XXL Nutrition

De eeuwige discussie nolva vs clomid

Nolva vs clomid

  • Nolva

    Stemmen: 29 38,7%
  • Clomid

    Stemmen: 28 37,3%
  • Hangt er vanaf

    Stemmen: 18 24,0%

  • Totaal stemmers
    75

Bezoekers in dit topic

Poshbrah

Cool Novice
Lid geworden
10 dec 2014
Berichten
148
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
De eeuwige discussie nolva vs clomid.
Mijn ervaring is dat ik op 25mg clomid pct goed herstel en totaal geen bijwerkingen heb en op 20mg nolva ongewenste bijwerkingen krijg. Wat is jullie opinie
 
Op nolva voel ik me een emotioneel wijf, voor mij clomid dus
 
Sinds wanneer is dit een eeuwige discussie?
 
Het doet vrijwel hetzelfde
 
Clomid werkt wat directer. Ik raad bij zwaardere kuren met aromatiserende middelen nolva aan. Bij winstrol, anavar only's (wat ik btw niet aanraadt) clomid.

Sides van clomid komen meestal pas boven 100mg+.
 
Clomifeen is effectiever dan tamoxifen in het verhogen van testosteron. Daartegenover staat dat ik van clomifeen gebruikers vaker klachten over bijwerkingen kreeg. Nu kan dat laatste inderdaad een gevalletje zijn van 'te hoog gedoseerd'. Vroeger was het vrij gebruikelijk om clomifeen te doseren op 100 mg per dag, of soms zelfs 150 mg, terwijl 25 mg per dag al helemaal prima is.

Ik heb jaren geleden de resultaten uiteengezet in een artikel met een tabel:
HzUTHEl.png

Excuses voor het ontbreken van significantiecijfers en een maat van spreiding, ik nam het toen nog niet zo nauw met data.

Qua bijwerkingen die je niet direct merkt (en dan doel ik op cardiovasculaire dingen) is er van clomifeen zo uit m'n hoofd geen data bij mannen. Van tamoxifen is er wel wat data, en die wijzen op een neutraal, mogelijk zelfs licht positief, effect hierop.
 
Laatst bewerkt:
Maar werkt clomid ook beter dan nolva op 25mg? voor heropstart
 
Clomifeen is effectiever dan tamoxifen in het verhogen van testosteron. Daartegenover staat dat ik van clomifeen gebruikers vaker klachten over bijwerkingen kreeg. Nu kan dat laatste inderdaad een gevalletje zijn van 'te hoog gedoseerd'. Vroeger was het vrij gebruikelijk om clomifeen te doseren op 100 mg per dag, of soms zelfs 150 mg, terwijl 25 mg per dag al helemaal prima is.

Ik heb jaren geleden de resultaten uiteengezet in een artikel met een tabel:
http://i.imgur.com/HzUTHEl.png?1
Excuses voor het ontbreken van significantiecijfers en een maat van spreiding, ik nam het toen nog niet zo nauw met data.

Qua bijwerkingen die je niet direct merkt (en dan doel ik op cardiovasculaire dingen) is er van clomifeen zo uit m'n hoofd geen data bij mannen. Van tamoxifen is er wel wat data, en die wijzen op een neutraal, mogelijk zelfs licht positief, effect hierop.

wat betekent n= .. ?
Dat lijkt nogal een belangrijke parameter te zien
 
Ben ik ook benieuwd naar.. Wellicht Baseline? N=normal?
 
Grootte van de steekproef inderdaad.
 
Ik hield altijd vast aan de stelregel van 20mg nolva is ongeveer gelijk aan 50mg Clomid. Uit die tabel blijken toch ook goede resultaten op 25mg en zeker als je dan wat langer clomid neemt op die lage dosis. Dat is nieuw voor me...
 
Mn broer gaat binnenkort nakuren na best wel lang on te zijn geweest, geloof rond de 20 weken. Nou wou die eerst 6 weken arofixen gebruiken, en daarna nog 3 weken clomid om zn test nog meer op te krikken. Is het nou beter om dat dan om te draaien en eerst clomid te gebruiken en daarna pas arofix?
 
Clomifeen is effectiever dan tamoxifen in het verhogen van testosteron. Daartegenover staat dat ik van clomifeen gebruikers vaker klachten over bijwerkingen kreeg. Nu kan dat laatste inderdaad een gevalletje zijn van 'te hoog gedoseerd'. Vroeger was het vrij gebruikelijk om clomifeen te doseren op 100 mg per dag, of soms zelfs 150 mg, terwijl 25 mg per dag al helemaal prima is.

Ik heb jaren geleden de resultaten uiteengezet in een artikel met een tabel:
HzUTHEl.png

Excuses voor het ontbreken van significantiecijfers en een maat van spreiding, ik nam het toen nog niet zo nauw met data.

Qua bijwerkingen die je niet direct merkt (en dan doel ik op cardiovasculaire dingen) is er van clomifeen zo uit m'n hoofd geen data bij mannen. Van tamoxifen is er wel wat data, en die wijzen op een neutraal, mogelijk zelfs licht positief, effect hierop.


Bump!!!
Interessante topic dit.

Waarom Nolva en Clomid niet samen?

Er is nu pas een mix uit van een gerenomeerd UG lab, arofixen en clomid in een.

Verder, je zegt dat Clomid op 25mg al prima is, maar je ziet toch duidelijk dat er bij hogere doseringen beter resultaat wordt behaald?

Thanks!
 
Idd waarom gewoon niet samen?

clomid 25mg en 10mg nolva
 
Clomid en nolva zou ik alleen samen doen als je na je kuur nog een battle hebt met gyno.
Verder lijkt mij 25mg clomid voor 4-6 weken al verhoging genoeg.
 
Back
Naar boven