuus, tren takes me over, ik word er echt een ander persoon van en ik reageer er echt overdreven agressief van... men meisje heeft me laatste keer gesmeekt nooit meer tren te usen, ik heb dan maar toegestemd!!!
 
Met test voel ik me super...assertiever,zelfzekerder,socialer en energieker en ik trek me minder aan van onbenulligheden waar ik anders kan over piekeren.Ik voel mij eigenlijk veel beter met test dan zonder test.
Van bold daarentegen werd ik aggresief en depri.
Winny en var doen geen kloten met mijn gemoedstoestand.
 
Buitenlucht wil goed helpen, weet ik uit ervaring.
Even over het strand heen oid.
 
Trouwens, het verhaal van je vriendin niet vertrouwen, precies hetzelfde maak ik mee, en ik heb het van ZEKER 6 andere bodybuilders gehoord.
Behalve dat wordt ik ook paranoide verliefd op elk meisje dat me een glimlach geeft of met me praat en die er mooi uit ziet, ik doe dan alles om bij haar te zijn.

Immo!! ben juist same shit aan het meemaken, proberen ff mn verstand er bij te gebruiken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven