Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Anabolen

ANABOLICS 2007 - Dé Encyclopedie op AAS Gebied!

• Bijna 1000 pagina’s dik!
  • Kuurschema’s voor beginners en gevorderden.
  • Bevat meer dan 200 profielen van verschillende aas.
  • No nonsens info over middelen en bijwerkingen.
  • Fakes, ug labs, en human grade info, foto’s en batch nrs.
  • IGF-1, Insuline, HGH, Diuretica,... alles komt aan bod!

» Klik hier voor een GRATIS dianabol voorbeeld profiel!

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 3 May 2008, 19:31   #1
Novice

Leeftijd: 41
Geslacht: M
Karma Power: 0 eduardo is op een gedistingeerde weg
Beroerd tijdens kuur

Ben nu bezig met mijn 3 de kuur in 2 jaar.
Totale duur van 12 weken.
Test e 500 mg per week.
Boldenone 600 mg per week.
Vanaf week 4, 50 mg proviron pd.

Waar ik nu tijdens iedere kuur last van heb in ongeveer mijn 3de week is dat ik mij zeer gestrest,(onrustig,schikkerig en slecht in slaap val, en als ik dan slaap ook weer regelmatig wakker schrik.

Mijn vraag is nu of er medegebruikers,forumleden zijn die dit ook hebben of er misschien een verklaring voor hebben.
Zou het kunnen zijn dat dit komt door de verstoring van de eigen hormoon balans en is hier iets tegen te doen.(Behalve stoppen met gebruiken.)
eduardo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2008, 20:44   #2
FLX
Competitive Bodybuilder
Gewichtheffer

FLX's Avatar

Karma Power: 9
FLX is herboren in de Dier realmFLX is herboren in de Dier realmFLX is herboren in de Dier realm
Post je stat's eens.
Oud 3 May 2008, 20:59   #3
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Leeftijd: 42
Karma Power: 60
jacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
vraag me af wat zijn stats daar mee te maken hebben...

kunnen bijwerkingen zijn en jawel iedereen reageert er anders op ;ik slaap wel goed maar korter enhet ligt er ook aan wat ik neem.

meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr:

Nog 16 dagen om te betalen
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2008, 21:17   #4
Novice

Stat's
1.88
98 kg
Bf 9%

Ben gewoon erg benieuwd waardoor dit wordt veroorzaakt.
Voelt gewoon niet goed.
Denk ook wel dat het een bijwerking is,maar hoe wordt het veroorzaakt.

Laatst aangepast door eduardo : 7 May 2008 om 17:45. Reden: verwijderen
Oud 3 May 2008, 21:27   #5
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 33
Karma Power: 3 u299778 is een juweel in het ruweu299778 is een juweel in het ruweu299778 is een juweel in het ruweu299778 is een juweel in het ruwe
ik heb der ook wel last van tijdens me kuurtjes bedoel dan slecht slapen en wakker worden en ik neem al meer als 17 jaar slaappillen (noctamid)
na ongeveer een uurtje schrik ik kan dan wakker en slaat mijn tikker wat harder
u299778 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2008, 21:46   #6
Novice

Ik heb er buiten mijn kuren totaal geen last van,dus ik weet ook bijna wel zeker dat het aan de anabolen ligt.Verder doen ze prima hun(werk).
Het lijkt wel of mijn lichaam een verhoogd adrenaline heeft,zo voelt het wel.

Hopelijk komt er nog een goede uitleg op deze vraag.
Alvast bedankt voor de verlopige reacties
Oud 3 May 2008, 22:10   #7
Ripped Bodybuilder

herkuul's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 16
herkuul is herboren in de Halfgod realmherkuul is herboren in de Halfgod realmherkuul is herboren in de Halfgod realmherkuul is herboren in de Halfgod realmherkuul is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (3 foto's)
van bold sliep ik minder vast en lang dan anders merkte ik
kreeg er wel geen hartkloppingen ofzo van

nu met test en deca slaap ik juist langer ben ik precies heel de dag lui

ieder zal anders reageren denk op bepaalde stoffen

Bigg Ass Lover

BP 91kg x4 96kgx1
SQ 60kg x 5
DL 54kg x 6
herkuul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 08:16   #8
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 36
Karma Power: 2 david12 is gewoon erg aardigdavid12 is gewoon erg aardigdavid12 is gewoon erg aardigdavid12 is gewoon erg aardigdavid12 is gewoon erg aardig
van testo is het bekend dat je er erg onrustig van kan worden, zelf ervaar ik het ook, daarom , bouw ik het op ipv van een frontload. Ik heb elke soort van kuren gedaan en dit werkt het beste tegen de onrust van de aas.
Dit is voor mij ook de reden om zo min mogelijk aas te pakken, alleen ter ondersteuning van mij hgh kuur
david12 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 08:24   #9
Cool Novice

crazy bull's Avatar

Karma Power: 1 crazy bull is op een gedistingeerde weg
Als ik deca/test kuur doe heb ik vooral last om opkomende agressie in bedwang te houden. Ik slaap wel goed maar minder lang, misschien eens wat later in je bed kruipen zodat je echt moe bent. Slaappilen ben ik niet echt voor te vinden eens je ermee begint dan kan je vaak niet meer zonder.
crazy bull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 08:25   #10
Cool Novice

crazy bull's Avatar

Karma Power: 1 crazy bull is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door david12 Bekijk Post
van testo is het bekend dat je er erg onrustig van kan worden, zelf ervaar ik het ook, daarom , bouw ik het op ipv van een frontload. Ik heb elke soort van kuren gedaan en dit werkt het beste tegen de onrust van de aas.
Dit is voor mij ook de reden om zo min mogelijk aas te pakken, alleen ter ondersteuning van mij hgh kuur
Hoe bouw je op? bouw je af ? pyramide?
crazy bull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 09:25   #11
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 2 david12 is gewoon erg aardigdavid12 is gewoon erg aardigdavid12 is gewoon erg aardigdavid12 is gewoon erg aardigdavid12 is gewoon erg aardig
bijv eerste 2 weken de helft vd normale dosering, ik blijf meestal gelijk met mijn doseringen gedurende de kuur
Oud 4 May 2008, 13:38   #12
Novice

Ik denk ook dat het wat moeilijker in slaap komen mede veroorzaakt wordt door het tijdstip van trainen,ben meestal pas rond 22.00 uur klaar.Eer dat je lichaam dan tot rust komt !.En merk ook dat ik slecht reageer op de snelle suikers na de training.(Wordt er nogal hyper van).Dit in combinatie met de evt bijwerkingen van de kuur verklaart al een hoop.
Oud 4 May 2008, 17:56   #13
Cool Novice

StrakkeFreddy's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 1 StrakkeFreddy is op een gedistingeerde weg
Toevallig heb ik dit enkele dagen geleden gelezen omdat een vriend dit wou gebruiken.
Rechtstreeks van wikipedia:

Although commonly compared to nandrolone, boldenone lacks progesterone receptor interaction and all the associated progestinic side effects. Boldenone can, however, produce mild androgenic side effects. Oily skin, acne, increased aggression and hair loss are all possible with this compound but rare. Boldenone does reduce to a more potent androgen dihydroboldenone via the 5-alpha-reductase enzyme (analogous to the conversion of testosteron to dihydrotestosterone (DHT), however its affinity for this interaction in the human body is low to nonexistent. Suppression of the HPTA, water retention, possible increase in acne and possible conversion to estrogen, high blood pressure are all side effects associated with Boldenone. Boldenone is also known to cause anxiety and flu like symptoms which manifest themselves most acutely in short ester versions like: acetate, and propionate (almost unusable), but which are also present in the enanthate, cypionate, and undecyclenate forms.

Hoop dat je hier wat mee bent
StrakkeFreddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 22:42   #14
Cool Novice

Karma Power: 3 dschot is op een gedistingeerde weg
Als je echt last begint te krijgen van angst gevoelens en/of paniekaanvallen zal ik als ik jouw was meteen stoppen met de kuur dmv afbouwen of een nakuurtje..
En als dit niet het geval is dan zal je jezelf goed in de gaten moeten houden zeker je gevoelens.
Als je al een tijdje gestresst bent en schrikkerig in jouw geval dan kan je weleens een paniekaanval krijgen met of zonder epilepsie en van daaruit in een zware depressie terecht komen in het ergste geval.
En kan uit ervaring spreken dat dat echt de hel is...
En als je stoppen met kuren wilt uitsluiten dan zijn er nog wel wat middelen, medicijnen om je overeind te houden tijdens en na de kuur...maar daarvoor kan je beter even langs de dokter (als ik mocht kiezen dan zou ik liever stoppen als ik jouw was :-)

Laatst aangepast door dschot : 5 May 2008 om 22:57.
dschot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 22:44   #15
VIP ŸžõrЙ
Elite Member

Yzord's Avatar

Blog Berichten: 3
Yzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma President
Dokter Yzord zal je helpen:

3ml GHB voor het slapen gaan. Maar niet elke avond doen.

En nee, is geen grap!

LOL @ DBB

Remember Lauw RiP 9-5-2008
"als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..."
Yzord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 23:21   #16
Freaky Bodybuilder
Elite Member

Infinity's Avatar

Infinity is herboren als heerser van het SamsaraInfinity is herboren als heerser van het SamsaraInfinity is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Stuur een bericht via MSN naar Infinity
Citaat:
Origineel gepost door Yzord Bekijk Post
Dokter Yzord zal je helpen:

3ml GHB voor het slapen gaan. Maar niet elke avond doen.

En nee, is geen grap!
Lekker toch pak hem dan alleen wel op 5

MSN
most-muscular@hotmail.com
Infinity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 23:39   #17
VIP ŸžõrЙ
Elite Member

Yzord's Avatar

Yzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma President
Ja maar 5ml is denk ik iets te om alleen in slaap te vallen

LOL @ DBB

Oud 6 May 2008, 06:59   #18
Dutch Bodybuilder

dit is het slechste advies, wat je iemand kunt geven. Je kunt ook zeggen pak lekker een snuifje s'morgens dan heb je geen last van slaperigheid

ik stop nu met reageren , ga nu op vakantie even me koffie opdrinken en vliegen maar, de groeten
Oud 6 May 2008, 07:56   #19
VIP ŸžõrЙ
Elite Member

Yzord's Avatar

Slechtste advies? Sorry hoor, maar je weet zeker niet hoe mentaal er iemand op achteruit gaat als men niet kan slapen? Hoe verrot zoiets voor zijn training is en uiteindelijk voor zijn humeur en kuur.

Het mag dan wel geen advies zijn die je zomaar bindend moet aannemen, maar het zou een ding kunnen zijn waarbij hij zijn rust vind.

LOL @ DBB

Oud 6 May 2008, 09:33   #20
Cool Novice

Leeftijd: 22
Karma Power: 1 Caesar is op een gedistingeerde weg
Hij zou natuurlijk ook eerst meer de natuurlijke producten kunnen gebruiken alvorens aan de ghb te gaan.

Haal bijvoorbeeld extra sterke valdispert bij je locale drogist. Mensel van valeriaanwortel, passiebloem extract en een kleine doses malatonine (slaaphormoon). Is gewoon in pil vorm. werkt bij mij altijd wel lekker. ook al heb ik nooit gekuurd.
Caesar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels