AndroidHealthClinic

detectie tijd

Bezoekers in dit topic

anneploeg

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
jongens ik moet nu bloedprikken voor acnee.
of ik daar wel een medicijn voor kan krijgen.

maar ik zit met een probleem
ik gebruik cytomel en turanabol zien ze dat

Laatst bewerkt:
Hangt er vanaf wat ze gaan testen he.

Krijg je toevallig Roacutanne tegen je acnee? Dan heb je kans dat ze nu eerst je leverwaardes gaan checken. Aangezien je aan ondermeer orale AAS zit is de kans dat je een hoge leverwaarde hebt aanwezig. En dan kunnen ze besluiten je geen Roacutanne voor te schrijven (die is namelijk ook pittig voor je lever).

Ik ga er nu even vanuit dat je geen wedstrijden doet ofzo.

Dus waarom zeg je niet eerlijk tegen je dokter wat je gebruikt?
Een NIET-bevooroordeelde dokter is beter in staat je te helpen als je hem/haar alle info geeft.

• Topic Starter Topic Starter
jah ze schrijven me roatuane voor of zo iets.

hoor het morgen middag of ik het mag gebruiken.
maar ze kijken naar mijn weten meer naar infecties in de lever.
en hooge waardes kan ook komen als je bijv veel alcohol dringt.

Je bent een chick en 18 en aan de roids?

Ro is een aanslag eerste klas op je lever met de doseringen die de meeste huisartsen aanschrijven. Hier praat ik over 60 mg tot 100 mg per dag. De meeste moeten ook om de 2-4 weken terug op controle komen voor de leverwaardes.

ben een jonge.
nee ze schreef mij 20mg voor.
moet over 4 weken terug komen.

Ro is echt zo iets dat je pas moet gaan gebruiken als er echt en dan ook echt niets helpt. Man dat spul komt met een lijstje aan sides langer dan je toiletpapier. Er zijn ook andere pillen die ook je ook via huisarts kan krijgen die veel minder bijwerkingen hebben. Maar goed ik weet natuurlijk je positie zo niet. Wat heb je allemaal gebruikt of gedaan tegen acne dan? Zowieso roid gebruik en acne heeft ook verband met elkaar, dus ja. Waarom gebruik je trouwens een stack van cytomel en turanabol?

nee is een tijdjes geleden dat ik dat gebruikt heb.
maar ik wouw weten of ik het wel kreeg.

umm ik weet niet ben naar de dermatoloog geweest en het waren nog al ontstekingen zij ze en toen zij ze dat dit hielp heb al veel dingen geprobeerd.

maar goed.
waardes zijn niet zoo hoog met een clen en t3 kuur.
ik bedoel als je veel alcohol dringt kan het ook zijn.
het was op een maandag dus kan wat in zitten van het weekend :p

Orale anabolen en Roacutanne gecombineerd is zwaar dodelijk en je bent niet erg slim als je op je 18de al anabolen gebruikt.

Orale AS,roa en zuipen in het weekend en pas 18jaar...wil je lever wel eens zien als je mijn leeftijd hebt.:D

heej ik zeg neit dat ik met de kuur dronk.
maar ik bedoel te zeggen.
dat hoge bloedwaardes ook kan komen door alcohol

Terug
Naar boven