| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 0 | effect op de geest? misschien een rare vraag maar wat heeft een gemiddeld kuurtje voor effect op de geest ivm. aggressie,slapen enz. Ik nben zelf aleen slechtebslaperen vrijsenlmopgefockt,is nhet effectbvan ana daar negatief op en watbis een leuk mkuurtje als je voor de beerste keer neemt, zonder zwaar veelmpsych klachten te krijgen(dan maar iets minder spieropbouw).Ikn wil me wel gewoon relaxed kunnen voelen. bvd, gr, rich |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder |
__________________ Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten. 1RM: Squat: 230kg // Bench: 135kg // Deadlift: 280kg // Totaal: 645kg mijn log // mijn foto's // Ironville blog |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | De spuit er in . Komt allemaal wel goed dan . Haha .
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #4 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 0 | nee ff series, ij lijd aan borderline dus ben al niet te stabiel, heeft ana er veel effect opp? bvd.rich |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | zou zeker als je borderline hebt ermee uitkijken.Je kan overslaan naar de andere kant en er depressief/neerslachtig van worden als je klaar bent.Heet niet voor niets dianabolrebound. Je euforie wordt na de kuur omgezet (bij mij erg sterk) in neerslagtigheid |
| | |
| | #6 | |
| Competitive Bodybuilder | Ik hoop voor jou in ieder geval dat je er beter door gaat spellen! Citaat:
__________________ Mkay | |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 2 | |
| | |
| | #8 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
Ik zou het risico toch niet durven nemen om zo maar even de spuit erin te raggen. Mss kan je eens experimenteren met korte esters a la Test Prop op een minimale dosis. En zo even de sides aankijken. Als het allemaal draait zoals het hoort, kan je eventueel nog hogere dosissen, stacks testen.
__________________ steroid-free since 1978 Koop mijn APEX-bench! http://forum.dutchbodybuilding.com/f...bankje-164912/ | |
| | |
| | #9 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
__________________ [Never too BIG or too STRONG !!! | |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 8 | Als ik jou was zou ik me er niet aan wagen. Mocht je t toch willen, praat dan met iemand die ervaring heeft met ana gebruik in combinatie met borderline.Misschien dat je arts je ook nog wel iets kan vertellen mocht je erover willen praten.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #11 | |
@ TS Niet doen, laten zitten. Risico's te groot voor jou.
__________________ BenchPress; 2x130 Incline BP; 6x90 Squat; 6x100 Deadlift; 4x140 Lenght; 178cm Weight; 85 Fat; 13? | |
| | |
| | #12 |
| Advanced Bodybuilder | Tjonge jonge wat een replys weer.Allemaal antwoorden van no noos die nooit op deze sectie komen............behalve in de zomer,dan zijn ze in grote getalen aanwezig met hun ''wijsheid'' |
| | |
| | #13 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 8 | Citaat:
Dat is op de sportschool net zo. Mensen zie je maanden niet.. dan komt de zomer eraan en zijn ze allemaal present.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! | |
| | |
| | #14 |
| Dutch Bodybuilder | NA zomer zijn ze weg
__________________ BenchPress; 2x130 Incline BP; 6x90 Squat; 6x100 Deadlift; 4x140 Lenght; 178cm Weight; 85 Fat; 13? |
| | |
| | #15 |
Karma Power: 8 | 'Hoop het wel ja. Is het weer lekker rustig.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder | Ik vind het nu ook lekker rustig hoor, veel mensen zitten op terras ofzo
__________________ BenchPress; 2x130 Incline BP; 6x90 Squat; 6x100 Deadlift; 4x140 Lenght; 178cm Weight; 85 Fat; 13? |
| | |
| | #17 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #18 |
| Dutch Bodybuilder | jep, hoe mooier en warmer het weer, hoe rustiger ik kan trainen, bijna alle banken en toestellen vrij, geen onnozel gelach en gepraat, enkel het ijzer en ik...
__________________ [Never too BIG or too STRONG !!! |
| | |
| | #19 |
| Competitive Bodybuilder | Wat lul je nou?
__________________ Mkay |
| | |
| | #20 | |
__________________ BenchPress; 2x130 Incline BP; 6x90 Squat; 6x100 Deadlift; 4x140 Lenght; 178cm Weight; 85 Fat; 13? | |
| | |