| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: | dianabol weglaten
Beste BBers Ik wil Testosteron E/ Boldenone/ dianabol/ Nolva gaan gebruiken als kuur Maar nou hoor ik dta je met dianabol veel meer vocht vashoud dan olie producten. Mijn vraag is.. vanwege mn vorige kuur met dikke plofkop, kan ik dna beter dianabol weglaten?? Ik dacht dat dianabol puur voor kracht was als kickstart maar gaat testo en bold nou veel beter werken met dianabol?? gr mike |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Constantinopel Geslacht: M
Stats: 1m80 97kg 8% Karma: | Re: dianabol weglaten
Beide is mogelijk. Hangt er vanaf wat je nou precies met je kuur wilt bereiken. En echt veel meer (kwaliteit) haal je er door die dboll niet uit. Is alleen leuk voor de eerste 3/4 weken, voordat de overige twee pas echt inkicken.
__________________ Lux et veritas |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: anabolicwonderland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: dianabol weglaten
Je kunt de dbol ook vervangen door winstrol of Oral T. En mijn advies, gebruik het voor 6wkn. Dat kickstart gedoe vind ik zo een onzin. Gebruik het altijd voor spiermassa als je het toch al gebruikt en geef je lichaam dan ook die tijd en neem het voor 6wkn. Niet dat je in de laatste 2wkn ineens veel meer winst hebt maar 6wkn oral inname is relatief gezien het beste om te doen, niet te kort en niet te lang voor je lichaam. Succes!
__________________ Druk en typfouten onder voorbehoud. Lid 4 AAA |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: dianabol weglaten
dbol weglaten? NEVER!
__________________ Idiots 'r us... |
| | |
| | #5 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: Winter wonderland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: dianabol weglaten
Je kunt ook starten met Test prop de 1e weken
|
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: dianabol weglaten
als je de dosering niet te hoog maakt valt het opblazen ook wel mee. maar hier is de trent hophop 50mg en dan lopen mekkeren dat je zo opblaast...
__________________ Idiots 'r us... |
| | |
| | #7 |
| Moderator | Re: dianabol weglaten
Je hebt meerdere keuzes. - dbol weg laten - dbol met een anti-a ? (proviron) - kickstart test.prop - frontload test.e / frontload test.e + bold Olie / waterbasis heeft trouwens niet veel te maken met vocht. Vocht komt van de oestrogenen welke weer verkregen worden door aromatase. Aromatase is het enzym dat verantwoordelijk is voor de omzetting van testosteron (en varianten) naar oestrogeen. Middelen die hier bekend om staan zijn: Dianabol Testosteron Deca Boldenone (minimaal)
__________________ email: navy@safe-mail.net |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| dianabol, weglaten |
| Topic opties | |
| |