| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #21 | ||
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: reading your email Leeftijd: 29 Geslacht: V
Karma Power: 20 | Citaat:
Hetgene wat je zegt met benchpress zoiets doe ik idd al een tijdje, iets zwaarder weliswaar, maar wel high-reps, ik doe eigenlijk de hele oefening langzaam momenteel zowel uitstoot als laten komen, zal jouw raad eens opvolgen. Ik heb idd gezegd dat ik het belangrijkste vind dat m'n injury eens weggaat, maar als ik met een minimum aan sides toch een kilootje of wat vvm kan pakken, zal ik het dan ook niet laten. Sure, ik ga voor m'n lol kuren blackadder wannabe. Citaat:
Vroeger was ik zo dom dat ik koste wat het kost m'n schema wou voltooien, ook als ik ergens last van had. Gelukkig komt wijsheid met de jaren, en ben er dan ook zeker van dat ik m'n lichaam rust ga gunnen en niks zal forceren, ik heb immers lang genoeg in de lappenmand gelegen met deze blessure. Is een compromis kuur niet iets voor mij, minimum aan test en meer op deca gericht wat denken jullie?
__________________ ¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ keep your friends close, keep your keyboard closer. | ||
| | |
| | #22 |
| Advanced Bodybuilder | gewoon test ernaast laten lopen.Deca only gaat je niet helpen op 200mg pw,bij hoger, libido problemen.Dus test 400 per week erbij,geen problemo |
| | |
| | #23 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 | jij met je 400mg test 250mg test/400mg deca.
__________________ 1.77 95kg 13% |
| | |
| | #24 |
| Prof Bodybuilder | als het je alleen om het herstel gaat dan heb je aan bv per week 200mg primobolan al voldoende en dit heeft ook minder invloed op je eigen hormoonhuishouding dan een combi van test en deca.
__________________ Mister holland 2003 5e mister europe 2003 6e mister world 2003 MISTER HOLLAND 2005 3e mister europe 2005 4e mister world 2005 4e mister universe 2006 NABBA 3e mister universe 2006 NAC MISTER UNIVERSE 2007 Bodybuilding pro 2008 personal training en poseerlessen. |
| | |
| | #25 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 | herstel qua training misschien wel, maar tegen blessures staat deca toch wel een stuk beter bekend dan primo.
| | |
| | #26 | |
| VIP ŸžõrЙ Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: Miseryland Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Citaat:
En die blessure was zeer hardnekkig
__________________ Remember, misery loves company... LOL @ DBB Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." | |
| | |
| | #27 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ik zou er sowieso altijd test bij laten lopen. Die reden wat jij noemt om geen test te nemen (''Met test in je kuur betekent dat dat je nog sterker wordt, psychisch harder wilt knallen en juist de weken na week 4 moet je extra alert zijn.'') is pure onzin. Dat bepaal je helemaal zelf, of je nu alleen deca, of deca met test gebruikt. |
| | |
| | #28 |
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Jij noemt het onzin, ik noem het voorzichtigheid. Wil je nu van je blessure af of niet? Nogmaals, hij hoeft het niet te doen hoor. Ik geef alleen maar aan wat hij kan doen. En ik vind test/deca voor een blessurebehandeling te zwaar. Anders hadden ze dat bij de NFL ook wel gedaan.
__________________ Remember, misery loves company... LOL @ DBB Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." |
| | |
| | #29 |
Karma Power: 13 | en jij zegt ons dat ze bij de NFL geen testo zetten..? Petje af, dat is leuke inside information..
| | |
| | #30 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #31 | |
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Citaat:
nee, dan begrijpen we mekaar tenminste.
__________________ Remember, misery loves company... LOL @ DBB Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." | |
| | |
| | #32 |
| Advanced Bodybuilder | kort lontje bro? |
| | |
| | #33 |
Karma Power: 13 | ja, en wie begon er nou over NFL..?
| | |
| | #34 |
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Ik begon over NFL omdat ik aan het discussieren was over aas tijdens een blessure. En ineens kom je met een smile alsof ze in de NFL geen test gebruiken...ja sorry, maar daar ging het helemaal niet over. En in de NFL is het doodnormaal om deca te gebruiken voor een blessure omdat de jongens binnen drie weken het veld op moeten. @krieltje: als dat je reactie is, dan mag ik aannemen dat je uitgeluld bent?
__________________ Remember, misery loves company... LOL @ DBB Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." |
| | |
| | #35 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 26 | relax yzord stress = katabool waarom eigenlijk deca only en niet lage dosis testo only dan ?
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #36 |
Karma Power: 13 | deca is vaak herstel bevorderend, dus bij testo only vervalt het grootste voordeel van de kuur.
| | |
| | #37 |
| Advanced Bodybuilder | [@krieltje: als dat je reactie is, dan mag ik aannemen dat je uitgeluld bent?[/quote] Heey gab,reageer je nou altijd zo in ieder topic wat ik lees waarin jij antwoord geeft,of ben je gewoon een droplul? Of kan je niet normaal een reply geven zonder dat iedereen moet denken dat je een GURU bent ofzo Slechte jeugd gehad ofzo? |
| | |