AndroidHealthClinic

Anavar vs Winstrol

Bezoekers in dit topic

Stierenek213

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
20 apr 2012
Berichten
256
Waardering
10
Lengte
1m78
Massa
87kg
Zowel Anavar als Winstrol zijn 17-alfa-gealkyleerde stoffen, echter er wordt gezegd dat Anavar minder schadelijk voor de lever is dan Winstrol.
Hoe moet ik dat zien, is 50mg Anavar dan minder slecht voor de lever dan 50mg Winstrol?
 
ja maar voor anavar hoef je dus grotere dosissen te nemen om een werking te zien.

had je makkelijk kunnen terugvinden via google
 
17 alpha-alkylated is 17 alpha-alkylated. De doseringen bepalen de hepatoxiciteit. Anavar is minder schadelijk omdat je minder nodig hebt.
 
17 alpha-alkylated is 17 alpha-alkylated. De doseringen bepalen de hepatoxiciteit. Anavar is minder schadelijk omdat je minder nodig hebt.


Dus 60mg Anavar is dan schadelijker dan 50mg Winstrol? Dat zou niet zo best zijn als sommigen hier 100mg Anavar nemen. Je ziet hier een hoop adviezen om op minimaal 80mg Anavar te gaan zitten maar dat soort adviezen zie je uiteraard niet voor Winstrol. Ik denk toch dat die verhoudingen anders liggen maar ik kon er niets van vinden, dus vandaar mijn topic.
 
60mg anavar of 60mg stromba wat is slechter voor lever?
 
De tendens in het algemeen is dat winstrol sterker is dan anavar. in ieder geval heeft winstrol een hogere androgene waarde dan anavar.
Qua lever belasting zou ik het niet weten.
 
stromba heel toxisch, om een indicatie te geven, stromba en oxy allebij bagger. anavar oxandrolone, mits je geen turinabol hebt, is een apart goedje wat veel winst geeft, vooral icm test. anavar is ondergewardeerd totdat je er van gegeten hebt. mocht ik reactie's over de stromba krijgen, doe je huiswerk en u zult geloven.
 
17 alpha-alkylated is 17 alpha-alkylated. De doseringen bepalen de hepatoxiciteit. Anavar is minder schadelijk omdat je minder nodig hebt.

Dit is niet het geval en kan je ook heel simpel bevestigen door middel van je ALAT en ASAT te laten checken.
En van Anavar moet je behoorlijk wat meer nemen dan Winstrol.
Je moet ongeveer 80mg anavar slikken om 50mg winstrol te evenaren.

Aan de hand van mijn eigen bloedtesten de middelen van zwaar naar licht.
Turinabol
Oxymetholone
Methyltren
Winstrol
Dianabol
Anavar
 
Ik ben zelf ook vrij negatief over tbol aangezien in wel wist hoe leverbelastend het is en de verhouding gains/leverbelastend erg slecht is. Maar dat tbol eerste is en boven oxy en MT staat verbaasd me!

@TS Ja volgens mij is het zo dat anavar veel minder slecht is voor de lever dan winstrol. Ander punt waar je niet naar vraagt maar ik wel noem omdat er zo vaak misverstanden over zijn. Zowel 50mg anavar als 50mg winstrol onderdrukken in een 6 weken kuur genoeg om de boel plat te leggen. Het bestaat niet dat je orals neemt en je eigen productie van test bijna niet zou aantasten.
 
Ik ben zelf ook vrij negatief over tbol aangezien in wel wist hoe leverbelastend het is en de verhouding gains/leverbelastend erg slecht is. Maar dat tbol eerste is en boven oxy en MT staat verbaasd me!

@TS Ja volgens mij is het zo dat anavar veel minder slecht is voor de lever dan winstrol. Ander punt waar je niet naar vraagt maar ik wel noem omdat er zo vaak misverstanden over zijn. Zowel 50mg anavar als 50mg winstrol onderdrukken in een 6 weken kuur genoeg om de boel plat te leggen. Het bestaat niet dat je orals neemt en je eigen productie van test bijna niet zou aantasten.

Ja mijn alat en asat waren tijdens turinabol allebei rond de 150 terwijl ik dat zelfs met oxy niet heb. Methytlren verhoogde mijn leverwaarden niet echt, maar misschien omda tik het maar een paar weken gedaan heb omdat ik emo werd
 
Ja mijn alat en asat waren tijdens turinabol allebei rond de 150 terwijl ik dat zelfs met oxy niet heb. Methytlren verhoogde mijn leverwaarden niet echt, maar misschien omda tik het maar een paar weken gedaan heb omdat ik emo werd

Valt wel mee toch die Alat waarde van 150. ik heb al standaard 96 zonder maar iets te hebben gebruikt???:rolleyes:
 
Je kotst heus niet je lever uit na een kuurtje orals hoor.. Ik zou me voor een kuur echt niet al te druk maken over die toxiteit
 
17 alpha-alkylated is 17 alpha-alkylated. De doseringen bepalen de hepatoxiciteit. Anavar is minder schadelijk omdat je minder nodig hebt.
Dat alfa-alkylatie op C17 hepatotoxiciteit (sterk) verhoogt betekent niet dat al deze middelen gelijk zijn qua hepatotoxiciteit. Denk bijv. ook aan 'n onverzadigde A-ring.
 
Valt wel mee toch die Alat waarde van 150. ik heb al standaard 96 zonder maar iets te hebben gebruikt???:rolleyes:

96 is niet normaal om standaard te hebben. Referentie waarden zijn tot 50, mijne zijn standaard 20 a 30
 
17 alpha-alkylated is 17 alpha-alkylated. De doseringen bepalen de hepatoxiciteit. Anavar is minder schadelijk omdat je minder nodig hebt.

50mg methyl tren is toch een stuk schadelijker dan 50 mg winny..
 
50mg methyl tren is toch een stuk schadelijker dan 50 mg winny..

Ik denk niet dat ik dat graag zou proberen als ik zie wat de sides al waren op 5mg :p
 
Ik denk niet dat ik dat graag zou proberen als ik zie wat de sides al waren op 5mg :p

:roflol: Ik denk dat het als een bom inslaat op je geestelijke gesteldheid als je het überhaupt overleeft
 
En het verschil ook nog tussen mt inject en de rest;)

Als je goed wilt doen moet je de inject eens ed gaan zetten...
 
Back
Naar boven