XXL Nutrition

doortrekken op 125mg test

Bezoekers in dit topic

Sergeant

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
31 mrt 2006
Berichten
816
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Halllo,

Vandaag laatste injectie gezet van deze kuur;

1-14 test e 250
1-12 tren e 400

Goed gegained en daling percentage vet.

Dit was vanwege prive omstandigheden mijn laatste kuur helaas.

Heeft het zin of kan het kwaad om nog een week of 4 door te gaan op 125mg test om massa beter te behouden en daarna nakuur te doen.

Besef wel dat het herstel ook langer duurt. Maar was laatste keer ON zowiezo
 
Niemand die weet of het zin heb om nog een week of vier op 125 test te gaan om zo mijn massa wat beter te behouden?
 
Ik zou het niet weten. Interessante vraag eigenlijk.
 
Je klap komt toch wel... op 125mg komt je eigen test aanmaak toch niet terug... dus heeft het zin nee... je stelt het alleen maar uit!
 
Je klap komt toch wel... op 125mg komt je eigen test aanmaak toch niet terug... dus heeft het zin nee... je stelt het alleen maar uit!

Klap gaat komen dat zowiezo, maar ik had begrepen dat je bij langere kuren ed je de massa beter kan behouden maar herstel ook langer is.

Als ik op bridge niveau 125mg test zet, kan ik toch mijn massa iets beter behouden denk ik. Ik denk dat het ook beter is, om tijdje op 125mg te staan en daarna nakuren. Omdat het verschil tussen exogene test en eigen aanmaak test kleiner is dan op 250mg. Of sla ik hier de plank mis..?
 
2 weekjes op 250 zou ik doen.
 
Klap gaat komen dat zowiezo, maar ik had begrepen dat je bij langere kuren ed je de massa beter kan behouden maar herstel ook langer is.

Als ik op bridge niveau 125mg test zet, kan ik toch mijn massa iets beter behouden denk ik. Ik denk dat het ook beter is, om tijdje op 125mg te staan en daarna nakuren. Omdat het verschil tussen exogene test en eigen aanmaak test kleiner is dan op 250mg. Of sla ik hier de plank mis..?

Ik denk dat je de plank misslaat want de reden die jij nu aanhaalt zou een reden zijn om af te bouwen, hetgeen achterhaald is.
 
Klap gaat komen dat zowiezo, maar ik had begrepen dat je bij langere kuren ed je de massa beter kan behouden maar herstel ook langer is.

Als ik op bridge niveau 125mg test zet, kan ik toch mijn massa iets beter behouden denk ik. Ik denk dat het ook beter is, om tijdje op 125mg te staan en daarna nakuren. Omdat het verschil tussen exogene test en eigen aanmaak test kleiner is dan op 250mg. Of sla ik hier de plank mis..?
Voor zover ik weet maakt het niets uit. Door toediening van test wordt je eigen productie nul, of het nou om 125 of 250 mg gaat. Zoals eerder gezegd is het gewoon uitstel van executie.
 
Dus eigenlijk heeft het geen enkel voor voordeel om nog een week of 4 op 125mg test te zitten. Alleen maar nadelen.

Het zou dezelfde situatie zijn als je in je bridge besluit om als nog off te gaan.

Als het geen voordeel heb, doe ik het uiteraard niet.
 
doe dat al jaaren zo alle exotische middelen stoppen in week 10 en 6 weeken door op test werk prima
 
doe dat al jaaren zo alle exotische middelen stoppen in week 10 en 6 weeken door op test werk prima

Wat is precies de reden dat je dit doet? Om massa beter te behouden, of om de dip van bv tren op te vangen met nog wat langer test?
 
Interessante vraag dit!

Stel je hebt een kuur van 1000mg/week test E gedaan. Dan is dus je eigen test nul, net als een kuur op 500mg test E. Maar er zijn tal van andere waardes die wel gelinkt zijn aan de hoeveelheid test dat in het bloed zit (zoals oestrogeen). Dan is het toch beter om vier weken low test door te gaan om zo alle waardes weer terug naar baseline te laten gaan alvorens een nakuur te starten?
 
Interessante vraag dit!

Stel je hebt een kuur van 1000mg/week test E gedaan. Dan is dus je eigen test nul, net als een kuur op 500mg test E. Maar er zijn tal van andere waardes die wel gelinkt zijn aan de hoeveelheid test dat in het bloed zit (zoals oestrogeen). Dan is het toch beter om vier weken low test door te gaan om zo alle waardes weer terug naar baseline te laten gaan alvorens een nakuur te starten?

Dat bedoel ik ja. Sommige waardes komen dichterbij normalere waardes omdat je low test doet. Wellicht dat je nakuur beter aanslaat en je zodoende beter je massa kan behouden.

Je oestrogeen zal ook omlaag gaan, omdat je lichaam altijd in balans wil zijn. Als je dan nakuur doet, hoeft de b
Nolva maar een kleinere hoeveelheid oestrogeen te blokken en is er misschien een kans dat je nakuur sneller gaat.
 
Interessante vraag dit!

Stel je hebt een kuur van 1000mg/week test E gedaan. Dan is dus je eigen test nul, net als een kuur op 500mg test E. Maar er zijn tal van andere waardes die wel gelinkt zijn aan de hoeveelheid test dat in het bloed zit (zoals oestrogeen). Dan is het toch beter om vier weken low test door te gaan om zo alle waardes weer terug naar baseline te laten gaan alvorens een nakuur te starten?
Is van weinig belang. Ten eerste vindt er al afbouw plaats in de vorm van de halfwaardetijd van de toegediende substantie (in het geval van injects bijna altijd veresterde varianten met halfwaardetijden in de orde van dagen).

Verder kent oestrogeen een halfwaardetijd in de orde van uren, waardoor dit toch vrij snel gemetaboliseerd wordt tezamen met de daling van de aromatiserende substantie in de circulatie. Daarnaast wordt er, zoals aangehaald door Sergeant, ook al een SERM gebruikt na een kuur.
Een stijging van de gonadotropen (LH &F SH) laat doorgaans niet lang op zich wachten en is wat herstel van de HPG as betreft zodoende niet problematisch. Wat wel problematisch is is de resulterende testosteron productie van de Leydig cellen in reactie op de gonadotropen (in het specifiek LH). Een verlenging van de kuur, ook al is het op een lagere dosis, zal dit alleen verder belemmeren.
 
Back
Naar boven