AndroidHealthClinic

Clenbuterol gebruiken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

perser01

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2008
Berichten
8
Waardering
0
Hallo mensen, Ik gebruik nu 5 dagen clenbuterol 0,05 mg en een vriend van me zei dat ik
helft ervan zou moeten slikken en dat 3 weken en dan 3 weken weer niet

en nou lees ik andere verhalen over de hoeveelheid, en over de aantal weken op verschillende website's

volgens mij slik ik de hoeveelheid gewoon te weinig, want ik krijg een kwartier nadat ik het slik heel ff hoofdpijn en na een uur ga ik 45 min op crosstrainer, sinds ik geen behoefte heb om buiten te rennen, vriend van me zei dat ik 45 min op zn minst moet rennen

verder geen trillinge.. tenminste ik merk er niks van mischien komt het door de hoeveelheid ik heb geen zin 3 weken, voor niks me in te zetten

ik ben best wel klein dus mischien dat hij het daarom zegt 1.53
verder doe ik dit om een strak lichaam te krijgen

hij zei dat je na 3 weken wel resultaat ziet dus ik weeg 52, en ik zou graag op 48 wegen dat zou ik zelf binnen no time kunnen doen met dieet
maar ik wil een strakke resultaat.. dus ik dacht ik ga 3 weken gewoon proberen

hoor k niet een hele pilletje te slikken?

alvast bedankt voor jullie reactie's
 
verkeerde sectie en btw 18j,das veel te vroeg
 
48kg bij 1m53 is ook bijna ondergewicht hoor...je hebt dan geen strak lichaam maar gewoon een paar botten waar wat vel aan hangt.
 
Ik schrik van dit soort post, doe alsjeblieft toch niet zo dom. Ga lekker trainen, 1,53 18 jaar, wie weet ben je nog niet eens uitgegroeid en als aan de Clenbuterol? Wat jij doet lijkt meer op pro-anna dan DBB IMO.
 
Ik schrik van dit soort post, doe alsjeblieft toch niet zo dom. Ga lekker trainen, 1,53 18 jaar, wie weet ben je nog niet eens uitgegroeid en als aan de Clenbuterol? Wat jij doet lijkt meer op pro-anna dan DBB IMO.

Pro-anna?
ik ben genoeg uitgegroeit, ik wil alleen paar instructie's
weet zelf wel waar ik mee bezig ben
 
48kg bij 1m53 is ook bijna ondergewicht hoor...je hebt dan geen strak lichaam maar gewoon een paar botten waar wat vel aan hangt.

ik weeg 52 kilo, en al weeg ik 48 ben ik nogsteeds niet slank
dus dacht ik probeer wel wat anders deze keer
 
Er zijn zat andere middelen om af te vallen;) het begint bij jezelf dieet hoeft niet perse
gewoon met cardio stap voor stap.
 
Nee dat weet je niét. Anders zou je dit niet posten. Er staan genoeg topics hier op DBB hoeveel en hoelang je het moeten nemen.

BTW voor je 21 clenbuterol nemen én maar 52kg wegen???
Onverantwoord.

De raad die ik u wil geven is: neem het gewoon niet. Het heeft een keiharde werking en je kan er hartritmestoornissen van oplopen. Speel niet met je gezondheid..

Je moet maar 4kg afvallen, daar hoef je zelfs geen rommel voor te slikken. Gewoon minder & gezonder eten en elke dag een uur fietsen/lopen is toch genoeg?

En wil je toch iets nemen,gebruik dan liever wat (legale) stackers zoals Venom hyperdrive van ALRI. Dat is ook niet erg gezond maar Clen is gewoon een stap te ver, zeker als je al zo mager bent als jij.

Neem dit niet verkeerd op, wil je gewoon wat goeie raad geven
grtjs
 
Dit is wel heeel zielig . Sad but true . :(
 
niet doen en vooral niet omdat je blijkbaar NIET weet wat je doet imho
 
niet doen en vooral niet omdat je blijkbaar NIET weet wat je doet imho

Niet dat jullie helpen om de juiste instructies te geven
en, dan vraag ik me af wat intreseert het jullie uberhaubt als ik dat wel doe.
 
Niet dat jullie helpen om de juiste instructies te geven
en, dan vraag ik me af wat intreseert het jullie uberhaubt als ik dat wel doe.

Wij zijn lid van een forum met een goede reputatie . Wij hebben er dus enkel baat bij de mensen op de juiste weg te helpen . Niemand heeft er iets aan dat jij je lichaam verdoet .
Clenbuterol is straf spul . Dat zijn paardenhormonen kerel . Je bent 18 en in de fleur van je leven . Ga buiten sporten ipv roofbouw te plegen op je lichaam . Wees nu niet lui...
 
NIKS.... ga lekker tussen de koeien aan het infuus staan dan!
 
Wij zijn lid van een forum met een goede reputatie . Wij hebben er dus enkel baat bij de mensen op de juiste weg te helpen . Niemand heeft er iets aan dat jij je lichaam verdoet .
Clenbuterol is straf spul . Dat zijn paardenhormonen kerel . Je bent 18 en in de fleur van je leven . Ga buiten sporten ipv roofbouw te plegen op je lichaam . Wees nu niet lui...

+1 :)
 
Niet dat jullie helpen om de juiste instructies te geven
en, dan vraag ik me af wat intreseert het jullie uberhaubt als ik dat wel doe.


Kan je niet lezen?? wat heb ik net allemaal geschreven.:mad:
Met zon achterlijke stellingen kan je beter niet posten op dit forum.;)

Wij proberen enkel raad te geven & als het ons niet interesseert, wat is
het nut dan in de 1e plaats dat jij dit topic opent? :p
 
maar dit geeft maar weer aan dat je eigenlijk helemaal geen advies of raad wilt want je wilt alleen maar horen wat je wilt horen :) dus wat wil je dat we zeggen?
ja joh super spul doe maar?
of kun je het ook accepteren dat we jou proberen te behoeden voor een fout
 
maar dit geeft maar weer aan dat je eigenlijk helemaal geen advies of raad wilt want je wilt alleen maar horen wat je wilt horen :) dus wat wil je dat we zeggen?
ja joh super spul doe maar?
of kun je het ook accepteren dat we jou proberen te behoeden voor een fout

right on!
 
Holy shit. Ik kijk nergens meer van op maar dit is weer record-breaking.
 
verder geen trillinge.. tenminste ik merk er niks van mischien komt het door de hoeveelheid ik heb geen zin 3 weken, voor niks me in te zetten

Nou met zo'n houding kom je er niet...

Niets voor niets makker....

Wat denk je dan, dat clen een wondermiddel is ? Niet hoor. Doe jij nou maar 5 dagen per week cardio en let op je eten. Dan krijg je die kilo's er ook wel af... Hoewel ik me afvraag of dat met jouw gewicht aan te raden is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven