Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Anabolen

ANABOLICS 2007 - Dé Encyclopedie op AAS Gebied!

• Bijna 1000 pagina’s dik!
  • Kuurschema’s voor beginners en gevorderden.
  • Bevat meer dan 200 profielen van verschillende aas.
  • No nonsens info over middelen en bijwerkingen.
  • Fakes, ug labs, en human grade info, foto’s en batch nrs.
  • IGF-1, Insuline, HGH, Diuretica,... alles komt aan bod!

» Klik hier voor een GRATIS dianabol voorbeeld profiel!

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 8 May 2008, 15:06   #21
Ripped Bodybuilder

bekjam's Avatar

Leeftijd: 29
Geslacht: V
Karma Power: 20
bekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door Yzord Bekijk Post
Uhm, waar zijn we mee bezig? Je wilt een kuurtje doen voor je blessure en ik zie hier kuurtjes voorbij komen die jou zonder de juiste training nog verder naar de klote gaat helpen.

Mijn idee:

1-6 200mg deca
thats it!
Nakuren met nolvadex & maca

200mg deca is niet zo belastend voor je piemel(tje?) en de maca zorgt ervoor dat je libido stijgt. Dus geen last van decadick.

Daarbij is je training nog het belangrijkst van alles. Als je gericht gaat kuren om van een blessure af te komen en niet om massa op te bouwen (staat in je beginpost) dan moet je dus de volgende training doen:

Gewicht pakken waarmee je LANGZAAM 15-20 reps kan doen die je explosief uitstoot. voorbeeld:

benchpress: pak een gewicht van 50kg als je normaal rond de 120kg kan drukken. Het naar je borst toe brengen doe je extreem langzaam, het van je af brengen explosief. Dat doe je 15-20 keer.
Doe dit met alle oefeningen die jouw schouders belasten en doe dat een week of 6 tijdens de deca kuur.
Alle andere oefeningen die jouw schouders niet belasten cq. pijn veroorzaken kan je gewoon op normale manier afwerken.

na een week of 4 zal je merken dat het dramatisch verbetert. Met test in je kuur betekent dat dat je nog sterker wordt, psychisch harder wilt knallen en juist de weken na week 4 moet je extra alert zijn. Blijf dan dus ook volhouden tot en met week 6.

Week 7 hou je een week rust om daarna langzaam op te bouwen. Als alles goed gaat zit je binnen 10 weken op je oude niveau zonder een blessure die ook niet zo nu en dan de kop opsteekt.

Kijk maar wat je ermee doet, maar bovenstaande kuren gaan nergens over als je een gerichte blessuretraining wilt volgen.
Bedankt voor je uitgebreide uitleg, Yzord, much appreciated!
Hetgene wat je zegt met benchpress zoiets doe ik idd al een tijdje, iets zwaarder weliswaar, maar wel high-reps, ik doe eigenlijk de hele oefening langzaam momenteel zowel uitstoot als laten komen, zal jouw raad eens opvolgen.

Ik heb idd gezegd dat ik het belangrijkste vind dat m'n injury eens weggaat, maar als ik met een minimum aan sides toch een kilootje of wat vvm kan pakken, zal ik het dan ook niet laten.
Citaat:
Origineel gepost door BlaqPoet Bekijk Post
Blessure is gewoon een smoes zeker
Sure, ik ga voor m'n lol kuren blackadder wannabe.
Citaat:
Origineel gepost door roberto24 Bekijk Post
nouja, feit blijft dat je met deca je eigen productie lam legt, en zou persoonlijk geen 8 of 10 weken zonder testosteron willen. Neem aan dat ts genoeg trainingservaring en goede wil heeft om zn resultaat niet meteen te verpesten door als een bezetene te gaan trainen, ook al voelt t ff lekker.
Ik train vanaf m'n 14e, en vanaf m'n 18e ben ik serieus gaan sporten, dus heb idd wel wat ervaring achter de rug, ook blessures dus.
Vroeger was ik zo dom dat ik koste wat het kost m'n schema wou voltooien, ook als ik ergens last van had.
Gelukkig komt wijsheid met de jaren, en ben er dan ook zeker van dat ik m'n lichaam rust ga gunnen en niks zal forceren, ik heb immers lang genoeg in de lappenmand gelegen met deze blessure.

Is een compromis kuur niet iets voor mij, minimum aan test en meer op deca gericht wat denken jullie?

keep your friends close, keep your keyboard closer.
bekjam is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 18:22   #22
Advanced Bodybuilder
Elite Member

krieltje's Avatar

Leeftijd: 42
Geslacht: M
Karma Power: 8 krieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar krieltje
gewoon test ernaast laten lopen.Deca only gaat je niet helpen op 200mg pw,bij hoger, libido problemen.Dus test 400 per week erbij,geen problemo
krieltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 18:26   #23
Freaky Bodybuilder

roberto24's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 13
roberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realm
jij met je 400mg test
250mg test/400mg deca.
Oud 8 May 2008, 19:07   #24
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Chemical's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 9 Chemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren worden
Bekijk Galerij (7 foto's)
als het je alleen om het herstel gaat dan heb je aan bv per week 200mg primobolan al voldoende en dit heeft ook minder invloed op je eigen hormoonhuishouding dan een combi van test en deca.

MISTER HOLLAND 2005
3e mister europe 2005
4e mister world 2005

4e mister universe 2006 NABBA
3e mister universe 2006 NAC
MISTER UNIVERSE 2007
Bodybuilding pro 2008

personal training en poseerlessen.
Chemical is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 21:38   #25
Freaky Bodybuilder

roberto24's Avatar

roberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realm
herstel qua training misschien wel, maar tegen blessures staat deca toch wel een stuk beter bekend dan primo.
Oud 8 May 2008, 22:08   #26
VIP ŸžõrЙ
Elite Member

Yzord's Avatar

Blog Berichten: 3
Karma Power: 60
Yzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma President
Citaat:
Origineel gepost door krieltje Bekijk Post
gewoon test ernaast laten lopen.Deca only gaat je niet helpen op 200mg pw,bij hoger, libido problemen.Dus test 400 per week erbij,geen problemo
Log deca only (schouderblessure)

En die blessure was zeer hardnekkig

LOL @ DBB

Remember Lauw RiP 9-5-2008
"als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..."
Yzord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 22:22   #27
Dutch Bodybuilder

Gift from God's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 1 Gift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allen
Ik zou er sowieso altijd test bij laten lopen. Die reden wat jij noemt om geen test te nemen (''Met test in je kuur betekent dat dat je nog sterker wordt, psychisch harder wilt knallen en juist de weken na week 4 moet je extra alert zijn.'') is pure onzin. Dat bepaal je helemaal zelf, of je nu alleen deca, of deca met test gebruikt.
Gift from God is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 22:27   #28
VIP ŸžõrЙ
Elite Member

Yzord's Avatar

Yzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma President
Jij noemt het onzin, ik noem het voorzichtigheid. Wil je nu van je blessure af of niet?

Nogmaals, hij hoeft het niet te doen hoor. Ik geef alleen maar aan wat hij kan doen. En ik vind test/deca voor een blessurebehandeling te zwaar. Anders hadden ze dat bij de NFL ook wel gedaan.

LOL @ DBB

Oud 9 May 2008, 08:22   #29
Freaky Bodybuilder

roberto24's Avatar

en jij zegt ons dat ze bij de NFL geen testo zetten..?
Petje af, dat is leuke inside information..
Oud 9 May 2008, 08:52   #30
Advanced Bodybuilder
Elite Member

krieltje's Avatar

Karma Power: 8 krieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren worden
Citaat:

hahahaha
Oud 9 May 2008, 08:58   #31
VIP ŸžõrЙ
Elite Member

Yzord's Avatar

Citaat:
Waar gaat deze thread over? over wat er gebruikt wordt in de NFL of wat men gebruikt om van een blessure af te komen?

nee, dan begrijpen we mekaar tenminste.

LOL @ DBB

Oud 9 May 2008, 10:25   #32
Advanced Bodybuilder
Elite Member

krieltje's Avatar

kort lontje bro?
Oud 9 May 2008, 10:29   #33
Freaky Bodybuilder

roberto24's Avatar

ja, en wie begon er nou over NFL..?
Oud 9 May 2008, 10:38   #34
VIP ŸžõrЙ
Elite Member

Yzord's Avatar

Ik begon over NFL omdat ik aan het discussieren was over aas tijdens een blessure. En ineens kom je met een smile alsof ze in de NFL geen test gebruiken...ja sorry, maar daar ging het helemaal niet over. En in de NFL is het doodnormaal om deca te gebruiken voor een blessure omdat de jongens binnen drie weken het veld op moeten.

@krieltje: als dat je reactie is, dan mag ik aannemen dat je uitgeluld bent?

LOL @ DBB

Oud 9 May 2008, 10:40   #35
Freaky Bodybuilder

olddutch's Avatar

Leeftijd: 38
Geslacht: V
Karma Power: 26
olddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma King
relax yzord
stress = katabool

waarom eigenlijk deca only en niet lage dosis testo only dan ?

http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38

-----------------------------------------
olddutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 21:27   #36
Freaky Bodybuilder

roberto24's Avatar

deca is vaak herstel bevorderend, dus bij testo only vervalt het grootste voordeel van de kuur.
Oud 10 May 2008, 08:08   #37
Advanced Bodybuilder
Elite Member

krieltje's Avatar

[@krieltje: als dat je reactie is, dan mag ik aannemen dat je uitgeluld bent?[/quote]

Heey gab,reageer je nou altijd zo in ieder topic wat ik lees waarin jij antwoord geeft,of ben je gewoon een droplul?

Of kan je niet normaal een reply geven zonder dat iedereen moet denken dat je een GURU bent ofzo
Slechte jeugd gehad ofzo?
Antwoord

Bookmark topic

Tags
deca

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels