| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice | Dag mensen,ik train nu al een paar jaar op en af en ben elke keer gestopt omdat ik met gewone supplementen niet de gewenste resultaten heb en wil nu een kuurtje doen van een paar weken maar weet niet wat het beste is en hoe lang,ja heb wel een beeld hoe ik er wil uitzien maar weet niet of ik dat op dat moment genoeg vind(door de anabolen dan)heeft iemand suggesties ik train nu 4 dagen per week 1.70 mtr 73 kilo 14.5% vet. Trouwens ik ben 36 jaar. Ik hoor het wel,alvast bedankt. |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice | paar weken = 2 weken? Zal ff knallen worden dan
__________________ I grow more intense as I age. |
| | |
| | #3 |
| Novice | Nee heb het over 8/9 weken maar weet niet wat het beste is voor de eerste keer?? Bedankt voor je reactie heb je een suggestie ?? |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice | Enigste wat ik je kan zeggen is kijke even naar de overige 5000 posts over 1e kuur. Lees de reacties en kijk dan terug naar je eigen post. Te onvolledige info voor advies als je uberhaubt al toe bent aan aas succes!
__________________ I grow more intense as I age. |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder | 500mg test enanathaat in de week voor een week of 8 en een klein nakuurtje met wat nolvadex is all you need |
| | |
| | #6 | |
| Cool Novice | Citaat:
| |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #8 |
| Novice | dedankt voor de reacties zijun er toch mensen die suggesties hebben! |
| | |
| | #9 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Citaat:
Ga goed eten ,trainen en slapen en denk pas over een kuur als je 10-15 kilo zwaarder bent dan nu met hetzelfde vetp. | |
| | |
| | #10 |
| Freaky Bodybuilder | dat duurt denk ik te lang |
| | |
| | #11 |
| Ripped Bodybuilder | Idd, het is ook een mentaal spelletje. Als je nu al met die zooi begint zul je nooit gespierd worden.
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #12 |
| Freaky Bodybuilder | beetje kort door de bocht vriend maar ok dat wil nie wegnemen dat ie veeeeel te vroeg zou beginnen en hij er nog lang nie aan toe is |
| | |
| | #13 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Tja hij is toch al 36 dus moet niet te lang meer wachten want naturel gaat het er ook niet beter op worden met de leeftijd.
__________________ Winners win because they don't listen to the majority but are intelligent enough to do like the minority... |
| | |
| | #14 | |
| ****** | Citaat:
dan zal een kuurtje of wat ook niet echt zoden aan de dijk zetten met zon instelling. ook op die leeftijd is het nog goed mogelijk een redelijke massa op te bouwen. diverse op dit bord die dat bewijzen. als ik hem was zou ik eerst 2-3 jaar flink door vreten en trainen.
__________________ Mijn Havoc kuur: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-146591/ | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |