| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: reading your email Leeftijd: 29 Geslacht: V
Karma Power: 20 | Eerste kuurtje Na veel wikken en wegen heb ik besloten om te kuren, om een andere reden dan de meeste mensen, nl. om van een blessure af te komen. Allereerst heb meer dan een jaar bij de fysio gelopen, drie potten osteobolin-c gebruikt, vriendin masseert me elke avond, ik heb magneettherapie gedaan en wss nog meer dingen waar ik nu ff niet op kan komen. Ik zie dit dus eigenlijk als een laatste strohalm, om toch weer op m'n oude niveau te kunnen komen(krachttraining en mn vechtsporten). Het gaat mij er dus niet echt om, om meer massa te krijgen(hoewel ik het niet erg vind Op het moment weeg ik nog maar 95 bij 1.82m, vetpercentage heb ik geen idee van, heb een weegschaal die de ene keer 17% zegt de andere keer 25%(op dezelfde dag Enniewee dat was de inleiding nu mijn vraag, na veel zoeken en contacten met veel mensen heb ik via via iemand kunnen vinden die die spullen verkoopt. Hij gaf aan die jongen een briefje mee wat hij heeft(ik had gevraagd om deca). Ik las dat er geen prijzen en merken genoemd mogen worden, dus dat laat ik achterwege: - deca - test - pregnyl - clomid - proviron Mijn vraag aan jullie is dus hoe lang kan ik het beste de kuur laten lopen? Ik heb meerdere logs doorgelopen, en zag dat 10 weken wel ong. genoeg zou zijn? Heb ik al die spullen nodig voor een nakuur of volstaat alleen clomid bijv.? Ik las dat iemand clomid genomen had en er stekenblind van werd niet zo lang geleden op dbb, is dat wel ok spul dan? Hoeveel zou ik als beginner nodig hebben ong. Alvast bedankt!
__________________ ¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ keep your friends close, keep your keyboard closer. |
| | |
| | #2 |
| Sexy Bastard Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: In my girls heart Geslacht: M
Karma Power: 4 | 10weekjes. Ik zou het zo doen: 1-8: 200Mg/deca EW 1-10: 500Mg/ Test EW (uitgaande test e) 12-16: 50Mg/clomid ED (clomid volstaat voor je nakuur) Pregnyl pas gebruiken wanneer je ballen beginnen te krimpen. Indien niet nodig niet gebruiken anders op 1000iu per shot EOD 3dagen Proviron zou ik nog wat laten. Succes
__________________ Pumping iron 1.77m 88.9kg %9vet Doel zomer 2008 :87.1kg 7%vet Laatst aangepast door cancun : 8 May 2008 om 11:12. Reden: aanpassing |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 4 | wat is je blessure precies |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: reading your email Leeftijd: 29 Geslacht: V
Karma Power: 20 |
__________________ ¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ keep your friends close, keep your keyboard closer. |
| | |
| | #5 | |
Karma Power: 20 | Citaat:
edit: heb die jongen gebeld, en hoorde dat die pregnyl/doos gaat, neem liever geen risico's en neem het er maar bij.
__________________ ¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ keep your friends close, keep your keyboard closer. Laatst aangepast door bekjam : 8 May 2008 om 12:03. | |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder | 500 iu per week,zal je pct alleen maar versnellen nolvadex 20mg per dag 4wk rest is overkill Deca 200 pw test 400 pw,ruim voldoende voor je blessure 1/10 200 deca pw 1/12 400 test enanth pw wk 15/19 20mg nolvadex wk 1/10 HCG 500iu pw Je zal zien dat er geen atrofie optreed |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 | helemaal mee eens, hcg bevorderd herstel merkbaar. nolvadex op 20mg is voldoende, zou alleen de test op 375mg zetten, 400 meet zo rottig af..
__________________ 1.77 95kg 13% |
| | |
| | #8 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 20 | Ok thnx guys, zal even belllen om te kijken of hij nolvadex heeft.
| | |
| | #10 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 |
| | |
| | #11 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Gevaar is natuurlijk ook wel dat je door de test alleen maar weer te hard gaat trainen waardoor je de schouders ook weer kapot maakt. |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 13 | nouja, dat heb je zelf natuurlijk in de hand. De test is hierin meer ter ondersteuning denk ik tov de deca. Daarnaast is mijn ervaring dat met deca blessures verdwijnen als sneeuw voor de zon, niet op alles van toepassing natuurlijk maar het heeft mij 2 keer met verschillende blessures goed geholpen, en kon ook gewoon goed en zwaar trainen toendertijds.
| | |
| | #13 |
| VIP ŸžõrЙ Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: Miseryland Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Uhm, waar zijn we mee bezig? Je wilt een kuurtje doen voor je blessure en ik zie hier kuurtjes voorbij komen die jou zonder de juiste training nog verder naar de klote gaat helpen. Mijn idee: 1-6 200mg deca thats it! Nakuren met nolvadex & maca 200mg deca is niet zo belastend voor je piemel(tje?) en de maca zorgt ervoor dat je libido stijgt. Dus geen last van decadick. Daarbij is je training nog het belangrijkst van alles. Als je gericht gaat kuren om van een blessure af te komen en niet om massa op te bouwen (staat in je beginpost) dan moet je dus de volgende training doen: Gewicht pakken waarmee je LANGZAAM 15-20 reps kan doen die je explosief uitstoot. voorbeeld: benchpress: pak een gewicht van 50kg als je normaal rond de 120kg kan drukken. Het naar je borst toe brengen doe je extreem langzaam, het van je af brengen explosief. Dat doe je 15-20 keer. Doe dit met alle oefeningen die jouw schouders belasten en doe dat een week of 6 tijdens de deca kuur. Alle andere oefeningen die jouw schouders niet belasten cq. pijn veroorzaken kan je gewoon op normale manier afwerken. na een week of 4 zal je merken dat het dramatisch verbetert. Met test in je kuur betekent dat dat je nog sterker wordt, psychisch harder wilt knallen en juist de weken na week 4 moet je extra alert zijn. Blijf dan dus ook volhouden tot en met week 6. Week 7 hou je een week rust om daarna langzaam op te bouwen. Als alles goed gaat zit je binnen 10 weken op je oude niveau zonder een blessure die ook niet zo nu en dan de kop opsteekt. Kijk maar wat je ermee doet, maar bovenstaande kuren gaan nergens over als je een gerichte blessuretraining wilt volgen.
__________________ Remember, misery loves company... LOL @ DBB Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." |
| | |
| | #14 |
| Dutch Bodybuilder | Blessure is gewoon een smoes zeker
__________________ BenchPress; 2x130 Incline BP; 6x90 Squat; 6x100 Deadlift; 4x140 Lenght; 178cm Weight; 85 Fat; 13? |
| | |
| | #15 |
Karma Power: 13 | alsof je met 250mg test opeens niet meer gecontroleerd en gericht kunt trainen..
| | |
| | #16 |
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Het gaat om de psychologie erachter. Met test en deca op wil je gewoonweg knallen, al helemaal als je je blessure niet meer voelt. En dan durf ik mijn inkomen erop te zetten dat het dan helemaal fout gaat. Maar hey, hij hoeft het niet te doen hoor. Want wie ben ik?
__________________ Remember, misery loves company... LOL @ DBB Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." |
| | |
| | #17 |
| Dutch Bodybuilder | Ik train met 300mg test p gericht en gecontroleerd
__________________ BenchPress; 2x130 Incline BP; 6x90 Squat; 6x100 Deadlift; 4x140 Lenght; 178cm Weight; 85 Fat; 13? |
| | |
| | #18 | |
Karma Power: 13 | Citaat:
nouja, feit blijft dat je met deca je eigen productie lam legt, en zou persoonlijk geen 8 of 10 weken zonder testosteron willen. Neem aan dat ts genoeg trainingservaring en goede wil heeft om zn resultaat niet meteen te verpesten door als een bezetene te gaan trainen, ook al voelt t ff lekker.
__________________ 1.77 95kg 13% | |
| | |
| | #19 |
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Met test leg je je eigen productie ook lam hoor. En 200mg is niet schokkend en voor eerste kuurtje 500mg test en 200mg deca puur om van een blessure af te komen is gewoonweg teveel.
| | |
| | #20 |
Karma Power: 13 | ik zei ook niet dat dat met test anders was, maar je zit iig geen 8 weken zonder testosteron, ook al is het dan exogeen. Ben het wel met je eens dat 500 in deze overbodig is, en dat 250 volstaat (wat het trouwens ook zonder blessure zou doen)
| | |