| | ||
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Boldenone (minder dan 600mg/week zou volgens de meesten bijna geen effect hebben) heb ik nog niet genomen maar heb al meerdere keren gelezen dat je hier vasculair van wordt, dus in combi met de winstrol gaat dit wonderen doen denk ik Hou ons in ieder geval op de hoogte van het resultaat want ik wil bij een volgend kuurtje ongeveer hetzelfde proberen maar ben er nog niet helemaal uit... Gr. | |
|
| | |
| Massive Warrior Lid sinds: May 2003 Stats: M - - - |
Als je droger en een harder vasculair uiterlijk wilt kweken met een kuur moet je test e laten staan, tenzij je aanzienlijke waterretentie ziet als 'droog'. Als je test gebruikt, dan wordt het dus echt test prop, want test e geeft je teveel retentie. Boldenone veroorzaakt aanzienlijke honger, ik heb t zelf gemerkt, zit je daarop te wachten? Een Primo/test prop/winstrol kuur is veruit m'n succesvolste combo. De Primo kun je eventueel vervangen voor tren acetate. Een 8 weken kuur ziet er dan als volgt uit: Week 1-8 test prop 100mg om de dag Week 1-8 Primo 500mg/week of Tren acetate 75mg om de dag Week 3-8 Winstrol depot 50mg om de dag NB: Je dieet vormt de doorslag tot je succes. |
|
| | |
| Dutch Bodybuilder |
Mensen toch, beetje vocht kan toch geen kwaad, hou gewoon de test E op een normale dosis, 500mg/week ofzo, dan heb je niet te veel last van vocht en als je winstrol neemt op het einde van je kuur trekt het wel weg. En na de nakuur is het dan zeker allemaal weg dusja, niet echt een probleem dacht ik... |
|
| | ||
| Novice Lid sinds: Feb 2006 Stats: M | Citaat:
Waarom een anti oestrogeen gebruiken verminderd alleen maar effect van de kuur ??!! mijn persoonlijke voorkeur gaat naar test propionate 150mg/dag, winstrol 100mg/dag, trenbolone 75mg/dag, t3 50mcg/ dag, clenbuterol 160mcg/ dag en proviron 100 mg/dag. | |
|
| | ||
| ugly as hell Lid sinds: May 2003 Stats: M 32j | Citaat:
| |
|
| | ||
btw goeie nickname, mare waar is de dnp dan in je kuur. | |
|
| | |
| Massive Warrior Lid sinds: May 2003 Stats: M - - - |
Als je het kunt vermijden door andere producten te gebruiken dan is dat beter dan iets te nemen en dat met iets anders weer plat te gooien. Sind wanneer wordt test e ineens aangeraden in een kuur om keihard vasculair te worden? Moet niet gekker worden hier. |
|
| | ||
| |
|
| | ||
| |
|
| | ||
| |