Fitness Seller

Breed worden zonder anabolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xcelent

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2006
Berichten
7
Waardering
0
Het gaat sneller met anabolen om breed (BIG te worde)

Maar wil van jullie weten
HET kan ook zonder die troep toch?

er zullen er zeker een paar zijn die het gebruiken maybe wel veel
Maar degene die zonder hebben gedaan
Hoelang duurt het voordat je een beetje resultaat bereikt
 
Xcelent zei:
Het gaat sneller met anabolen om breed (BIG te worde)

Maar wil van jullie weten
HET kan ook zonder die troep toch?

er zullen er zeker een paar zijn die het gebruiken maybe wel veel
Maar degene die zonder hebben gedaan
Hoelang duurt het voordat je een beetje resultaat bereikt

Jij zal veel positieve reacties oogsten denk ik. :thumbup:
 
Xcelent zei:
Het gaat sneller met anabolen om breed (BIG te worde)

Maar wil van jullie weten
HET kan ook zonder die troep toch?

er zullen er zeker een paar zijn die het gebruiken maybe wel veel
Maar degene die zonder hebben gedaan
Hoelang duurt het voordat je een beetje resultaat bereikt

Ja, je kan groot worden. Hoe lang dat gaat duren, ligt helemaal aan je aanleg en instelling.
 
Xcelent zei:
Het gaat sneller met anabolen om breed (BIG te worde)

Maar wil van jullie weten
HET kan ook zonder die troep toch?

er zullen er zeker een paar zijn die het gebruiken maybe wel veel
Maar degene die zonder hebben gedaan
Hoelang duurt het voordat je een beetje resultaat bereikt

You've got yourself a lot of reading to do...

Het kan makkelijk zonder, denk tegen de tijd dat je merkt dat het niet zonder kan je er ook meer van snapt.
 
Kun je dit soort discussies/vragen niet in een ander topic doen.
Dit is juist bedoeld om info en verslagen m.b.t. anabolen te geven.
 
Is heel goed mogelijk. Goede voeding, juiste trainingsmethode doen veel. Daarbij goeie genen en je komt een heel end.
Vergeet niet dat veel van de jongens die nu kuren de eerste jaren zich het lazarus hebben getrained en pas zijn gaan kuren toen ze hun eigen maximale natuurlijke groei hadden bereikt.

*Voor wie nu helemaal in een stuip ligt, ja bovenstaande is een utopisch gedachte ;)
 
Je zult nooit groter worden dan je natuurlijke grens, denk dus niet dat je een prof kunt worden zonder AAS. Ik weet niet wat je verstaat onder " breed" maar je kunt toch een aardige fysiek kweken zonder AAS, laten we zeggen richting Yuri v. Gelder.
 
ja dat kan:
hebben ze ook iets heel handigs voor uitgevonden.
het heet: voedsel
 
Xcelent zei:
Het gaat sneller met anabolen om breed (BIG te worde)

Maar wil van jullie weten
HET kan ook zonder die troep toch?

er zullen er zeker een paar zijn die het gebruiken maybe wel veel
Maar degene die zonder hebben gedaan
Hoelang duurt het voordat je een beetje resultaat bereikt
Tuurlijk kan het ook zonder die troep:thumbs:

Er zijn er idd maar een paar die gebruiken, zeker in deze sectie. Anabolen zijn taboe hier.

Een beetje resultaat zie je al na een paar weken. Voor wat meer resultaat moet je wat langer trainen:thumbs:
 
ruderudie zei:
verstaat onder " breed" maar je kunt toch een aardige fysiek kweken zonder AAS, laten we zeggen richting Yuri v. Gelder.

Als dat het grootste is stop ik met trainen.. wat een onzin!
 
idd zonder goede genen geraak je op natuurlijke weg niet echt ver,heb ik al bij verschillende mense gezien waarbij hun voeding en hun training optimaal is,maar als je er geen aanleg voor hebt mag je het vergeten om breed te worden,dan zal je zelfs de fysiek van yuri v.gelder niet halen als je 20 jaar traint.
 
Kom op zeg, met wat doorzettingsvermogen is de fysiek van Yuri van Gelder zeker haalbaar, er wordt nu alleen maar gekeken naar hoe droog de man staat. Qua massa is het echt niet zo extreem, 1 goede bulkcyclus en je bent er.
 
ironmike86 zei:
idd zonder goede genen geraak je op natuurlijke weg niet echt ver,heb ik al bij verschillende mense gezien waarbij hun voeding en hun training optimaal is,maar als je er geen aanleg voor hebt mag je het vergeten om breed te worden,dan zal je zelfs de fysiek van yuri v.gelder niet halen als je 20 jaar traint.


Onzin natuurlijk. Al heb je geen aanleg, dan wordt je echt wel breed. Je moet er gewoon hard voor trainen, en goed eten. Je weet wel het standaard verhaaltje om groot te worden. Je zal er misschien wel wat langer over doen. En zo heel erg geweldig is het fysiek van yuri niet. Het lijkt allemaal wat groter omdat hij maar 1.50 is ofzo :p

De mensen die zeggen dat je naturel niet groot kan worden zijn de mensen hier die op hun 19e al een spuit in hun reet hebben geduwd en nu niet meer zonder goed kunnen groeien.
 
Man je kunt een beer worden zonder AAS.

Je moet er de juiste instelling voor hebben, dat wil zeggen vreten en trainen als een beest en niet gaan zeuren als je tonijn minder lekker vindt. Nee gewoon werken aan je doel. Verder is aanleg ook belangrijk, zoals met alles. Kijk anders eens naar wat foto's van naturel wedstrijden.
 
hehe bedankt voor jullie reacties
Wel top dat jullie zo helpen

Moet inderdaag nog veel lezen en leren
Snap veel dingen nog niet

Maar wil zeker het onderste uit de kan halen

Thnx
 
Ik heb vrij weinig aanleg en ben in 10 jaar trainen van 65 kilo naar 95 kilo gegaan. Zit nu wel tegen me genetische grens aan dus weet niet of ik naturel ga blijven want ben nog steeds niet groot genoeg. Wat is breed? toen ik 70 woog dacht ik als ik 90 ben dan ben ik echt breed, nu denk ik als ik 105 ben dan ben ik vast echt breed enz

Ik heb bigorexia!
 
Je moet ook niet in gewicht denken, daar gaat het meestal verkeerd imo. Een droge 90 kan groter zijn dan een bulkende 105.
 
Xcelent zei:
Het gaat sneller met anabolen om breed (BIG te worde)

Maar wil van jullie weten
HET kan ook zonder die troep toch?

er zullen er zeker een paar zijn die het gebruiken maybe wel veel
Maar degene die zonder hebben gedaan
Hoelang duurt het voordat je een beetje resultaat bereikt

Wat is troep? En wil je snel breed zijn? gebruik dan synthol. Werkt echt goed en is geen troep.
 
Jopske zei:
Je moet ook niet in gewicht denken, daar gaat het meestal verkeerd imo. Een droge 90 kan groter zijn dan een bulkende 105.


Ik gebruik de kilo's alleen om het duidelijk te maken dat breed iets relatiefs is, sta bijna nooit op de weegschaal.
 
Voorbeeld:
Ikzelf, +30 kg spiermassa zonder exogeen hormoon. Alles kan als je maar echt wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven