AndroidHealthClinic

Cutting..

Bezoekers in dit topic

SHaDoWLanDZ

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
25 aug 2005
Berichten
1.776
Waardering
19
Lengte
1m79
Massa
99kg
Vetpercentage
17%
Heren, voor mij is het hoog tijd om te gaan cutten..
De klok heeft weer geslagen..
Momenteel sta ik rond de 18-19% (102kg) (2,5jaar geleden was dit 102kg op 26-27%)

Ik wil een 3 maand lange cut houden om dit terug te brengen naar een voor mij
reeds onmogelijke 10-12% zonder al teveel massa verlies! ...

(Laagste ooit was 14-15%.. ik heb een ubertrage stofwisseling, van nature dus altijd vet geweest..vooral buikvet, ook al zit ik al 2 jaar op een goed voedingsschema (clean! ) Ik moet hemel en aarde verzetten om geen vet aan te komen..) :rolleyes: :mad:

De eerste weken wilde ik zowieso een % of 2-3 kwijtgeraken zonder "hulp",
alleen met een goed voedingschema, cardio en wat Stackers/Animal Cuts

Vanaf dan, wilde ik de grote middelen inschakelen waar ik mij de laatste weken over heb ingelezen..

Mijn "voorlopig" idee...:


JULI

week 1 Stacker 4
week 2 stacker 4
week 3 stacker 4 + 50mg efedrine + T3 25mcg
week 4 stacker 4 + 50mg efedrine + T3 50mcg + 40mg stanozolol

AUGUSTUS

week 5 Stacker 4 + Efedrine 100mg + T3 75mcg + 40mg stanozolol
week 6 Stacker 4 + Efedrine 100mg + T3 100mcg + 40mg stanozolol
week 7 Stacker 4 + Efedrine 100mg + T3 100mcg + 40mg stanozolol
week 8 Stacker 4 + Efedrine 100mg + T3 100mcg + 40mg stanozolol

SEPTEMBER

week 9 Clenbuterol + Afbouw T3 75mcg + 40mg stanozolol
week 10 Clenbuterol + Afbouw T3 50mcg + nolvadex
week 11 Clenbuterol + Afbouw T3 25mcg + nolvadex
week 12 Clenbuterol + high carb + gugglesterones (SAN - T3 supplement) + ECA

(Na T3 cycle koolhydraten (drastisch) verhogen om je thyriodlevel omhoog te brengen)

De opbouw van T3 zal waarschijnlijk wel wat vlugger verlopen en niet wekelijks..!

Cardio: 3 tot 4x per week
1 dag 20min HIIT afgewisseld met 1 dag 30-45min normaal joggen, in het weekend en met middagpost op lege maag.

Voedingsschema: tot de puntjes uitgekiend, zeer laag in carbs,hoog in eiwitten natuurlijk.
Behalve ontbijt (75gr brinta) en na de training 40gr rijst. De vetten zijn ook in orde (veel vis + omega 3-6-9 supplement)
3-4 liter water + geen zuivel.

Carbcycling: uiteraard! de eerste weken wel alleen in het weekend (za of zo), daarna eod.

De stanozolol staat er naast om spiermassaverlies tegen te gaan natuurlijk.. (6weken + 2weken nakuur)


Mijn vraag aan jullie:

Is week 5-6-7-8 geen overkill met de efedrine op 100mg en T3 op 100mcg..?
Ik denk dat ik met 50mg efedrine en 100mcg T3 ook wel een eind geraak :D

De clenbuterol is eigenlijk nog als optie gezet als het allemaal niet hard genoeg gaat ( :D ), en dus komt er dan ook Taurine bij tegen spierverkrampingen,..


Eventuele tips, adviezen,.. wees welkom!
 
Moet je aardig van opdrogen kerel!!
 
Is die stacker + 100mg efedrine niet wat te veel van het goede? De cardio zou ik opdrijven naar een uur zo'n 5 maal per week, ik weet het het is afzien maar cardio is volgens mij super belangrijk tijdens het cutten.
 
Heren, voor mij is het hoog tijd om te gaan cutten..
De klok heeft weer geslagen..
Momenteel sta ik rond de 18-19% (102kg) (2,5jaar geleden was dit 102kg op 26-27%)

Ik wil een 3 maand lange cut houden om dit terug te brengen naar een voor mij
reeds onmogelijke 10-12% zonder al teveel massa verlies! ...

(Laagste ooit was 14-15%.. ik heb een ubertrage stofwisseling, van nature dus altijd vet geweest..vooral buikvet, ook al zit ik al 2 jaar op een goed voedingsschema (clean! ) Ik moet hemel en aarde verzetten om geen vet aan te komen..) :rolleyes: :mad:

De eerste weken wilde ik zowieso een % of 2-3 kwijtgeraken zonder "hulp",
alleen met een goed voedingschema, cardio en wat Stackers/Animal Cuts

Vanaf dan, wilde ik de grote middelen inschakelen waar ik mij de laatste weken over heb ingelezen..

Mijn "voorlopig" idee...:


JULI

week 1 Stacker 4
week 2 stacker 4
week 3 stacker 4 + 50mg efedrine + T3 25mcg
week 4 stacker 4 + 50mg efedrine + T3 50mcg + 40mg stanozolol

AUGUSTUS

week 5 Stacker 4 + Efedrine 100mg + T3 75mcg + 40mg stanozolol
week 6 Stacker 4 + Efedrine 100mg + T3 100mcg + 40mg stanozolol
week 7 Stacker 4 + Efedrine 100mg + T3 100mcg + 40mg stanozolol
week 8 Stacker 4 + Efedrine 100mg + T3 100mcg + 40mg stanozolol

SEPTEMBER

week 9 Clenbuterol + Afbouw T3 75mcg + 40mg stanozolol
week 10 Clenbuterol + Afbouw T3 50mcg + nolvadex
week 11 Clenbuterol + Afbouw T3 25mcg + nolvadex
week 12 Clenbuterol + high carb + gugglesterones (SAN - T3 supplement) + ECA

(Na T3 cycle koolhydraten (drastisch) verhogen om je thyriodlevel omhoog te brengen)

De opbouw van T3 zal waarschijnlijk wel wat vlugger verlopen en niet wekelijks..!

Cardio: 3 tot 4x per week
1 dag 20min HIIT afgewisseld met 1 dag 30-45min normaal joggen, in het weekend en met middagpost op lege maag.

Voedingsschema: tot de puntjes uitgekiend, zeer laag in carbs,hoog in eiwitten natuurlijk.
Behalve ontbijt (75gr brinta) en na de training 40gr rijst. De vetten zijn ook in orde (veel vis + omega 3-6-9 supplement)
3-4 liter water + geen zuivel.

Carbcycling: uiteraard! de eerste weken wel alleen in het weekend (za of zo), daarna eod.

De stanozolol staat er naast om spiermassaverlies tegen te gaan natuurlijk.. (6weken + 2weken nakuur)


Mijn vraag aan jullie:

Is week 5-6-7-8 geen overkill met de efedrine op 100mg en T3 op 100mcg..?
Ik denk dat ik met 50mg efedrine en 100mcg T3 ook wel een eind geraak :D

De clenbuterol is eigenlijk nog als optie gezet als het allemaal niet hard genoeg gaat ( :D ), en dus komt er dan ook Taurine bij tegen spierverkrampingen,..


Eventuele tips, adviezen,.. wees welkom!

Ik denk dat elk lichaam hier anders zal reageren. Als ik dit schema zou gebruiken zou ik helemaal nerveus worden van al die middelen die hetzlefde eigenlijk doen. Ik zou T3 en efedrine beide op 50 houden op 5t/m8. Suc6 met cutten.
 
Ozgur >

Dat is waar!
Ik ben al wat gewend van Efedrine dus zo'n vaart zal het wel niet lopen, T3 enzo, geen ervaring mee, en het zijn geen snoepjes dus dat word uitkijken en zelf aanvoelen bij het opbouwen.

AronW > Denk je dat het zo belangrijk is dan? Ik bedoel, ik ga zowieso voldoende cardio doen, maar uiteindelijk zal het resultaat meer gaan afhangen van een correct voedingschema, dan het al dan niet opvoeren van cardio?

Ik ga nu niet doen alsof cardio overrated is, integendeel! Maar de voeding zal toch meer teweegbrengen dan cardio opdrijven naar 5x een halfuur meer dan vooropgesteld... (meningen zullen hier toch wel verdeeld zijn :) )

Henk de Tank > Dat is de bedoeling ;) :D



iig, Bedankt voor de tips jonges..!!!!
 
Ephedrine hoef je toch niet op te bouwen?
 
Nee, normaal zou ik 'm op 50mg houden.. daarom mijn vraag.. zou 100mg efedrine geen overkill zijn.. ik heb 'm wel in m'n schema opgenomen, maar louter als voorbeeld of suggestie..
 
Miss word dit me voorjaarskuur volgend jaar dus ben benieuwd succes in ieder geval..
 
Ik zou denk 50mg doen omdat je die T3 er al naast heb
 
Ga je n logje bij houden? Ben wel nieuwschierig..
 
Waarom al die (hulpmiddelen)?

met een goed trainingsschema en voeding is genoeg te doen in 3 maand tijd.

evt. kun je na 6-8 weken wat toevoegen (ECA-stack met winny tabs)
 
Hey Shadowlandz,

Heftig schema'tje hoor. Zal zeker resultaten geven! Maar kijk idd uit voor de overkill (lees oa 100mg ephedrine)
Succes iig en zie dat je het niet aan je hart krijgt...;)

Grtz
 
ken niets van al die juices maar alvast veel succes met cutten ;)
 
Hey Shadow,

ik heb hetzelfde lichaam als dat van jouw ongeveer. Ik heb wel wat kuurtjes gedaan maar vrijwel altijd om te cutten. Dat is zwaar klote want goede massa opbouwen zit er bijna niet bij...

Ik heb ook al van alles geprobeerd maar het belangrijkste is 100% inzet en volhouden.

Ben benieuwd wat T3 voor jou doet. Ik ben zelf vrij hoog gegaan, over de 100mcg en vond het maar matig.
Misschien eens zoeken naar een thyroid pct? Met guggelsterones ging het bij mij goed na T3 gebruik.

Misschien is hgh ook wat voor jou? Zelf ook nog geen ervaring mee...
 
Nog iemand met dezelfde misere als het op cutten aankomt :p

100mg Efi is idd wat veel gezien je lichaam maar tot 90mg per dag kan opnemen ;)
En 3 keer 30mg is bv beter dan 2 keer 50 ;) Ga je er trouwens ook cafeïne/asperine
bijnemen?

Die laatste week ga je clenbuterol nemen EN een ECA stack?
Gaat je tikkertje niet leuk vinden hoor kerel.
 
Nog iemand met dezelfde misere als het op cutten aankomt :p

100mg Efi is idd wat veel gezien je lichaam maar tot 90mg per dag kan opnemen ;)
En 3 keer 30mg is bv beter dan 2 keer 50 ;) Ga je er trouwens ook cafeïne/asperine
bijnemen?

Die laatste week ga je clenbuterol nemen EN een ECA stack?
Gaat je tikkertje niet leuk vinden hoor kerel.


plus het is ook niet optimaal, omdat clenbuterol en ephedrine elkaar in de weg zitten. Of de 1, of de ander..
Verder ziet het er wel nice uit.
 
Nog iemand met dezelfde misere als het op cutten aankomt :p

100mg Efi is idd wat veel gezien je lichaam maar tot 90mg per dag kan opnemen ;)
En 3 keer 30mg is bv beter dan 2 keer 50 ;) Ga je er trouwens ook cafeïne/asperine
bijnemen?

Die laatste week ga je clenbuterol nemen EN een ECA stack?
Gaat je tikkertje niet leuk vinden hoor kerel.

Bron?
 
DOSERING: De minimale dosis die je temperatuur verhoogt, is 15 mg efedrine op 150 mg cafeine. De maximale hoeveelheid efedrine die je per inname kunt hebben is 30 mg. Per dag moet je dosis efedrine beneden de 90 milligram blijven.

Het lichaam wordt vrij snel ongevoelig voor cafeïne en efedrine. Aspirine vertraagt dat proces waardoor de werkzaamheid van de combinatie groter wordt. Een standaard tablet van 400-500 mg aspirine is daarvoor voldoende, ongeacht je dosering van C en A. Vind je 1500 mg aspirine op een dag te gortig, dan kun je ook volstaan met een kinderaspirientje.

Je kunt de afbraak van de cafeïne vertragen door er een grapefruit bij te eten: daarin zit een stof die het afbraakproces in de lever afremt.

BRON: [Link niet meer beschikbaar]
 
ziet leuk uit mss ook iets voor mij
ga je logje bijhouden ?
 
Back
Naar boven