Fitness Seller

Eerste kuur, toch geen test e?

Bezoekers in dit topic

Aerospeed

Cool Novice
Lid geworden
15 sep 2013
Berichten
162
Waardering
41
Goeiemiddag DBB'ers,

Ik ben me aan het inlezen over AAS (bedoeling is binnen 6-9 maanden een eerste kuur te beginnen). Hoe een eerste kuur er hoort uit te zien lijkt me nogal logisch:

Test e 500 mg: 12 weken
2 weken na laatste inject, nakuur starten (Nolvadex 20mg per dag gedurende 4 weken).

Tijdens een eerste kuur wordt het afgeraden verschillende soorten AAS te mengen, kwestie om te weten hoe je lichaam reageert. Bovenvermeld kuurtje is de meest gebruikte eerste kuur, dus geen verrassingen.

Ik hoor van verschillende mensen dat GS gear goede prijs-kwaliteit verhouding heeft. Zoals velen onder jullie weten heeft GS een website waar je bestellingen kan doen. Ik geef hier geen link naar hun website om niet in overtreding met de regels te zijn ;)

Waar ik eigenlijk wil toe komen, is het feit dat op hun website wat uitleg staat over de werking en het nut van verschillende AAS. Over test e wordt op hun website het volgende geschreven:

"To make it very clear: Those who have never taken steroids do not yet need any testosterone and should wait until later when the "weaker" steroids begin to have little effect. For the more advanced, Testosterone enanthate can either be taken alone or in combination with other compounds."

Nu is mijn vraag aan jullie, hoe kan het dat een bekend en gerespecteerd merk zoals GS op hun officiele site deze info plaatst, terwijl test e overal als HET eerste kuurtje naar voor wordt geschoven?

Opmerkelijk is wel dat deze info niet op de site staat als je de Nederlandse taal selecteert.

Grtz
 
Wat een bullshit.. Gewoon test-e only pakken man. Ik heb zelf eerst ook lopen te kutten met tabs en win injects enzo maar daar schiet je niks mee op geloof me. Krijg je spijt van
 
Inderdaad test e 500mg/week is een goede beginnerskuur.
 
GS gear ghehe meen dit nou
 
Niks mis mee om tabs only als eerste kuur te pakken als je nog niet aan de injects wilt.
maar wel rekening mee houden dat je gains minder zijn en je minder vasthoudt...
 
Blijkt erg vaak onder gedoseerd te zijn in Nederland. Of heb jij een goede bron ervan? (dan graag een pb)

waar is dit op gebaseerd???

:o
 
Verhalen van mijn dealer

Over het algemeen lees ik toch positieve ervaringen met GS gear en bestellen via hun site. Ik ben er zeker van dat er hier op het forum wel zijn die GS gear hebben gebruikt en besteld via de site. Misschien kunnen die over de kwaliteit meer zeggen?

Niks mis mee om tabs only als eerste kuur te pakken als je nog niet aan de injects wilt. maar wel rekening mee houden dat je gains minder zijn en je minder vasthoudt...

Injecteren is no prob. Ben zelfs van plan om, als het zo ver is, 2X per week 250 te zetten om bloedwaarden stabieler te houden (klein beetje gevoelig voor acne).

Wat een bullshit.. Gewoon test-e only pakken man. Ik heb zelf eerst ook lopen te kutten met tabs en win injects enzo maar daar schiet je niks mee op geloof me. Krijg je spijt van

Dat dacht ik ook :-)
 
Laatst bewerkt:
De kwaliteit van GS is een tijdje slecht geweest. In het begin was het erg goed en het schijnt nu ook weer vanouds goed te zijn. Ik heb er zelf overigens alleen maar goede ervaringen mee. Met name met hun orals.
 
Veel vrienden gebruiken GS, tabs en injects, en heb ze er de laatste 3 jaar alleen maar goed op zien gaan. Niks slechter dan andere lui uit de gym die andere UG labs voor hun gear gebruikte. Dus is echt onzin.
 
Persoonlijk zou ik dergelijke spullen nooit via een website aankopen. Gewoon afhalen heeft bij mij altijd de voorkeur gehad.
 
Persoonlijk zou ik dergelijke spullen nooit via een website aankopen. Gewoon afhalen heeft bij mij altijd de voorkeur gehad.

Die gasten waar jij afhaalt kunnen toch een website maken, wat is het verschil :roflol:
 
Dat je de spullen eerst goed kan bekijken voordat je het geld overhandigd
Je ziet echt niet of het spul wel of geen werkzame stof bevat of dat het wel juist gedoseerd is.
 
Vorige maand, na het starten van dit topic, heb ik contact genomen via de site van GS (ik zet geen link om niet in overtreding te zijn met de regels).

Ik heb toen een vial test e besteld om te zien of bestellingen via de site betrouwbaar zijn zodat ik later dan een grotere bestelling zou kunnen doen wanneer ik aan mijn kuur zou beginnen. Na de betaling niets meer gehoord van GS (geen reactie op e-mails en geen pakketje ontvangen).

Ik zou dit voor mezelf kunnen houden en dan kraait er geen haan naar, maar ik wil dit toch graag delen voor de mensen die zouden overwegen te bestellen via hun site. Niet aan te raden dus en zoals hierboven gezegd gear best via persoonlijk contact kopen.

Ik had nochtans in de gym een aantal kerels horen zeggen dat ze er besteld hadden en het pakket toegekomen was, maar blijkbaar is het met mijn bestelling niet goedgekomen. Jammer maar een les wijzer :-)
 
Vorige maand, na het starten van dit topic, heb ik contact genomen via de site van GS (ik zet geen link om niet in overtreding te zijn met de regels).

Ik heb toen een vial test e besteld om te zien of bestellingen via de site betrouwbaar zijn zodat ik later dan een grotere bestelling zou kunnen doen wanneer ik aan mijn kuur zou beginnen. Na de betaling niets meer gehoord van GS (geen reactie op e-mails en geen pakketje ontvangen).

Ik zou dit voor mezelf kunnen houden en dan kraait er geen haan naar, maar ik wil dit toch graag delen voor de mensen die zouden overwegen te bestellen via hun site. Niet aan te raden dus en zoals hierboven gezegd gear best via persoonlijk contact kopen.

Ik had nochtans in de gym een aantal kerels horen zeggen dat ze er besteld hadden en het pakket toegekomen was, maar blijkbaar is het met mijn bestelling niet goedgekomen. Jammer maar een les wijzer :-)

gewoon een mail opnieuw sturen die gasten zijn helemaal binnnen die gaan je echt niet lichten voor 4 tientje's:rolleyes:
 
Back
Naar boven