| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #21 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | Borderliners met een roid-rage.. zo is De Hulk ook begonnen.
__________________ - Je hoeft niet te trainen om een beest te zijn. |
| | |
| | #22 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Gewoon niet doen dus @ TS!
__________________ BenchPress; 2x130 Incline BP; 6x90 Squat; 6x100 Deadlift; 4x140 Lenght; 178cm Weight; 85 Fat; 13? |
| | |
| | #23 | |
| Huge Freak Geregistreerd: Jan 2004 Locatie: het verdorven westen. Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 49 | Citaat:
Als ik jou was you ik het niet doen. De kans dat je fucked up raakt is klein, maar als het gebeurd is het echt niet tof.
__________________ Muay Thai J: Je hebt een lekkere chickie gescoord en je gaat ermee naar bed, maar nu blijkt dat het zo'n beweegloze chicka is die daar gewoon ligt te liggen. Wat doen jullie er dan mee? Zou je d'r opnieuw doen? Ivosnivo: Als ze roerloos blijft liggen stoot je niet hard genoeg. | |
| | |
| | #24 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: drachten Geslacht: M
Karma Power: 1 | Door mijn spuit, heb ik al meer ruzie dan normaal in de relatie, heb de ramen er ook al uitgekegeld en een nacht in de zel gezeten, dus ja uitkijken, verder voel ik me doorgaans beter dan normaal, maar dat opgefokte wees je daar van bewust, ik had er erg veel last van!
__________________ Wegens beeindiging relatie, gratis af te halen leuke vent!! 41 jaar omgeving noorden. |
| | |
| | #25 |
| Advanced Bodybuilder | Zo vreselijk zielig die gasten die na een prikkie iemand te lijf gaan. Gewoon van ...."kijk uit ik ben agressief van de gear" get real. |
| | |