XXL Nutrition

D-Boll kuur dosering (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

CobyBE

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2008
Berichten
1.170
Waardering
155
Lengte
1m80
Massa
96kg
Ok ik ga binnenkort dus met mijn kuur beginnen en deze zal uit Danabol (10 mg) bestaan.
Mij werd aangeraden om 30mg per dag in te nemen van dit. Mijn vraag is, kan ik de inname het beste spreiden over de dag of gewoon 's morgens 3 tabletten in één keer afslikken?

Het schema dat mij werd aangeraden is:
Week 1-3: 30mg per dag
Week 4-6: 40mg per dag
Wat zijn jullie meningen over deze dosering? Goed? Niet goed?

Ik hoef geen commentaar over hoe slecht een D-boll only kuur wel niet is, en iedereen die niks nuttigs kan zeggen post beter niet. Dit forum is voor informatie op te doen en niet om zich groot te doen over het internet (En al zeker niet voor postcount++).
Objectieve meningen zijn gevraagd.
Alvast bedankt voor jullie tijd
 
als het je eerst kuur is zou ik het gewoon lekker op 30 mg houden, ivm je maag eventjes opbouwen maar niet afbouwen

als het later niet meer het gewenst resultaat heb kan ej het naar 40 mg brengen

groetjes dennis
 
40mg ED, vanaf eerste week, verspreid over de dag.
 
Dbol word gewoonlijk gebruikt als kickstart of om kuren te overbruggen.

maar dat even ter zijde.

het is als only kuur ,vanwege de halfwaardetijd te adviseren om 4x daags 1 te slikken.

verder succes met de blauwe hartjes. :)
 
Ja dit is mijn eerste kuur, ik ben momenteel nog 19 (20 achter 15 dagen) en mijn gewicht zit op 71 Kg met +- 13% vet.
Ik train al ruim een half jaar en ben zelf al wel wat gegroeid maar wil toch nog dat beetje extra aangezien ik maar zeer traag groei (en dit bij een 4000 Kcal/dag).
Kan ik gewoon mijn huidig voeddingsschema blijven gebruiken? Zal het hier ff neerzetten
08.00
200 ml halvolle melk
35 gr Brinta
278 Kcal - 16eiw - 41kh - 5vet

10.30
1 banaan
132 gr bruinbrood (4 sneden)
Nutella of Confiture 60 gr
774 Kcal - 17eiw - 124kh - 23vet

12.30
132 gr Bruinbrood
50 gr Kippenfilet
30 gr Nutella
545 Kcal - 25eiw - 77kh - 15vet

15.20
40 gr Syntha 6
300 ml halfvolle melk
266 Kcal - 36eiw - 18kh - 6vet

16.30 (voor training)
200 gr pasta (meestal gewoon pasta met wat cocktail of ketchup ofzo)
694 Kcal - 24eiw - 143kh - 3vet

19.30 (Na training)
200 gr pasta
175 Biefstuk
300 ml halfvolle melk
40 gr Synta 6
1161 Kcal - 99eiw - 161kh - 14vet

22.30
250 gr magere Kwark
300 ml halfvolle melk
40 gr Synta 6
426 Kcal - 69eiw - 26kh - 6vet

Totaal: 4145 Kcal - 286 eiwitten - 588 koolhydraten - 73 vetten (Nota: Deze gegevens kunnen schommelen, ik heb het excel bestand dat op dit forum te vinden is gebruikt voor het uitrekenen van deze waarden)
(verhouding is 28-57-16)
Is dit voldoende of moet ik aanpassingen maken?
 
Laatst bewerkt:
Ja dit is mijn eerste kuur, ik ben momenteel nog 19 (20 achter 15 dagen) en mijn gewicht zit op 71 Kg met +- 13% vet.
Ik train al ruim een half jaar en ben zelf al wel wat gegroeid maar wil toch nog dat beetje extra aangezien ik maar zeer traag groei (en dit bij een 4000 Kcal/dag).
Kan ik gewoon mijn huidig voeddingsschema blijven gebruiken? Zal het hier ff neerzetten
08.00
200 ml halvolle melk
35 gr Brinta
278 Kcal - 16eiw - 41kh - 5vet

10.30
1 banaan
132 gr bruinbrood (4 sneden)
Nutella of Confiture 60 gr
774 Kcal - 17eiw - 124kh - 23vet

12.30
132 gr Bruinbrood
50 gr Kippenfilet
30 gr Nutella
545 Kcal - 25eiw - 77kh - 15vet

15.20
40 gr Syntha 6
300 ml halfvolle melk
266 Kcal - 36eiw - 18kh - 6vet

16.30 (voor training)
200 gr pasta (meestal gewoon pasta met wat cocktail of ketchup ofzo)
694 Kcal - 24eiw - 143kh - 3vet

19.30 (Na training)
200 gr pasta
175 Biefstuk
300 ml halfvolle melk
40 gr Synta 6
1161 Kcal - 99eiw - 161kh - 14vet

22.30
250 gr magere Kwark
300 ml halfvolle melk
40 gr Synta 6
426 Kcal - 69eiw - 26kh - 6vet

Totaal: 4145 Kcal - 286 eiwitten - 588 koolhydraten - 73 vetten (Nota: Deze gegevens kunnen schommelen, ik heb het excel bestand dat op dit forum te vinden is gebruikt voor het uitrekenen van deze waarden)
(verhouding is 28-57-16)
Is dit voldoende of moet ik aanpassingen maken?

je voedingsschema is netjes, langs de andere kant vind ik dat je er heel vroeg aan begint ( na een half jaar?? ) , maar wie ben ik om dat te zeggen hé, go nuts !!!
 
Ja dit is mijn eerste kuur, ik ben momenteel nog 19 (20 achter 15 dagen) en mijn gewicht zit op 71 Kg met +- 13% vet.
Ik train al ruim een half jaar en ben zelf al wel wat gegroeid maar wil toch nog dat beetje extra aangezien ik maar zeer traag groei (en dit bij een 4000 Kcal/dag).
Kan ik gewoon mijn huidig voeddingsschema blijven gebruiken? Zal het hier ff neerzetten
08.00
meer eiwitten erbij

10.30
1 banaan
132 gr bruinbrood (4 sneden)
geen zoet op je brood!

12.30
132 gr Bruinbrood
50 gr Kippenfilet
geen zoet!

15.20
40 gr Syntha 6
300 ml halfvolle melk
266 Kcal - 36eiw - 18kh - 6vet

16.30 (voor training)
200 gr pasta (meestal gewoon pasta met wat cocktail of ketchup ofzo)
694 Kcal - 24eiw - 143kh - 3vet

19.30 (Na training)
na training eerst snelle koolhydraten (bv dextrose) en eiwit

22.30
ok

succes.
d
 
Wat dacht je van naturel er uit halen wat er in zit?
 
je voedingsschema is netjes...

NOT!!!
Voedingsschema moet stukken beter! Meer eiwitten, meer kcals 's ochtends! En als je met dianabol kuurt zou ik ook heeeel wat cleaner eten (melk eruit flikkeren en terug aanvullen met vis/kip/onverzadigde vetten/etc.) of je wordt een heuse vochtballon.

Verder vind ik een half jaar trainen + je leeftijd + je stats ook geen reden om nu al te kuren, dus wat mij betreft mag er een slot op! Als je een beetje devoot traint kun je een naturel beest zijn binnen 5 jaar. Komop man, je bent amper 20 jaar oud... tijd genoeg toch om nog te gaan kuren?
 
NOT!!!
Voedingsschema moet stukken beter! Meer eiwitten, meer kcals 's ochtends! En als je met dianabol kuurt zou ik ook heeeel wat cleaner eten (melk eruit flikkeren en terug aanvullen met vis/kip/onverzadigde vetten/etc.) of je wordt een heuse vochtballon.

Verder vind ik een half jaar trainen + je leeftijd + je stats ook geen reden om nu al te kuren, dus wat mij betreft mag er een slot op! Als je een beetje devoot traint kun je een naturel beest zijn binnen 5 jaar. Komop man, je bent amper 20 jaar oud... tijd genoeg toch om nog te gaan kuren?

+1


maar de boot is reeds gezonken denk ik..
 
Ja dit is mijn eerste kuur, ik ben momenteel nog 19 (20 achter 15 dagen) en mijn gewicht zit op 71 Kg met +- 13% vet.
Ik train al ruim een half jaar en ben zelf al wel wat gegroeid maar wil toch nog dat beetje extra aangezien ik maar zeer traag groei (en dit bij een 4000 Kcal/dag).
Kan ik gewoon mijn huidig voeddingsschema blijven gebruiken? Zal het hier ff neerzetten
08.00
200 ml halvolle melk
35 gr Brinta
278 Kcal - 16eiw - 41kh - 5vet

10.30
1 banaan
132 gr bruinbrood (4 sneden)
Nutella of Confiture 60 gr
774 Kcal - 17eiw - 124kh - 23vet

12.30
132 gr Bruinbrood
50 gr Kippenfilet
30 gr Nutella
545 Kcal - 25eiw - 77kh - 15vet

15.20
40 gr Syntha 6
300 ml halfvolle melk
266 Kcal - 36eiw - 18kh - 6vet

16.30 (voor training)
200 gr pasta (meestal gewoon pasta met wat cocktail of ketchup ofzo)
694 Kcal - 24eiw - 143kh - 3vet

19.30 (Na training)
200 gr pasta
175 Biefstuk
300 ml halfvolle melk
40 gr Synta 6
1161 Kcal - 99eiw - 161kh - 14vet

22.30
250 gr magere Kwark
300 ml halfvolle melk
40 gr Synta 6
426 Kcal - 69eiw - 26kh - 6vet

Totaal: 4145 Kcal - 286 eiwitten - 588 koolhydraten - 73 vetten (Nota: Deze gegevens kunnen schommelen, ik heb het excel bestand dat op dit forum te vinden is gebruikt voor het uitrekenen van deze waarden)
(verhouding is 28-57-16)
Is dit voldoende of moet ik aanpassingen maken?

je bent "amper" n half jaar bezig:rolleyes: en vindt t gek dat je nog niet veel gegroeid bent??? kijk eerst s wat je er max naturel aan kan doen en bouw een goede basis op eer je aan de AAS gaat, natuurlijk, het is jouw leven maar persoonlijk vind ik dit een beetje lachwekkend... :D

p.s.: het is "syntha-6" als je ff op je pot kijkt ;)
 
Ok ik ga binnenkort dus met mijn kuur beginnen en deze zal uit Danabol (10 mg) bestaan.
Mij werd aangeraden om 30mg per dag in te nemen van dit. Mijn vraag is, kan ik de inname het beste spreiden over de dag of gewoon 's morgens 3 tabletten in één keer afslikken?

Het schema dat mij werd aangeraden is:
Week 1-3: 30mg per dag
Week 4-6: 40mg per dag
Wat zijn jullie meningen over deze dosering? Goed? Niet goed?

Ik hoef geen commentaar over hoe slecht een D-boll only kuur wel niet is, en iedereen die niks nuttigs kan zeggen post beter niet. Dit forum is voor informatie op te doen en niet om zich groot te doen over het internet (En al zeker niet voor postcount++).
Objectieve meningen zijn gevraagd.
Alvast bedankt voor jullie tijd

Ga jij maar eerst nog wat jaartjes naturel trainen, meer objectief kan ik niet zijn. En gasten die jou toch tips geven zijn hun hersencellen ook op jou leeftijd kwijt geraakt denk ik. Maar nee hoor alles moet snel snel, zo gaat het met je lever ook dan. Stoer doen met een opgeblazen body op die leeftijd is gewoon jammer en meer zielig eigenlijk. Als je nu al begint ga je vast lopen op de AAS omdat je naturel niks meer zult maken. Je zal je eigen systeem vernken die nog moet uitgroeien.
 
@Ozgur:

Deze jongen gaat toch wel gebruiken. Hij heeft de spullen waarschijnlijk al in huis, zijn voedingsschema is redelijk (al kan hij nog hoger in de eiwitten gaan zitten), hij heeft er duidelijk over nagedacht en hij is gemotiveerd. Dat hij nu gaat experimenteren met een dianabol-only kuurtje is dan toch prima?
Hij is 19, so what? Hij is volwassen en kan voor zichzelf nadenken.
Een beetje de moraalridder uit gaan hangen hier op een forum heeft dan weinig zin. Je kunt hem beter goede tips geven en succes wensen, daar heeft hij meer aan.
 
@Ozgur:

Deze jongen gaat toch wel gebruiken. Hij heeft de spullen waarschijnlijk al in huis, zijn voedingsschema is redelijk (al kan hij nog hoger in de eiwitten gaan zitten), hij heeft er duidelijk over nagedacht en hij is gemotiveerd. Dat hij nu gaat experimenteren met een dianabol-only kuurtje is dan toch prima?
Hij is 19, so what? Hij is volwassen en kan voor zichzelf nadenken.
Een beetje de moraalridder uit gaan hangen hier op een forum heeft dan weinig zin. Je kunt hem beter goede tips geven en succes wensen, daar heeft hij meer aan.

Idd:;)
 
Ben ik het toch niet mee eens.

Als wij deze jongen aansporen/goedkeuren om te gaan kuren en hem er ook nog bij helpen is de kans dat de volgende 19-jarige gast langskomt, dit topic leest, besluit dat het allemaal wel niet zo spannend zalzijn, en ook gaat gebruiken een stuk groter.

Het is gewoon NIET verstandig en uiterst DOM om op die leeftijd terwijl je naturel nog niks bereikt te gaan kuren.

Waarschijnlijk wil zoals hierboven al gezegd de TS hier niks van weten en gaat hij gewoon z'n kuur doen om na een paar maanden uiterst spijt te hebben, maarja dan is t te laat.

Enfin, als we dan maar genoeg andere 19-jarige jongens afschrikken en hopelijk wat verstand in die jonge kopjes krijgen om van de AAS af te blijven tot je er 100% aan toe bent.

Ik denk dat er op dit forum meer dan zat naturels rondlopen die als voorbeeld kunnen dienen wat naturel haalbaar is.
 
Ben ik het toch niet mee eens.

Als wij deze jongen aansporen/goedkeuren om te gaan kuren en hem er ook nog bij helpen is de kans dat de volgende 19-jarige gast langskomt, dit topic leest, besluit dat het allemaal wel niet zo spannend zalzijn, en ook gaat gebruiken een stuk groter.

Het is gewoon NIET verstandig en uiterst DOM om op die leeftijd terwijl je naturel nog niks bereikt te gaan kuren.

Waarschijnlijk wil zoals hierboven al gezegd de TS hier niks van weten en gaat hij gewoon z'n kuur doen om na een paar maanden uiterst spijt te hebben, maarja dan is t te laat.

Enfin, als we dan maar genoeg andere 19-jarige jongens afschrikken en hopelijk wat verstand in die jonge kopjes krijgen om van de AAS af te blijven tot je er 100% aan toe bent.

Ik denk dat er op dit forum meer dan zat naturels rondlopen die als voorbeeld kunnen dienen wat naturel haalbaar is.


Bullshit verhaal van je.


Je kunt toch wel duidelijk onderscheid maken, van iemand die er serieus mee bezig is.

zich er wat in heeft verdiept en een redelijk voedingsschemapost.

of iemand die zomaar wat opschrijft van roids.

wat totaal nergens op slaat of die niet een 2% ervanaf weet.



Hoi bun johny wil krrtje pakken van win stan tableten


wat moet ik nemen en hoeveel,

er is me ook gezegd dat ik paratabletten kan eten zou ook dgoed zijn.

moet ik adt samen stuk of 5 van eten voor het trainen.?


Edit: ben al 22 jaar en train een maand of 2

weeg nu al 68 kiloos en ben 1.89 lang.

Greetsz
 
Klopt man, maar er zijn ook mensen die alleen lezen en niet posten.
 
Bullshit verhaal van je.


Je kunt toch wel duidelijk onderscheid maken, van iemand die er serieus mee bezig is.

zich er wat in heeft verdiept en een redelijk voedingsschemapost.

of iemand die zomaar wat opschrijft van roids.

wat totaal nergens op slaat of die niet een 2% ervanaf weet.

Inderdaad, dit is ook wat ik bedoelde. Ik keur het niet goed wat topicstarter wil doen, maar je kunt iemand die wel degelijk wat onderzoek heeft gedaan beter wat tips geven dan slechts te roepen: "Meer eten!" Met een achterlijke smiley erachter.

Dat soort postcount-opkrik posts heeft niemand wat aan en helemaal de TS niet.

In dit specifieke geval denk ik persoonlijk dat TS wel weet wat de consequenties van het gebruik van dbol zijn en dat hij daarover heeft nagedacht, voordat hij dit topic opende. Ik geef dan mijn mening dat hij gewoon 40mg ED kan gebruiken, wat hij misschien ook aanneemt. Dat ik het goedkeur voor iemand van zijn leeftijd + trainingsachtergrond is een tweede.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven