AndroidHealthClinic

droge massa aankomen ............ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

simons

Novice
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2005
Berichten
7
Waardering
0
geachte dbb' ers,

Ik wil wat droge spier massa pakken, ik wil droger worden, maar wil tegelijkertijd ook zwaarder worden..

Ik had zo in mijn gedachten:

wk 1 - wk 8 test E (basis) 500 mg per week, 400 mg boldone per week....
wk 5 - wk 8 winny 50 mg ( 3 keer per week )

bij nakuur mogelijk clen erbij betrekken..:D :D :D

Ik sta open voor sugesties...

Bij voorbaad dank...
 
Overal word geroepen test doortrekken tot 10 weken.

Dan zou het worden :

1 - 10 Test E 500Mg EW
1 - 10 Bold 400Mg EW
7 - 10 Winny 50 mg EOD

12 - 14 (16? ) nakuur Nolva clomid clen



edit: ja ik ben een n00b die probeert iets zinnigs te zeggen ;)
 
dank je wel voor de reactie, mara kom je van deze kuur droge spier massa aan ? ? ? zakt het bf % door deze kuur, en vergroot het de spiermassa... ?

Hoeveel kan je aankomen van deze kuur ? ? Als me voeding in orden is en me trainingen.... ? ?

bednakt voor de rezcties
 
status:

23 jaar
1,78 M
wg: 82 kg
bf: 11 a 12
 
Sinlath zei:
Overal word geroepen test doortrekken tot 10 weken.

Dan zou het worden :

1 - 10 Test E 500Mg EW
1 - 10 Bold 400Mg EW
7 - 10 Winny 50 mg EOD

12 - 14 (16? ) nakuur Nolva clomid clen



edit: ja ik ben een n00b die probeert iets zinnigs te zeggen ;)


Mee eens alleen de bold verhogen naar 600mg.400 is imo te laag om goede reslutaten te boeken.
 
wordt je van deze kuur oook droger, strakker ? ? ?
 
van die kuur niet nee
maar van je dieet (+die kuur) wel ;)
 
simons zei:
wordt je van deze kuur oook droger, strakker ? ? ?

Van de winstrol word je zeker droger, strakker en harder, ondervind het nu zelf, ik sta droog en hard (zelfs na een bulkkuur) en ik moet nog aan de clen beginnen...

Boldenone (minder dan 600mg/week zou volgens de meesten bijna geen effect hebben) heb ik nog niet genomen maar heb al meerdere keren gelezen dat je hier vasculair van wordt, dus in combi met de winstrol gaat dit wonderen doen denk ik :D

Hou ons in ieder geval op de hoogte van het resultaat want ik wil bij een volgend kuurtje ongeveer hetzelfde proberen maar ben er nog niet helemaal uit...

Gr.
 
Als je droger en een harder vasculair uiterlijk wilt kweken met een kuur moet je test e laten staan, tenzij je aanzienlijke waterretentie ziet als 'droog'.

Als je test gebruikt, dan wordt het dus echt test prop, want test e geeft je teveel retentie.

Boldenone veroorzaakt aanzienlijke honger, ik heb t zelf gemerkt, zit je daarop te wachten?

Een Primo/test prop/winstrol kuur is veruit m'n succesvolste combo.
De Primo kun je eventueel vervangen voor tren acetate.

Een 8 weken kuur ziet er dan als volgt uit:

Week 1-8 test prop 100mg om de dag
Week 1-8 Primo 500mg/week of Tren acetate 75mg om de dag
Week 3-8 Winstrol depot 50mg om de dag

NB: Je dieet vormt de doorslag tot je succes.
 
en water retentie wordt tegengegaan met een anti-e dus test-e werkt ook...
 
Aaaah...dus je gaat eerst test e injecteren, om daarna het effect teniet te doen door de kracht van de test in te dammen met Nolvadex te slikken....beetje rare manier.
 
Mensen toch, beetje vocht kan toch geen kwaad, hou gewoon de test E op een normale dosis, 500mg/week ofzo, dan heb je niet te veel last van vocht en als je winstrol neemt op het einde van je kuur trekt het wel weg. En na de nakuur is het dan zeker allemaal weg dusja, niet echt een probleem dacht ik... :rolleyes:
 
klaas zei:
en water retentie wordt tegengegaan met een anti-e dus test-e werkt ook...


Waarom een anti oestrogeen gebruiken verminderd alleen maar effect van de kuur ??!!
mijn persoonlijke voorkeur gaat naar test propionate 150mg/dag, winstrol 100mg/dag, trenbolone 75mg/dag, t3 50mcg/ dag, clenbuterol 160mcg/ dag en proviron 100 mg/dag.
 
DBC01 zei:
Aaaah...dus je gaat eerst test e injecteren, om daarna het effect teniet te doen door de kracht van de test in te dammen met Nolvadex te slikken....beetje rare manier.
als je veel vocht vasthoudt met testE dan is dit verschil met testP minimaal...ben het trouwens volledig met hondadelsol eens, vocht retentie tijdens kuur maakt mij nix uit gaat erom hoe je op het einde na je kuur eruit ziet...trekt dan wel weg....ennnnnnn als je op dieet bent is vocht retentie zowiezo velen malen minder dan in de bulk...
 
DNP zei:
Waarom een anti oestrogeen gebruiken verminderd alleen maar effect van de kuur ??!!
mijn persoonlijke voorkeur gaat naar test propionate 150mg/dag, winstrol 100mg/dag, trenbolone 75mg/dag, t3 50mcg/ dag, clenbuterol 160mcg/ dag en proviron 100 mg/dag.
zie bericht hierboven van mij^^..
btw goeie nickname, mare waar is de dnp dan in je kuur.:)
 
Als je het kunt vermijden door andere producten te gebruiken dan is dat beter dan iets te nemen en dat met iets anders weer plat te gooien.
Sind wanneer wordt test e ineens aangeraden in een kuur om keihard vasculair te worden? Moet niet gekker worden hier.
 
DNP zei:
Waarom een anti oestrogeen gebruiken verminderd alleen maar effect van de kuur ??!!
mijn persoonlijke voorkeur gaat naar test propionate 150mg/dag, winstrol 100mg/dag, trenbolone 75mg/dag, t3 50mcg/ dag, clenbuterol 160mcg/ dag en proviron 100 mg/dag.

Mijn voorkeur gaat uit naar nog kunnen trainen in plaats van darts te spelen op je kont...
 
DBC01 zei:
Als je het kunt vermijden door andere producten te gebruiken dan is dat beter dan iets te nemen en dat met iets anders weer plat te gooien.
Sind wanneer wordt test e ineens aangeraden in een kuur om keihard vasculair te worden? Moet niet gekker worden hier.

Ja het is tegen de regels in maar ik spreek uit ervaring, kijk eens naar m'n log... M'n kuur is net gedaan, morgen begin ik aan de nakuur en het vocht is al zo goed als allemaal weggetrokken...
 
DBC01 zei:
Als je het kunt vermijden door andere producten te gebruiken dan is dat beter dan iets te nemen en dat met iets anders weer plat te gooien.
Sind wanneer wordt test e ineens aangeraden in een kuur om keihard vasculair te worden? Moet niet gekker worden hier.
heb je wel gelijk in...maar omdat er tegenwoordig al veel cut-shit is met lange esters zoals tren, masteron,eq hebben ze geen zin meer om dan alleen voor testp ED/EOD te prikken...
 
Back
Naar boven