XXL Nutrition

Bestellen prohormonen vanuit Amerika?

Bezoekers in dit topic

Frederick

Novice
15 jaar lid
Lid sinds
10 jun 2003
Berichten
18
Waardering
0
Hallo,

Ik kom uit België en wil mijn supplementen online kopen via bodybuilding.com.
Nu wil ik een flesje prohormonen kopen maar dit is illigaal in Belgie.
Zou de douane dit in beslag nemen of zouden ze de inhoud van de doos niet bekijken en gewoon doorsturen naar mijn huisadres?

GRTZ

Frederick
 
mijn pakjes zijn twee jaar geleden onderschept geweest aan de douane. geld kwijt en om niet gerechterlijk te worden vervolgd, diende ik een brief te schrijven waarin ik verklaarde dat ik alles langs internet had gekocht en niet op de hoogte was dat dit in belgie verboden was. maar ge kunt chance hebben dat ze het niet zien. de controles zijn ondertussen wel verscherpt.
 
Prohormonen: begin er niet aan. Waarom wél prohormonen en geen AAS? Met prohormonen is bewezen dat je er meer bijwerkingen van krijgt dan uitwerkingen, het is verschrikkelijk duur en wordt vreselijk slim in de markt gezet.

Als je voor je gevoel denkt dat je nog aan de 'goeie' kant zit door prohormonen te gebruiken dan zou ik zeggen, open je ogen want de realiteit is anders.

Niks ten nadele van jou als persoon Frederick maar het geld van prohormonen kun je beter besteden aan gezondere supplementen dan wel aan een beschaafd kuurtje.

Groet,

DBC01
 
Thx voor de antwoorden. Dan maar geen prohormonen bestellen online zeker.

grtz
 
Back
Naar boven