XXL Nutrition

danabol kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

stenbosch

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
2
Waardering
0
hey allemaal

ik zal me even voorstellen, ben 23 jaar, 1.78m, 71.2kg. Ben nu goed 1.5 jaar aan het trainen(4-5x per week).

Nu zou ik graag 6 weken danabol gaan gebruiken. ben naturel ongeveer 8kg gegroeid. maar nu kom ik moeilijker bij. Heb al verschillende gainers gebruikt, momoth 2500, turbo mass, ...

Maar voor ik het spul in huis haal wil ik eerst alles weten wat ik hoor te weten! Dossering, nakuur, evt. bijwerkingen? alles alles alles...

Ik hoop dat jullie me wat kunnen helpen, want als ik niet zeker ben begin ik er niet aan!

geef aub je eigen mening of ervaring over dit product. Wat kan ik winnen op 6 weken, val ik na de kuur snel terug af? door vasthouden van vocht tijdens de kuur? nakuren met wat?

alvast bedankt voor de info

groeten sten
 
ik zou 500 mg per dag doseren. Nakuur met 100iu Insuline vlak na het opstaan
 
Om je gains vast te houden, nakuren met dianabol.
 
flgbxi.gif
 
heb laatste weer eens een blowtje gerookt, ging kompleet uit me danabol :o
 
Nee, je bent er niet klaar voor. Naast dat je stats bedroevend laag zijn, en je pas net ben begonnen (anderhalf jaar, come on), zal je weinig tot geen netto winst aan deze kuur overhouden. Alleen maar een desillusie, een legere portemonnee en een verhoogde kans op een mindere gezondheid.
 
ff serieus aub


gezien je stats en je vraag heb je er (nog?) 0,0 verstand, en dan wil je meteen advies voor een dianabol-only kuur......
Leer eerst even de belangrijkere dingen zoals eten en training, en denk daarna eventueel over kuren na.

Wil je alsnog meteen kuren dan alsjeblieft kies er maar 1 uit hier :

http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/
 
Kun je niet eerst ff massa pakken zonder als je dat niet kan ben je het niet waard om met deze sport te beginnen oggezout met zomer freaks
 
je gaat 0,0 winnen met je kuur omdat je geen verstand van training of voedingsschemaof allebei. En als je wat wint zal het vocht zijn en ga je er niets aan overhouden buiten eventuele neveneffecten.
 
Om je gains vast te houden, nakuren met dianabol.

heb laatste weer eens een blowtje gerookt, ging kompleet uit me danabol :o

Niet om alles voor m goed te praten maar DANABOL bestaat wel degelijk en is van Body Research Thailand ,... het is in feite dianabol , maar er staat danabol op ;)

@TS; zorg eerst even dat je je eet en trainingsschema goed op orde krijgt ,.. er is voor jou nog ERG veel natuurlijk te halen en ik zie totaal geen reden voor jou om te gaan kuren met zulke stats sry.
Zou zeggen zet alles op een rijtje, train als een gek en zorg dat je wanneer je weer aan kuren denkt minimaal een kilotje of 85 weegt met jou lengte ;)


Suc6 !!
 
Ik vind 85 nog wel weinig om te beginnen aan een kuur ..

ligt aan je BF,... als je op 10-11% staat vind ikzelf dat wel redelijk ok ;)
Als je op 16-18% staat dan mag er gerust nog wat bij ,... maar ik zou zo-ie-zo liever een laag BF hebben als je aan een kuur start !!

Dit is trouwens die Danabol :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Damn , waarom werken die spoilers niet :o
 
niet het lichaams gewicht is belangrijk maar je ervaring en vooral spiegelbeeld. (voor bodybuilders dan)

wat denk je hoe 85 kurkdroge kilo's op 1.78 M gaat werken ;)
 
niet het lichaams gewicht is belangrijk maar je ervaring en vooral spiegelbeeld. (voor bodybuilders dan)

wat denk je hoe 85 kurkdroge kilo's op 1.78 M gaat werken ;)

dat bedoelde ik

85 was meer om een richtlijn te geven ,... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven