AndroidHealthClinic

clen overdose? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1986_4

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
44
Waardering
0
ik heb juist clenbuterol gekocht en heb tabs van 0,05mg. ik wou beginnen met 25mcg dus heb er 5 geslikt... Maar ik lees nu precies dat ik geen 25mcg binnen heb maar 250mcg, klopt dat? ik dacht 1x0.05mg = 5mcg nee? Mijn handen trillen wel goed en ben licht in mijn hoofd, lol.[/
 
Amai, ik dacht al dat het weinig was, lol :D Mijn dealer zei dat ik 4 moest nemen om 20mcg binnen te hebben, k*tkerel
 
Die tabs zijn 20mcg, 40 mcg of 50mcg.

Welke heb je en hoeveel heb je genomen?
 
0.05mg en 5... de dealer zei 4 nemen om te beginnen...
 
welja, heb in het verleden wel al eens een gram coke in één keer opgesnoven, zal het wel overleven
 
ik moet toch geen antigifcentrum bellen nu? iemand die weet of het gevaarlijk is? ik heb lichte hoofdpijn en trillende handen, snelle hartslag, maar voel me wel oké
 
overleef je wel, relax... en zoniet ben je gelijk voor je ignorance beloont ;)

ik zou proberen zo min mogelijk te doen... ohja gezien de halfwaarde tijd zal je er nog wel ff last van blijven houden... geen andere stimulanten nemen als koffie, cola, etc.
 
hm, ik begin het eigenlijk nog lekker te vinden ook :D maar goed, ik veronderstel nu na die foute informatie van mijn dealer dat er geen clen tabs van 5mcg bestaan, maar dat ik er van 50mcg heb. Zal morgen dan maar niets nemen aangezien ik gelezen heb dat de halfwaardetijd 35uur is... komt goed. Volgende keer beter informeren op internet en minder luisteren naar de levrancier
 
overleef je wel, relax... en zoniet ben je gelijk voor je ignorance beloont ;)

ik zou proberen zo min mogelijk te doen... ohja gezien de halfwaarde tijd zal je er nog wel ff last van blijven houden... geen andere stimulanten nemen als koffie, cola, etc.

En trainen vanavond?
 
idd.. altijd je info dubbelchecken, vooral als het op je gezondheid aankomt.
maargoed.. zo te horen heb je je les geleerd :D

weltrusten ;)
 
persoonlijk zou ik niet gaan trainen met 250mcg clen in mn systeem...
waarom je hartslag nog verder opjagen?
ga lekker een filmpje kijken ofzo...
 
Mijn hartslag in rust bedraagt 95 nu, en ze zijn sowieso allemaal aan het werken. Aangezien ik normaal een hartslag in rust van 55 heb is dit wel hoog. Gelukkig ben ik gezond en heb ik een sterk hart, amai :D:D:D Stel je voor dat ik wou beginnen met 60mcg, dan had ik nu 600mcg binnen, slik :S Anabolica is iddddd gevaarlijk, zeker met onjuiste informatie. Volgende keer dat ik hem zie zal ik eens goed onder zijn voeten geven. Goed begin moet ik zeggen
 
95 in rust valt nog mee, dat heb ik ook na een paar kopjes koffie.
Zoals al gezegd, hou je rustig, beter niet gaan trainen. Geen koffie/red-bull e.d. drinken. Probeer wat te eten.
En nu maar hopen dat je kan slapen vannacht.
 
persoonlijk zou ik niet gaan trainen met 250mcg clenbuterol in mn systeem...
waarom je hartslag nog verder opjagen?
ga lekker een filmpje kijken ofzo...

Sesamstraat om niet je hartslag verder te laten oplopen.;)
 
Back
Naar boven