Fitness Seller

eerste kuurtje anavar only (18)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolle ana

Novice
Lid sinds
11 mrt 2014
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
15%
goeienavond,

ik ben van plan mijn eerste kuurtje te doen.
ik heb gekozen voor anavar omdat deze de mildste en veiligste is.

mijn doel is om droger te worden en wat spiermassa te winnen.

ik wil 50 mg per dag gaan pakken 6 weken lang.
moet ik nakuren? en waarom? waneer weet ik waneer ik moet nakuren?

heeft iemand ervaring met anavar en wat is jullie mening?
waar ik me vooral zorgen om maak is mijn libido, ga ik daar wat van merken? wie kan mij ongeveer vertellen wat ik kan verwachten?

mijn stats:
leeftijd 18
lengte 187
gewicht 93

wie kan mij adviezen geven en zeggen waar ik rekening mee moet houden?
 
Laatst bewerkt:
Te jong & anavar is voor vrouwen.
 
ALS je dan percé orals wil doen zou ik voor winstrol 6 weken gaan 50mg per dag.

Maar zoals iedereen wellicht gaat zeggen kan je het beter gelijk goed doen;

Week 1-12 test e 500mg per week
Week 1-6 winstrol 50mg per week als kickstart

Ga zelf als 1e kuur met de test e icm winstrol beginnen per 1 april.

Succes!

EDIT: had je leeftijd niet gezien, kom over een jaartje of 3 maar weer terug :rolleyes:
 
Te jong & anavar is voor vrouwen.

je bedoeld zeker anavar is te mild en meer geschikt voor vrouwen. ik ben jong ja maar waarom te jong? heb ook eca gebruikt en of dat nou zo veilig zou zijn meschien is dit nog wel veiliger, het zijn mijn eige keuzen en mijn idee is dat je er gewoon met een gezond verstand mee moet omgaan en alles met mate.
 
je bedoeld zeker anavar is te mild en meer geschikt voor vrouwen. ik ben jong ja maar waarom te jong? heb ook eca gebruikt en of dat nou zo veilig zou zijn meschien is dit nog wel veiliger, het zijn mijn eige keuzen en mijn idee is dat je er gewoon met een gezond verstand mee moet omgaan en alles met mate.

AAS mag je hier niet bespreken als je onder de 21j bent bro ;)
 
je bedoeld zeker anavar is te mild en meer geschikt voor vrouwen. ik ben jong ja maar waarom te jong? heb ook eca gebruikt en of dat nou zo veilig zou zijn meschien is dit nog wel veiliger, het zijn mijn eige keuzen en mijn idee is dat je er gewoon met een gezond verstand mee moet omgaan en alles met mate.

Yup je moet t zelf weten uiteraard ;) Niet mijn lichaam waar je mee kloot :cool:
 
ALS je dan percé orals wil doen zou ik voor winstrol 6 weken gaan 50mg per dag.

Maar zoals iedereen wellicht gaat zeggen kan je het beter gelijk goed doen;

Week 1-12 test e 500mg per week
Week 1-6 winstrol 50mg per week als kickstart

Ga zelf als 1e kuur met de test e icm winstrol beginnen per 1 april.

Succes!

EDIT: had je leeftijd niet gezien, kom over een jaartje of 3 maar weer terug :rolleyes:

haha dankjewel frenk,

ja denk dat ik daar idd nog te jong voor ben het is ook niet mijn doel het heftigste te pakken en om voor het extreme te gaan.

ik train sinds kort met een vriend van me samen en hij wil ook een kuurtje gaan pakken hij is behoorlijk smal en komt maar niet aan hij is van plan om winstrol te gaan nemen omdat je daar iets meer massa vann krijgt mijn doel is om vooral gespierd en droog te worden.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Oke, nouja dat wist ik niet, wou alleen nog wat advies of info. heb de var al en ga hem wss ook gebruiken , deze reacties had ik al berwacht. toch bedankt.
 
haha dankjewel frenk,

ja denk dat ik daar idd nog te jong voor ben het is ook niet mijn doel het heftigste te pakken en om voor het extreme te gaan.

ik train sinds kort met een vriend van me samen en hij wil ook een kuurtje gaan pakken hij is behoorlijk smal en komt maar niet aan hij is van plan om winstrol te gaan nemen omdat je daar iets meer massa vann krijgt mijn doel is om vooral gespierd en droog te worden.

Niet aankomen is bullshit, iedereen komt aan als je genoeg (lees rijst, pasta, kip, biefstuk, eieren) eet.

Zou eerst eens een jaartje goed gaan cleanbulken en dan is aan een kuurtje te denken, op deze site kan je vast wel een goed schema vinden wat bij je past.

Hier heb je vast wat aan;

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/

Succes! :thumb:
 
Niet aankomen is bullshit, iedereen komt aan als je genoeg (lees rijst, pasta, kip, biefstuk, eieren) eet.

Zou eerst eens een jaartje goed gaan cleanbulken en dan is aan een kuurtje te denken, op deze site kan je vast wel een goed schema vinden wat bij je past.

Hier heb je vast wat aan;

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/

Succes! :thumb:

oke bedankt , sorry voor de info die ik niet allemaal precies erbij heb gezet mar heb een prima eetschema zelf gemaakt en prima trainingsschema. mijn doel is ook niet om nog meer te gaan eten ik wil juist zakken in vetpercentage. ohja en ik weet ook dat ik het zonder kan bereiken maar dit kost mij idd telang voor de zomer ik wil juist een klein zetje nog zodat ik meer definitie heb en droge spiermassa aan te komen ik train al langere tijd.
 
Wat is een 'prima' voedingschema volgens jou?
 
hmm kan hem wel uit de kop. en ja er kan altijd wel weer wat beter wss.

smorgens 7 uur/half8

havermout met magere melk ,
whey shake,
vitamine,
omega,
ddruit

eerste pauze
2 botherhammen met veel kipfilet (genoeg , eet wel een voordeelpak per dag)
1 botherham met pindakaas

2de pauze
2 botherhamme met kip


daarna (voor het trainen)
(eerst ook een eca) een stuk fruit wat koolhydraten voor te trainen.
na de training pak ik weer een shake, met aminos en kre alkalyn

avondeten wat de pot schaft

voor het slapen bak magere kwark met omega

drink veel water op een dag.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Wat is een 'prima' voedingschema volgens jou?
-
 
Kan je maaltijd 2 niet vervangen met rijst en kip,groenten ?
FF in de magnetron op je werk als die voorradig is.
Tussendoor nog watntonijn uit blik eten,noten zonder zout
Boterhammen zetten geen zoden aan de dijk
 
hmm oke zit wat in ja, thanks voor de tip! denk dat ik idd wat mer ga afwisselen soms tonijn soms een keertje dit, dan weer dat.

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

iemand nog advies? ervaring?
 
Pff, al die yolo's de laatste tijd hier.. Er zijn duizenden topics over anavar, als je jezelf beter had verdiept dan was je er al achtergekomen wat reële resultaten zijn op anavar only en of je moet nakuren.

OT: Hoeveel kcal denk je met dat schema binnen te krijgen? Je stats zijn prima voor je leeftijd, maar gezien je voeding kan je denk ik beter gewoon 'natty' gaan cutten. Het is misschien minder spannend, maar ook mede gezien je leeftijd veel verstandiger. Laat die maat van je maar lekker aankloten, hij eet waarschijnlijk zwaar beroerd waardoor hij niet aankomt. Winstrol only wordt hier vaak ook afgeraden.
 
hmm oke, bedankt voor je reactie, dat staat allemaal op dat schemaa maar die ligt niet hier. ik heb nagelezen maar vond het een beetje onoverzichtelijk en sommige dingen snap ik gewoon niet want de een zegt wel nakuren dde anderf niet, degene waarvan ik die dinge heb gekocht verkoopt ze ook alleen omdat ik er al jaren komt hij verkoopt het niet aan iedereen en eigelijk ook niet aan jongens onder de 21, niet dat ik wil zeggen dat ik er klaar voor ben of wat dan ook.

maar ff dat anderen die jonge eet niet normaal veel enzp maar waarom word het vaak afgerade? speciale reden?

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

pff, al die yolo's de laatste tijd hier.. Er zijn duizenden topics over anavar, als je jezelf beter had verdiept dan was je er al achtergekomen wat reële resultaten zijn op anavar only en of je moet nakuren.

Ot: Hoeveel kcal denk je met dat schema binnen te krijgen? Je stats zijn prima voor je leeftijd, maar gezien je voeding kan je denk ik beter gewoon 'natty' gaan cutten. Het is misschien minder spannend, maar ook mede gezien je leeftijd veel verstandiger. Laat die maat van je maar lekker aankloten, hij eet waarschijnlijk zwaar beroerd waardoor hij niet aankomt. Winstrol only wordt hier vaak ook afgeraden.
00

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

en toch kan ik niet goed inschatte wat no ude risicos zijn en vooral om mijn libido want het heeft daar invloed op ben ik weleens tegengekomen en die man waarvan ik het heb zeg dart dat niet gebeurd dat die kans gewoon echt zeer klein is en dt een naskuur niet nodig is met anavar en met die winstrol wel natuurlijk
 
haha dankjewel frenk,

ja denk dat ik daar idd nog te jong voor ben het is ook niet mijn doel het heftigste te pakken en om voor het extreme te gaan.

ik train sinds kort met een vriend van me samen en hij wil ook een kuurtje gaan pakken hij is behoorlijk smal en komt maar niet aan hij is van plan om winstrol te gaan nemen omdat je daar iets meer massa vann krijgt mijn doel is om vooral gespierd en droog te worden.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Oke, nouja dat wist ik niet, wou alleen nog wat advies of info. heb de var al en ga hem wss ook gebruiken , deze reacties had ik al berwacht. toch bedankt.

Niet aankomen?
Jullie hebben duidelijk nog niet genoeg ervaring met voeding.
En veel te jong, lees je in.
En als je het toch moest doen, weet dan wat je doet.

Groetjes!
 
Sowieso van de aas afblijven. Je lichaam en hersenen zijn zich nog volop aan het ontwikkelen. Als je nu met je hormonen gaat spelen kloot je alles op :) maar je moet het verder zelf weten.
 
hmm kan hem wel uit de kop. en ja er kan altijd wel weer wat beter wss.

smorgens 7 uur/half8

havermout met magere melk ,
whey shake,
vitamine,
omega,
ddruit

eerste pauze
2 botherhammen met veel kipfilet (genoeg , eet wel een voordeelpak per dag)
1 botherham met pindakaas

2de pauze
2 botherhamme met kip


daarna (voor het trainen)
(eerst ook een eca) een stuk fruit wat koolhydraten voor te trainen.
na de training pak ik weer een shake, met aminos en kre alkalyn

avondeten wat de pot schaft

voor het slapen bak magere kwark met omega

drink veel water op een dag.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------


-


Hahaha ziek voedingsschema man!
Hoe krijg je dat allemaal weg dan?

:sukkeltje:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven