AndroidHealthClinic

Biergist tegen puistjes?

  • Topic starter USSR
  • Startdatum
  • Reacties 21
  • Weergaven 7K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

USSR

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2009
Berichten
749
Waardering
40
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
heeft er iemand hier weleens biergistpillen gebruikt tegen de puistjes in/na je kuur? mn vriendin wees me erop dat ze wilde dat ik het ging gebruiken, niet dat het bij mij zo ernstig is, maar zodat het niet gekker word iig..

anyone?
 
Wil ik ook weten, stik van de 'puistjes' in de kuur, en daarna ook nog een lange tijd.
 
Ben de jeugdpuistjes tijd al voorbij.
heb wel vaker gehoord dat het preventief werkt.
 
Ahja, dat hoort erbij zeker. Ik stoor me er nu al niet meer aan maar moest ik er toch vanaf willen dan zal ik roa gebruiken.
 
zijn mensen die in de puberteit onderzaten ook eerder geneigd last te krijgen van acne tijdens een kuur? vraag mij dit al een tijdje af
 
alsof biergist je van je kuurpuisten gaan afhelpen. Met Roa heb je zekerheid.
 
Biergist gaat niet helpen.

Vit. B5 op 500 mg/dag heb je meer aan.

En idd, roa werkt nog altijd het beste, in de meeste gevallen zal 10 a 20 mg/dag volstaan. Zodra de vellen aan je lippen hangen weet je dat je te hoog zit en moet je dosering verlagen.
 
zijn mensen die in de puberteit onderzaten ook eerder geneigd last te krijgen van acne tijdens een kuur? vraag mij dit al een tijdje af

Dit is bij mij niet het geval. Ik heb in mijn pubertijd nooit puistjes gehad. En nu tijdens de kuur wel.
 
Dit is bij mij niet het geval. Ik heb in mijn pubertijd nooit puistjes gehad. En nu tijdens de kuur wel.

maar kuren gooit de boel ook wel wat extremer om als dat de puberteit dat doet, ben benieuwd of er een hoop mensen zijn met de omgekeerde ervaring
d.w.z; veel puisten in puberteit(bijna acné/acné) en nauwelijks puisten(hier en daar een paar, op 1 hand te tellen) tijdens test kuren, en ook of het op dezelfde plekken zit
 
het is ook niet extreem bij mij na het kuren, maar mevrouw USSR vind het allemaal wat minder leuk...
 
ben 52 en heb nooit puisten gehad ook niet in de puber
ben HRTer dus gebruik al lang test in gel nooit last
zette van de zomer een halve ampul sust ik dacht da's gemakker met die zon
binnen drie dagen puisten op rug en schouders
waar het aan ligt???????????
schiet mij maar lek ik weet het niet
 
ben 52 en heb nooit puisten gehad ook niet in de puber
ben HRTer dus gebruik al lang test in gel nooit last
zette van de zomer een halve ampul sust ik dacht da's gemakker met die zon
binnen drie dagen puisten op rug en schouders
waar het aan ligt???????????
schiet mij maar lek ik weet het niet

Dit ligt hoogst waarschijnlijk aan onstabiele bloedwaardes. Maargoed, wat kan je eraan doen, daar probeer ik ook achter te komen. Roa, ga ik niet nemen.
 
Dit ligt hoogst waarschijnlijk aan onstabiele bloedwaardes. Maargoed, wat kan je eraan doen, daar probeer ik ook achter te komen. Roa, ga ik niet nemen.

heb al veel gelezen over rooscure shampoo, maar heb het zelf nog niet geprobeerd.

toen ik onder de puisten zat hielp niks, behalve geduld!
in mijn geval was dat zo'n 4tal maanden!!!
 
Als het erg wordt smeer ik er antibioticazalf op. Helpt mij snel. Geneest niet de kwaal maar wel het gevolg.
 
Neem nu 2 weken biergist tegen acne van kuren. Doet nog niets. 10 stuks per dag.
 
nooit puistjes gehad nu bescheiden kuurtje gedaan en ik sta vol ik jammer niet over enkele pukkels he voorzichtige schatting een honderttal op boven armen en rug sinds 5 dagen smeer ik er nizoral schampo op 10min laten indringen en afspoelen er treed gelukkig wat verbetering op
 
Neem nu 2 weken biergist tegen acne van kuren. Doet nog niets. 10 stuks per dag.

klopt biergist doet gewoon niks. ik nam er wel 25 per dag en nog merk je er niks van

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

nooit puistjes gehad nu bescheiden kuurtje gedaan en ik sta vol ik jammer niet over enkele pukkels he voorzichtige schatting een honderttal op boven armen en rug sinds 5 dagen smeer ik er nizoral schampo op 10min laten indringen en afspoelen er treed gelukkig wat verbetering op

waar haal je dat?
 
nizoral schampo tegen haaruitval,te koop bij de apo
 
Back
Naar boven