MuscleMeat

Dianabol ervaringen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

J4ck

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
7 mei 2006
Berichten
2.041
Waardering
54
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Ik Vindt hier niks over dus mijn vraag is: wie heeft al eens Dianabol genomen,

en na hoeveel dagen/weken begon het te werken(in te kicken)!?

Ben er nu mee bezig al 11 dagen 2x20 mg verdeeld en ik merk niks qua kracht...

Ook merk ik niks van het gezegde "feel good steroid"!!! Ik hoor het graag...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
na 1 week moet je zeker iets merken.
 
Post je gear eens in de echt of nep sectie.
Je zou toch wel wat moeten merken nu.
 
Waarom kies je voor dianabol only? Lijkt t me niet waard..
 
Je vind niks over dianabol hier? Heb je wel gekeken? Denk het niet
 
DBOL merkte ik ook niet veel van bepaald merk, totdat ik switchte.
Toen was het van BOEM!
 
Je merkt van dibol nix, van testE nix,en van DK niets..... Iets zegt me dat OF je zit de hele dag naar de weegschaal te kijken, ip van te trainen.

Uiteraard ligt het altyd aan de gear, maar je bent haast 20% met deze shitverander je binnen paar weken in 40%. dat je dat uberhaubt zou willen.

TestE voel ik al binnen een week, dibol ook. Maar denk niet dat je ECHT weet waar je naar moet kijken en hoe je je moet " voelen".
 
Dboll is ****ing lekker! Unlike most people ben ik wel een fan.
Pas je dieet erop aan, stack met test en tren en je heb een heerlijke kuur!

OT, meestal na dag of 8-11 merk je het wel.
19% BF en dan test, deca en diana knallen is mij een HEEL groot raadsel ???
Tenzij je meedoet aan een wedstrijd vocht en vet verzamelen
 
Ik begin er half september aan :P:D:P:D:P:D:)...

1-4 50 mg dbol
1-10 2 x 250 mg ew

12-15 20 mg nolva ed

(ik wil idd vettig bulken, dus ben me al aan het volgooien :D, in maart begin ik dan een deftige Cutkuur!!!!!)

:D
 
Dboll is ****ing lekker! Unlike most people ben ik wel een fan.
Pas je dieet erop aan, stack met test en tren en je heb een heerlijke kuur!

OT, meestal na dag of 8-11 merk je het wel.
19% BF en dan test, deca en diana knallen is mij een HEEL groot raadsel ???
Tenzij je meedoet aan een wedstrijd vocht en vet verzamelen

+1 indd dbol kan je beter alleen gebruiken bij laag vp 10-12% . anders word je alleen maar vettiger en boller. na 3 dagen merkte ik de krachttoename al.
 
+1 indd dbol kan je beter alleen gebruiken bij laag vp 10-12% . anders word je alleen maar vettiger en boller. na 3 dagen merkte ik de krachttoename al.

Boeiend, het is toch winter :P:P!!!!!!!!!!

-1

(trouwens jouw stats kunnen niet he, 1.77 107 kg en dan maar 12 %! ofterwijl, een troll!!!!)

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 16:00 ----------

BTW dit was ik op 9% 14 weken terug (kwam van 23 % ;) ) du sniks mis met je BF zo hoog brengen en later weer eraf te trainen :P...:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 16:01 ----------

 
  • Like
Waarderingen: J4ck
Boeiend, het is toch winter :P:P!!!!!!!!!!

-1

(trouwens jouw stats kunnen niet he, 1.77 107 kg en dan maar 12 %! ofterwijl, een troll!!!!)

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 16:00 ----------

BTW dit was ik op 9% 14 weken terug (kwam van 23 % ;) ) du sniks mis met je BF zo hoog brengen en later weer eraf te trainen :P...:

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 16:01 ----------

+1
Dat denk ik er ook van,snap niet waarom die allemaal gefrustreerd zijn in mijn plaats...Wintertijd=bulken zomertijd=cutten :p
 
ik had toendertijds na 3 dagen al een krachttoename die niet mogelijk was van slechts placebo.

en ik zat toen op 15%bf en werd niet zichtbaar dikker/bloated
 
  • Like
Waarderingen: J4ck
ik had toendertijds na 3 dagen al een krachttoename die niet mogelijk was van slechts placebo.

en ik zat toen op 15%bf en werd niet zichtbaar dikker/bloated

+1 Inderdaad,iedereen is niet hetzelfde en de ene zal meer vocht en vet vasthouden als de andere(ligt ook wat aan de voeding)...Maar meer aan je
genetics...
 
Goede - vooral tijdelijke - gains van dbol, maar ik heb me nog nooit zo ongezond gevoeld. Een hoge bloeddruk, de hele dag gapen en ass dragging, zero concentratie. 5 keer per week anderhalf uur vertier in de gym, en verder voelde ik me eigenlijk gewoon k*t. Ik kreeg bijna morele problemen met m'n eigen gebruik omdat het voelde alsof ik mijn gezondheid inruilde voor wat extra kilo's op m'n squat.

Misschien leuk als je buiten pompen om de hele dag op de bank Call of Duty ligt te spelen, maar ernaast studeren ging bij mij echt niet. Ik hoef het niet weer.
 
Goede - vooral tijdelijke - gains van dbol, maar ik heb me nog nooit zo ongezond gevoeld. Een hoge bloeddruk, de hele dag gapen en ass dragging, zero concentratie. 5 keer per week anderhalf uur vertier in de gym, en verder voelde ik me eigenlijk gewoon k*t. Ik kreeg bijna morele problemen met m'n eigen gebruik omdat het voelde alsof ik mijn gezondheid inruilde voor wat extra kilo's op m'n squat.

Misschien leuk als je buiten pompen om de hele dag op de bank Call of Duty ligt te spelen, maar ernaast studeren ging bij mij echt niet. Ik hoef het niet weer.

Is heel persoonlijk. Ik had helemaal geen last van vermoeidheid o.i.d wel veel vocht al na 1 week 3kg erbij.
 
Voel je nou al wat van die Dbol???
 
Voel je nou al wat van die Dbol???

Eerlijk gezegd wel ja,ik had het zelf niet door maar er zei iemand tegen me

dat m'n borstspieren voller werden en dat heb ik nu gemerkt id spiegel,ook

m'n spijkerbroek is aan me billen ah scheuren(te klein ah worden) en ik neem

wat gewicht meer. dacht dat ik ging barsten vd energie maar valt wel mee.

Heb niet echt last van een bloated look dus da's top man ;) ohja ben nu op een

gewicht van 88kg,ben begonnen op 79,8 dacht ik...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven