XXL Nutrition

Anavar only

Bezoekers in dit topic

Ano_91_2

Advanced Bodybuilder
Lid sinds
7 dec 2012
Berichten
1.277
Waardering
94
Lengte
2m24
Massa
48kg
Vetpercentage
34%
Beste,

Graag zou ik een Anavar only kuur doen om een 'kennismaking' te hebben met aas.
Waarom ana? Heb al behoorlijk wat opgezocht over aas in het algemeen en de enige 2 middelen die ruw geschetst bij mij van toepassing zouden zijn waren : Winny en Anavar.

Winny is nu laatst weggevallen omdat ik schrik heb van het grotere DHT effect dan Anavar.
Ik ben me bewust dat Anavar geen kg'ssss spier zal opleveren maar dat dat hoeft ook niet omdat ik jan 2015 rond de 75kg terug moet wegen.

Onderstaande post's zijn nog eens verduidelijking van de reden waarom en mijn keuze voor Ana.

Nu vraag ik mij af of de suggestie van Cools wel degelijk word gesteun door andere goeroe's hier op het forum.
Belangrijke vragen die ik nog heb:

1) Is het mogelijk om met deze voorgestelde kuur van Cools (+/-) 4kg spier te winnen?
2) Kan ik deze kuur afsluiten ZONDER na te kuren?
3) Ik lees op andere fora dat er bij het nemen van winny, anavar leverbeschermende middelen worden genomen, is dit de moeite waard?
4) Hgh nemen bij deze kuur?
5) best eerst cutten voor een ana kuur of is 12% bf een goede startwaarde?
6) Ik lees dat mensen niets van libido veranderingen ondergaan bij een *lichte* ana kuur, klopt dit?
Geen slappe leuter, verkleinde ballen?

8 weken anavar is al af te raden, 10 zeker. Best 2 keer kuren in 4 weken op 30mg/dag. Nakuur is hier niet bij nodig en niet aan te raden gezien dit voor meer haaruitval kan zorgen.

7) hoeveel tijd moet ik nemen tussenin de kuren?



Hey cools heb even je mening nodig..

Vanaf januari heb ik precies 1 jaar de tijd om eens boven de 74kg te wegen. (ik doe competitie in verscheidene gevechtssporten en 74kg is voor mij ideaale gewicht).

Nu wou ik graag een kuur doen in dat jaar tijd om dat wellicht men enige kans zal zijn om OOIT te kuren. Enige waarvoor ik schrik voor heb is haarverlies.. Men broer heeft in des tijd roa genomen en daar heeft hij haarverlies aan overgehouden. Aangezien er een bloedband is verwacht ik dus ook haarverlies en zou ik opteren voor Anavar (weinig DHT) omdat dit het veiligst zou zijn qua haarverlies + het moet oraal gebeuren (ivm ouders).

Hoeveel zou ik kunnen bijkomen met anavar te doen ca 8-10 weken op 50/60mg?
Raad jij het aan om Anavar te nemen?

ben 1.76m bij 74kg 11%

Als je Red Mace neemt gaat het kans op haaruitval al sterk verminderen. Het heeft een anti-DHT werking.

Maar dan zit je nog wel met de hoge androgene activiteit van de stoffen zelf.

Anavar is een puur androgeen. Als je dit gaat nemen gaat je oestrogeen dalen en oestrogeen beschermd de haren tegen androgenen. Dus is niet meteen aan te raden.

Dus als je aanleg hebt zal dit zeer moeilijk worden om een goede kuur te doen.

8 weken anavar is al af te raden, 10 zeker. Best 2 keer kuren in 4 weken op 30mg/dag. Nakuur is hier niet bij nodig en niet aan te raden gezien dit voor meer haaruitval kan zorgen.
 
Laatst bewerkt:
Waarom moet je in 2015 75kg wegen? Want als dat de enige reden is zou ik gewoon wat meer chocomel en boterhammen eten....
 
1) Is het mogelijk om met deze voorgestelde kuur van Cools (+/-) 4kg spier te winnen?
Je bedoelt Primo Test? je wou toch Anavar ?
2) Kan ik deze kuur afsluiten ZONDER na te kuren?
Lees je in.
3) Ik lees op andere fora dat er bij het nemen van winny, anavar leverbeschermende middelen worden genomen, is dit de moeite waard?
Hoeft niet.
4) Hgh nemen bij deze kuur?
HGH? je bedoelt HCG,bij Anavar only is dit niet nodig maar daar zijn waarschijnlijk meningen over.
5) best eerst cutten voor een ana kuur of is 12% bf een goede startwaarde?
Is oke
6) Ik lees dat mensen niets van libido veranderingen ondergaan bij een *lichte* ana kuur, klopt dit?
Geen slappe leuter, verkleinde ballen?
Geen ervaring met Anavar persoonlijk, welke dose had je sowieso in gedachten?
 
Geen orals only doen je raakt alles zo weer kwijt zonde..
1-10 Test 300
1-6 Anavar 50 mg
12-15 Nolvadex
 
Waarom moet je in 2015 75kg wegen? Want als dat de enige reden is zou ik gewoon wat meer chocomel en boterhammen eten....

Ik kuur niet om die 75kg te behalen :)
Zal dan wellicht beginnen aan 'een' competitie een gevechtssport.
Maar dit heeft niets met het topic te maken..

1) Is het mogelijk om met deze voorgestelde kuur van Cools (+/-) 4kg spier te winnen?
Je bedoelt Primo Test? je wou toch Anavar ?
2) Kan ik deze kuur afsluiten ZONDER na te kuren?
Lees je in.
3) Ik lees op andere fora dat er bij het nemen van winny, anavar leverbeschermende middelen worden genomen, is dit de moeite waard?
Hoeft niet.
4) Hgh nemen bij deze kuur?
HGH? je bedoelt HCG,bij Anavar only is dit niet nodig maar daar zijn waarschijnlijk meningen over.
5) best eerst cutten voor een ana kuur of is 12% bf een goede startwaarde?
Is oke
6) Ik lees dat mensen niets van libido veranderingen ondergaan bij een *lichte* ana kuur, klopt dit?
Geen slappe leuter, verkleinde ballen?
Geen ervaring met Anavar persoonlijk, welke dose had je sowieso in gedachten?

-Ja ik wil Anavar, zie startpost -> vetgedrukte wat ik van Cools quote.
-Lees je in is BS... Meningen zijn te sterk verdeeld daarover daarom dat ik het nog eens apart vraag in de hoop dat iemand kan duidelijk maken waarom wel/niet.
-Ik bedoelde indd HCG

Thnx voor antwoorden!
Geen orals only doen je raakt alles zo weer kwijt zonde..
1-10 Test 300
1-6 Anavar 50 mg
12-15 Nolvadex

Graag eerst volledige post lezen vooraleer te antwoorden.
 
Er is een grote kans dat je Anavar denkt te kopen en alsnog Winstrol op je bordje krijgt. 4kg lukt zeker in 2x 4 weken (waarom niet 1x 6?) maar dat lukt ook zonder Anavar...het enige wat je zult merken is grote krachtvooruitgang (wat vaak wegvalt na kuur) en een paar kg op de weegschaal.
 
Er is een grote kans dat je Anavar denkt te kopen en alsnog Winstrol op je bordje krijgt. 4kg lukt zeker in 2x 4 weken (waarom niet 1x 6?) maar dat lukt ook zonder Anavar...het enige wat je zult merken is grote krachtvooruitgang (wat vaak wegvalt na kuur) en een paar kg op de weegschaal.

Volgens mij de 2x4 weken ipv de 1 x 6 wkn omdat dan de nakuur niet nodig zou zijn?
Dat was Cools z'n mening volgens mij.
 
Er is een grote kans dat je Anavar denkt te kopen en alsnog Winstrol op je bordje krijgt. 4kg lukt zeker in 2x 4 weken (waarom niet 1x 6?) maar dat lukt ook zonder Anavar...het enige wat je zult merken is grote krachtvooruitgang (wat vaak wegvalt na kuur) en een paar kg op de weegschaal.

Ben ik van op de hoogte, maar is voor mij geen probleem

Volgens mij de 2x4 weken ipv de 1 x 6 wkn omdat dan de nakuur niet nodig zou zijn?
Dat was Cools z'n mening volgens mij.

Ik denk dat het indd om de nakuur te vermijden is, Wat positief is voor mij.
 
Succes ;) En inderdaad op 4 weken heb je geen nakuur nodig. Pas na 4 weken kan je eigen test volledig plat gelegd worden. Onderdrukking is minimaal met niet aromatiserende aas en korte ester is snelwerkend in opbouw van spier.

Dus 2 keer 4 weekjes, met 2 a 3 maanden tussen.

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 19:46 ----------

Er is een grote kans dat je Anavar denkt te kopen en alsnog Winstrol op je bordje krijgt. 4kg lukt zeker in 2x 4 weken (waarom niet 1x 6?) maar dat lukt ook zonder Anavar...het enige wat je zult merken is grote krachtvooruitgang (wat vaak wegvalt na kuur) en een paar kg op de weegschaal.

Nee, dit lukt niet zonder anavar op die tijd ;) Vet ja, spier nee. Een paar kg spier is veel.

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 19:47 ----------

Geen orals only doen je raakt alles zo weer kwijt zonde..
1-10 Test 300
1-6 Anavar 50 mg
12-15 Nolvadex

Tuurlijk raak je niet alles kwijt, geen reden toe.
 
4 kg spier krijg je ook niet van anavar, natuurlijk bedoel ik met 4kg een combinatie van vet en spier. 4kg spiermassa is veel.
 
4 kg spier krijg je ook niet van anavar, natuurlijk bedoel ik met 4kg een combinatie van vet en spier. 4kg spiermassa is veel.


Met mijn stats denk ik dat zeker te halen eigenlijk. Hou rekening met mijn stats hé
176m 74/75kg
 
4 kg spier krijg je ook niet van anavar, natuurlijk bedoel ik met 4kg een combinatie van vet en spier. 4kg spiermassa is veel.

Vet op anavar only is heeel moeilijk. Eerder vet ga je verliezen. Wat hij aan spiermassa wint zullen we zien.
 
Vet op anavar only is heeel moeilijk. Eerder vet ga je verliezen. Wat hij aan spiermassa wint zullen we zien.


Cools, vind jij het nodig om iets te nemen tijdens de kuur die leverschade kan tegengaan?
Heb verschillende logjes bekeken (winny/ana) en sommigen namen iets in om dat te voorkomen.
Ben nu wel even de naam kwijt, zoek het anders wel even op als je er meer over wil weten.




Ik zou ook wat extra sups nemen: omega 3, glucosamine - hoeft hier nog iets bij?
 
Ben jij niet 18 ofzo? Dat + je verhaal + je kuurvoorstel zou ik het gewoon laten.
 
Cools, vind jij het nodig om iets te nemen tijdens de kuur die leverschade kan tegengaan?
Heb verschillende logjes bekeken (winny/ana) en sommigen namen iets in om dat te voorkomen.
Ben nu wel even de naam kwijt, zoek het anders wel even op als je er meer over wil weten.




Ik zou ook wat extra sups nemen: omega 3, glucosamine - hoeft hier nog iets bij?

Het kan zeker geen kwaad. In mijn topic Lever (sig) meer info over mogelijkheden.
 
Je leest niet goed Little daddy.
Hij wilt in 2015 75kg wegen en daarom niet zwaar kuren.
 
1) Is het mogelijk om met deze voorgestelde kuur van Cools (+/-) 4kg spier te winnen?
Neh, beetje overtrokken. Helemaal als je maar 30mg voor 4 weken doet :roflol:

2) Kan ik deze kuur afsluiten ZONDER na te kuren?
Ligt eraan. 30mg zal niet veel doen op 4 weken, maar als je 80mg voor 6 weken ofzo doet zou ik wel een paar weekje nolva erachter plakken.

3) Ik lees op andere fora dat er bij het nemen van winny, anavar leverbeschermende middelen worden genomen, is dit de moeite waard?
nee

4) Hgh nemen bij deze kuur?
Zonde van de hgh als je daar niet een gram test bij zet.

5) best eerst cutten voor een ana kuur of is 12% bf een goede startwaarde?
Anavar is juist heel goed om op te cutten en je massa/kracht te behouden.
Dat is eigenlijk de enige werking die de meesten ondervinden.

6) Ik lees dat mensen niets van libido veranderingen ondergaan bij een *lichte* ana kuur, klopt dit? Geen slappe leuter, verkleinde ballen?
De een wel de ander niet
 
Back
Naar boven