| | |||||||
![]() |
| | LinkBack (1) | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Eerte kuurje, Winstrol Hey mede massabouwers, Ik zet niet vaak berichten neer maar volg meer dan je denkt Ben 23 jaar, 102 kilo, bf ja...zal rond de 18 zijn? train nu een jaar of zes 3 a 4 x per week. wil graag een Winstrol only kuurtje proberen om strakker en sterker te worden en natuurlijk voller. Ik heb 2 potjes Winstrol van EPL 10mg*100 tabs per potje wil toch wel rustig aan beginnen dus denk dat ik dag 1 en 2, 20mg pak, 2 en 3 30mg, dag 4 en 5 40 mg, en vanaf dag 6, 50 mg tot aan de laatste dag zeg maar. wil dit graag 6 weken doen zonder afbouwen. nakuur verstandig? zo ja, waarmee? sommigen zeggen wel nakuren, anderen niet. heeft iemand tips hiervoor verder, is het verstandig om extra omega's te slikken, of iets anders? Tips zijn heel erg welkom!!! ook voor na de kuur enz. Laatst aangepast door El Toro Rosso : 24 March 2008 om 19:07. |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | Je voeding en rust zal naar alle waarschijnlijkheid wel goed zijn? Zorg tijdens je kuur dat je genoeg water drinkt, en eventueel afronden met een nakuur in de vorm van nolvadex bijvoorbeeld. Dat is zo t eerste wat bij mij opkomt. |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 0 | toch maar nolvadex? Hoelang? rust en voeding is wel oke. genoeg water zal ik aan denken. |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 | denk niet dat je een nakuur nodig zult zijn. Opbouwen is opzich wel oke, omega's slikken is altijd aan te raden, dus zo ook tijdens je kuur.
__________________ 1.77 95kg 13% |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder | Winny behoeft geen nakuur toch dacht ik?
__________________ 188 96 kilo 24 jaar vet (te vet) En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | Tja de meningen over nakuren bij winstrol orals zijn hier nogal verdeeld, maar ik zou 3 weken 30mg per dag doen. |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 8 | @ Tjooky. Nakuur is idd niet altijd noodzakelijk bij dit soort kuurtjes maar het is nooit onverstandig, daarbij vind ik dat nakuren vaak ondergewaardeerd wordt terwijl daar toch nog één en ander te winnen valt. Zo ook is opbouwen hier niet noodzakelijk. |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder | weer wat geleerd
__________________ 188 96 kilo 24 jaar vet (te vet) En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 0 | dus beter wel een nakuur met nolvadex dan? nolvadex hangen toch ook weer bijverschijnselen aan? |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 8 | Ik heb nog niets gehoord van bijverschijnselen na 3 weken nolvadex @ 30mg/dag. |
| | |
| | #11 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 | het zijn medicijnen voor vrouwen met borstkanker, ze hebben heus bijverschijnselen, ook al is dat niet meteen. Ik zou het zonder doen, na alleen wat winny tabs valt echt je pik er niet meteen vanaf.
| | |
| | #12 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 26 | Citaat:
is wel waar dat hij zijn pik mag behouden, maar om dan meteen als een shemale een kuur te beenden is toch ook niet leuk ![]()
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- | |
| | |
| | #13 |
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 13 | bijna niet nee, en daarnaast is de nakuur ook niet bedoeld om gyno tegen te gaan maar om oestrogeen te blocken, gyno moet je tijdens de kuur al bestrijden.
| | |
| | #15 |
Karma Power: 0 | is dat nodig voor een kuurtje winstrol? wat kan ik daar tegen nemen anders dan? (gyno niet echt rekening mee gehouden..dacht dat je dat niet kreeg met winny) |
| | |
| | #16 |
Karma Power: 13 | niets maat, want winny heeft niets met Estrogene, Progesterone of andere aromatase-enzymen te maken... stanozolol is een DHT-Derivate en kan dus niet aromateseren, en vervolgens ook geen Gyno veroorzaken.
| | |
| | #17 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #18 |
Karma Power: 13 | tijdens een kuur kun je gyno tegen gaan met nolvadex en voorkomen met arimidex, maar met alleen winny zal dat echt niet nodig zijn, net als met de meeste beginnerskuurtjes.
| | |
| | #19 |
Karma Power: 0 | pvieuw, kreeg al zweetdruppeltjes.... |
| | |
| | #20 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 26 | Citaat:
dat is vermoedelijk aanleg, heb een tijd geleden op een Duits forum gelezen dat mensen tijdens een klein dianabol-kuurtje al kriebels in de borst krijgen ..en daar zelfs een knobbeltje van overhouden... Winny is natuurlijk anders.
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |
LinkBacks naar dit Topic (?)
LinkBack naar dit Topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/eerte-kuurje-winstrol-157893/ | ||||
| Gepost Door | Voor | Type | Datum | |
| "Winstrol" - topic profile :: BoardReader | Dit topic | Refback | 1 April 2008 21:58 | |