Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Anabolen

ANABOLICS 2007 - Dé Encyclopedie op AAS Gebied!

• Bijna 1000 pagina’s dik!
  • Kuurschema’s voor beginners en gevorderden.
  • Bevat meer dan 200 profielen van verschillende aas.
  • No nonsens info over middelen en bijwerkingen.
  • Fakes, ug labs, en human grade info, foto’s en batch nrs.
  • IGF-1, Insuline, HGH, Diuretica,... alles komt aan bod!

» Klik hier voor een GRATIS dianabol voorbeeld profiel!

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 8 May 2008, 12:44   #21
Competitive Bodybuilder

RobbertK's Avatar

Leeftijd: 21
Geslacht: M
Karma Power: 8
RobbertK is herboren in de Mens realmRobbertK is herboren in de Mens realmRobbertK is herboren in de Mens realmRobbertK is herboren in de Mens realm
Borderliners met een roid-rage.. zo is De Hulk ook begonnen.
Oud 8 May 2008, 12:45   #22
Dutch Bodybuilder

BlaqPoet's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 1 BlaqPoet is een naam gekend door allenBlaqPoet is een naam gekend door allenBlaqPoet is een naam gekend door allenBlaqPoet is een naam gekend door allenBlaqPoet is een naam gekend door allenBlaqPoet is een naam gekend door allenBlaqPoet is een naam gekend door allen
Gewoon niet doen dus @ TS!
Deadlift; 4x140

Lenght; 178cm
Weight; 85
Fat; 13?
BlaqPoet is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 13:13   #23
Huge Freak

Lauw's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 49
Lauw is DBB's Karma PimpLauw is DBB's Karma PimpLauw is DBB's Karma PimpLauw is DBB's Karma PimpLauw is DBB's Karma PimpLauw is DBB's Karma PimpLauw is DBB's Karma PimpLauw is DBB's Karma PimpLauw is DBB's Karma PimpLauw is DBB's Karma PimpLauw is DBB's Karma PimpLauw is DBB's Karma PimpLauw is DBB's Karma PimpLauw is DBB's Karma PimpLauw is DBB's Karma PimpLauw is DBB's Karma Pimp
Citaat:
Origineel gepost door richje30 Bekijk Post
nee ff series, ij lijd aan borderline dus ben al niet te stabiel, heeft ana er veel effect opp?
bvd.rich
Ik ben zelf ook niet de meest stabiele persoonlijkheid (maar dan zonder heel veel spelfouten ), en ik heb heel vroegah eens wat met a.a.s. aangekloot. Geen problemen gehad op het psychisch vlak. Echter, een nakuur is aan te raden. En van clomid werd ik toch flink raar in het bolletje.
Als ik jou was you ik het niet doen. De kans dat je fucked up raakt is klein, maar als het gebeurd is het echt niet tof.

Ivosnivo: Als ze roerloos blijft liggen stoot je niet hard genoeg.
Lauw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 15:10   #24
Cool Novice

koolstofje's Avatar

Karma Power: 1 koolstofje heeft een spectaculair aura over zichkoolstofje heeft een spectaculair aura over zichkoolstofje heeft een spectaculair aura over zich
Door mijn spuit, heb ik al meer ruzie dan normaal in de relatie, heb de ramen er ook al uitgekegeld en een nacht in de zel gezeten, dus ja uitkijken, verder voel ik me doorgaans beter dan normaal, maar dat opgefokte wees je daar van bewust, ik had er erg veel last van!
Oud 8 May 2008, 18:19   #25
Advanced Bodybuilder
Elite Member

krieltje's Avatar

Leeftijd: 42
Karma Power: 8 krieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar krieltje
Zo vreselijk zielig die gasten die na een prikkie iemand te lijf gaan.
Gewoon van ...."kijk uit ik ben agressief van de gear" get real.
krieltje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels