AndroidHealthClinic

deca spierblessure

Bezoekers in dit topic

nozal

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
24 okt 2005
Berichten
405
Waardering
2
heb een tijdje terug een spierscheurtje in schouder gehad en dan via de dokter 4 x 50mg deca ingespoten gekregen om de 2 weken.dit werkte heel goed ,nu is mijn vraag zou het niet beter zijn om zelf ieder week minidoseringen te hanteren om zeker een terugkeer te voorkomen en pezen aan te sterken?
 
Ben je natural?
 
Haha technisch gezien niet meer :P

Al was dat om medicinale redenen :D
 
Ben je natural?

dat doet er eigenlijk niet toe vind ik.Vind dat mensen moeten kunnen doen wat ze willen,als iemand alcohol drinkt doe hij meer kapot dan wat dan ook en dat word toegelaten.Vind dat iedereen dat voor zijn eigen moet uitmaken.Een beest wil ik alvast niet worden :) en ga ik ook niet worden,teveel ecto
 
Dat doet er wel toe.
Niet om je te dissen, maar voor info.
Heb je eerder deca gebruikt?
 
Dat doet er wel toe.
Niet om je te dissen, maar voor info.
Heb je eerder deca gebruikt?

deca enkel 4 x 50 van de dokter,dus zie ik hier en daar dat de ug labs er maken van 200mg/ml en daarom zeg ik minidosering van 0,25ml/week is dan al 2x zoveel als van de dokter
 
heb een tijdje terug een spierscheurtje in schouder gehad en dan via de dokter 4 x 50mg deca ingespoten gekregen om de 2 weken.dit werkte heel goed ,nu is mijn vraag zou het niet beter zijn om zelf ieder week minidoseringen te hanteren om zeker een terugkeer te voorkomen en pezen aan te sterken?

Waarom kreeg je van de dokter DK en geen nandrolon met kortwerkende ester?
 
Back
Naar boven