| | #1 |
| Ripped Bodybuilder | Arimidex
He, een vraagje als iemand een kuur zou doen zoals deze (below), zou 0,5mg Arimidex genoeg zijn om bloat te verkomen? Bedoeling is om droger te komen, massa te houden en eventueel een paar droge kilo's bij te komen.. w1/10 500mg Test E w1/10 200mg Deca w1/3 300mg Test Prop w6/10 40mg Winstrol ed w12/16 20mg Nolvadex ed grtz
__________________ OVERCOME Goal: Become an athlete |
| | |
| | #2 |
| Team XXL-Wabba Jr. Winner | Re: Arimidex
Is per persoon afhankelijk denk ik. Sommigen hebben al genoeg al 0.25 EOD om bloat te beperken.
|
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Arimidex
het zou wel ari zijn van een ug lab..
| | |
| | #4 |
| Team XXL-Wabba Jr. Winner | Re: Arimidex
En.. ? Ohja trouwens bloat voorkomen doe je voor het grootste deel met je dieet. |
| | |
| | #5 |
dacht gewoon met de iets mindere kwaliteit dan een hg product..maar swat thanks voor de input
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2005 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Arimidex
Probeer het gewoon. Begin anders met een nog lagere dosering en kijk hoe je erop reageerd. |
| | |
| | #7 |
| VIP ŸžõrЙ | Re: Arimidex
ik zit op 0,5 en dat werkt al goed
__________________ Remember, misery loves company... Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." Official DON of the ..::Tuig van de Richel CLAN::.. |
| | |
| | #8 | |
Citaat:
@Yzord daar ga ik idd mee beginnen thx voor de hulp mannen grtz
__________________ OVERCOME Goal: Become an athlete | |
| | |
| | #9 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m80 106kg 12% Karma: | Re: Arimidex
waarom geen provi
|
| | |
| | #10 |
khou heel makkelijk vocht/vet vast + kheb van die grote stevige tepels die ik niet graag nog meer zie opzwellen.. heb ook vit b6 gekocht Vitamin B-6 (as Pyridoxine Hydrochloride) 100 mg 5000% grtz
| | |
| | #11 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m80 106kg 12% Karma: | Re: Arimidex
khou heel makkelijk vocht/vet vast + kheb van die grote stevige tepels die ik niet graag nog meer zie opzwellen.. Dus provi ipv ari, gezien bovenstaande |
| | |
| | #12 |
kwas eigenlijk al aant het denken om deca (19-nor) weg te laten en primo in de plaats te nemen. Doel is toch droog komen in de eerste plaats dus.. w1/3 300mg Test Prop w1/10 500mg Test E w1/10 200mg Primo w12/15 20mg Nolvadex ed
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| arimidex |
| Topic opties | |
| |